Dag 11.. vandaag wat flinke steken gehad onderin. Heb trouwens ook pijn in mijn onderrug...?? Behoort dit ook bij "ovulatie" kenmerken? Iig ik gok zomaar is dat mijn ei zich klaar maakt voor de sprong.. Nog even gezellig veel klussen deze week
Hallo meiden Ook ik wil me weer op de lijst laten toevoegen. Hummeltje 1 / 31 jaar / ronde 10 / 2de kind / vermoedelijke nod is 14 mei Vandaag heb ik een bezoekje aan de huisarts gebracht omdat ik de laatste tijd best in zak en as zit dat het (nog) steeds niet raak is. Ik heb een fijn gesprek gehad en dat heeft me goed gedaan. Wel voor de zekerheid een kaart en een potje meegekregen om de zwemmers van mijn vriend te laten checken. Dat laten we vrijdag dus gelijk doen. Voor iedereen heel veel succes deze ronde. Hopelijk zijn er een hoop roze meldingen
Hey ladies! Na een korte pauze hier op het forum toch maar weer aangesloten.. Toch ook wel gezellig zo te kletsen (en af en toe even zeuren ) toch weer veel bekende namen hier jammer genoeg. Voor op de lijst: Petrsj, 27 jaar, 8e ronde (6e na bbz) noD op 9 mei.. Het voelt voor mij heel raar dat ik eigenlijk vrij snel zwanger was en dat het nu zo lang duurt.. Herkenbaar?
Welkom Petrisj..tja je lichaam is helaas niet te voorspellen..en zelfs al time je het goed..dan is er nog maar 25% kans per ronde..Nu ja hopelijk is dit je laatste ronde! Hier Cyclusdag 15..1e follikelmeting.. Eentje van 15mm en eentje van 20mm. Bij mij worden ze snel 25-27mm voor ze springen dus nog even geduld..Donderdag weer een echo. Gisteravond wel opeens heel vruchtbaar slijm dus goed teken. Vanmorgen was het ovulatietestje nog wit..maar ik ga toch maar 2x per dag testen want ze kunnen van wit naar knaller omslaan hier..
Ik temp deze ronde ook weer. Ik zou idd de nieuwe lijn aanhouden Julia dan krijg je vanzelf een goed beeld (ondanks dat hij iets lager is). Je schiet alweer mooi op, ik moet hier nog minstens een week wachten hahaha. Hopelijk veel knallers deze ronde. Ik vind niet altijd mijn ei met ovulatietesten, terwijl mijn temperatuur op een bepaald moment wel omhoog schiet Nog meer mensen met deze ervaring?
Dames, ik heb even een vraagje, wie weet herkent iemand het! Ik had gisteren toch iets raars, ik zat gewoon rustig op de bank en toen moest ik opstaan om de kat naar buiten te laten en ik kom omhoog en ik klap gelijk terug! Gigantische pijn rechts onderin mn buik zo ongeveer waar de eileiders zitten! Ik denk dat als die dubbel kunnen klappen dat het zo aan zou voelen! Echt bizar! Toen de pijn eenmaal weg ebde (na 3 minuten) ging t gelukkig weer, maar gisteravond toch nog een beetje beurs gevoel rond die plek! Herkent iemand dit of heeft iemand er wel eens iets over gehoord? Ik heb wel gehoord dat je je eisprong kunt voelen, maar lijkt me sterk dat het zo'n pijnscheut is dat je even helemaal niets meer kan...
Ik had het vorige ronde ook. Alleen dit was na mijn eisprong en vermoedelijk was het rond de innesteling. Had een paar dagen later ook een (licht) positieve test.. Inderdaad ook een beurs gevoel daarna.. Ik weet niet wat het bij jou zou kunnen zijn, je ei is nog niet geweest neem ik aan?
Nee donderdag was de laatste dag van mn ongesteld huid, dus ga er niet vanuit! Nu weet ik niet precies wanneer mn eisprong is, omdat dit mn 1e ongesteldheid is na mn mk en ik ook geen ovulatietesten gebruik!
Wie weet groeit hij heel hard en voelde je dat? Haha geen idee hoor! Hier ook nog geen ei in aantocht. Soms denk ik dat mijn thermometer niet hoger kan dan 36.7. Heb best een constant kaartje.....
Ik denk dat het misschien het groeien van je follikel is..dat kun je bij vlagen inderdaad best voelen. Misschien minder als je loopt of ligt..
Zou het? ik heb het nooit gevoeld, dus vond dit Wel erg heftig! Als het nou van die menstruatieachtige pijn, maar het was net alsof mn eileider ofzo dubbelklapte (ten minste zo zou het aanvoelen denk ik) echt heel vreemd! Komt vanzelf Ismi! Mss van t weekend wel of begin volgende week ! Even geduld hebben en het gewoon veel gezellig Maken !
Jeetje ja dat heb ik inderdaad ook.. Jij bent zelfs nog langer bezig.. Ook vrij korte cyclussen.. Ben je ook langs je ha geweest (of zal dat geen zin hebben?)
Ik hoop niet dit weekend haha! Heb een slaapdienst dus kunnen we het niet gezellig maken. Volgende week dinsdag weer 1.. Zal je net zien hè.... We doen deze week wel goed ons best!
Nog niet. Ik zit er wel al een tijdje over na te denken, ook omdat ik in zijn algeheel niet zo lekker in mijn vel zit. Maar ja, dan denk ik weer; en dan? Of ik moet het nog maar even aankijken, of ze stuurt me gelijk door en ik geloof niet dat ik daar nu al zin in heb.
Haha laat hem dan maar wat later komen ! Wij hebben zaterdag een feesttent in ons dorp en denk dat er dan ook niet echt iets van terecht gaat komen, maar dan moeten we vrijdag en zondag maar veel klussen :')
Heel begrijpelijk.. Lastig inderdaad. Als je er niet aan toe bent moet je het idd niet doen.. Misschien kan alleen een gesprek toch wel wat opluchten.. Als ze je wel gelijk door wil sturen, dan hoef je dat zelf natuurlijk nog niet direct te doen.. Hoop dat je je snel een beetje beter mag voelen!!
Dank je! Het heeft er toch best ingehakt, maar dat herken je misschien wel. Nou ja, hopelijk is dit voor ons voorlopig de laatste NOD-lijst