Mijn lijf doet ook vreemd sinds miskraam...kan ook ineens rugpijn heb en paar dagen voor ei. Had er gister nog last van. Maar ook heb ik nu ineens tussentijds bloedverlies, had ik voor eerste miskraam ook nooit. En m'n eiwitslijm heeft ook een andere structuur. Ach het zal er allemaal wel bijhoren.... Mijn ovulatietest was vandaag lichter dan gisteren. Ben benieuwd wat ie morgen doet. Of donkerder of ik ben te laat begonnen met testen en vandaag m'n ei, dat zou ook nog kunnen.
Clara wat naar dat het zo pijnlijk was. Wat bedoelden ze dat het niet kan doorlopen door krampen? Hoe gaat het nu met je? Hopelijk al beter!
Ik mag ook op het wachtbankje! Kan iemand dat doen voor mij ajb? En ik zag een testvraag voorbij komen.. Ik denk aan het begin van het wachtbankje altijd, ik test deze keer pas op NOD of hoogstens 2 dagen eerder. Maar tegen die tijd zit ik op 9/10dpo gewoon alweer te testen Morgenmiddag naar de gynaecoloog voor het eerst..
Frummels, hopelijk je ei niet gemist en morgen gewoon een donkere test! Lastig als je lijf ineens andere dingen doet maar het blijft altijd een onvoorspelbaar iets.. @teuntje.. succes morgen bij de gyn. 1e intake?
Ik drink ook geen alcohol vanaf me ei tot aan me ongi Vervelend clarajilla dat het onderzoek pijnlijk was en ze de oorzaak nog niet weten waarom het er niet doorheen liep, hopelijk krijg je snel meer nieuws! Welkom Flashlight en Piepoe Testen ga ik pas doen na me NOD of als ik echt al symptomen heb vanaf 10 dpo Verwacht er ook niet veel van, is pas de 1ste ronde en gister niet kunnen klussen, dag daarvoor wel gelukkig dus is nu afwachten.
Vervelend is dat hè?! Ik heb zelfs helemaal heen slijm meer gisteren en vandaag. Hoop toch wel echt dat m'n ei dit weekend gaat springen. Zit nu op cd 14. Langste cyclus is 33 dgn dus heb goede hoop. Zit sinds deze maand wel voor t eerst hele cyclus aan de tarwekiemolie. Ben benieuwd allemaal. Ik hoop zo dat ik het kan opbrengen om dag na nod te testen. Ben echt bang voor testen geworden door die niet oplopende streepjes. Denk dat jij vandaag je ei hebt dan. Succes met klussen 😁😁😁
Vanochtend lh piek en nu nog steeds. Laatste vier dagen flink geklust en vanavond gaan wij er nog een keer voor. Het kan dus niet aan het klussen liggen dit keer mocht het niet lukken. Ik hoop het zo!!!!
Vandaag afspraak gehad bij gyn. Dit ivm mijn onze leeftijd (38 en vl 43) de ma in januari en mogelijke mk vorige maand en de biologische klok die door tikt. Voor nu een sperma onderzoek (as donderdag) en ik moet op cd3 van de volgende cyclus bloed prikken. Ik gaf die man al aan dat ik hoopte dat die gewoon niet kwam . Voor verdere onderzoeken (net als osrouti het chromosoom onderzoek, maar dan bij vl), komt na de volgende mk. Wel spannend dat we dat nu toch in werking hebben gezet.
@nonma, balen dat je een lange cyclus hebt, hopelijk vind je je piek snel! @elfi, ovulatie testen moet je niet met eerste ochtendurine doen. Maar het kan wel dat je 2 dagen een positieve test hebt! @madame, ik test tegenwoordig alleen nog maar op of na nod. Heb geen zin meer in de teleurstelling van een witte test. @susan en dominique, fijn een positieve test! @zolta, met konjbgsdag ga ik niet drinken, maar wij hebben de dag erna ook de iui maar anders drink ik soms wel, ook na eisprong. @osrouti, spannend wanneer krijg je de uitslag ervan? Ik ben ook heel benieuwd wat er uit het overleg komt! Hoop eigenlijk wel een kijkoperatie, want dan weet ik gelijk of rechts dicht zit of niet. Maar nog beter zal zijn dat ik zwanger ben deze ronde! Ben alleen vergeten te vragen wanneer ik er wat van hoor, maar zal dat donderdag wel vragen als ik daar toch al voor de inseminatie ben. Mijn eitje zat nu gelukkig links, en links is open dus alles kan wel doorgaan deze ronde Met de krampen bedoelen ze dat die dicht kan gaan door de samentrekking van de baarmoeder. Omdat je spieren samentrekken kan het zijn dat de eileider zich helemaal dicht knijpt en daardoor de vloeistof niet doorloopt. Maar hij kan natuurlijk ook echt dicht zitten.. Me buik is nog wel heel gevoelig, heb lekker de hele avond op bed gelegen en tv gekeken maar wanneer ik ga lopen is het wel heel gevoelig. Het voelt meer een beetje als een hevige menstruatie.
Ik verwacht ergens morgen of overmorgen mn ei, testen beginnen al mooi op te lopen. Ik vind het wel weer spannend nu, deze maand extra spannend. Samen met ml hebben we het er namelijk over gehad en hebben we besloten om nog 2 rondes te doen (zijn dan 12 maanden bezig) en dan een pauze te nemen en te genieten van de 3 mooie wonders die we al hebben. Dus natuurlijk hoop ik dat het toch deze maand raak is!
Clara, wat een spannende tijden voor je zeg. Gelukkig is alles nu goed + ei aan de linkerkant. En kunnen ze tegenwoordig ook veel. Goede hoop houden! Het is jullie gegund en deze wens zal ook zeker voor jullie uitkomen!
Hier na een jaar oefenen, wachten op een toeval, voor werk maanden in het buitenland... toch m'n eerste ei gevonden! Helemaal happy. Kan alles weer even loslaten en nu richting het wachtbankje... Ps. Sorry voor de plakband bende en foto is op z'n kop!
Vandaag voor de zekerheid nog eens getest, moest even weten of de lh piek weg was. Het is maar goed dat ik nog even heb getest, want zat dus duidelijk vandaag aan de piek en niet gisteren, al leek dat wel als je naar de test keek. En nu heb ik nachtdienst Hopelijk lukt het nog om het morgenochtend even gezellig te maken. Afgelopen dagen wel genoeg geklust, maar moet morgen zeker nog een keer. View attachment 499347 Ik drink met koningsdag niets, moet dan werken hahaha. Maar idd voor de innesteling kun je gerust een drankje drinken. Daarna drink ik niet meer.
Dat mag je zeggen idd, maar op de foto vind ik de test van gisteravond en vandaag allebei even sterk! Zal morgenochtend zeker weer afnemen? Dan zal je morgenochtend vast nog wel op tijd zijn hoor! En idd met de drankjes denk ik precies hetzelfde zoals hoe iedereen reageert. Een wijntje moet kunnen, maar verder lekker aan de spa rood hehe.
Tweede streep is inderdaad even sterk, dus als ik het zo bekijk duurt mijn piek dan langer dan 24 uur. Ik ga in ieder geval morgenochtend mijn best doen. Alles voor het goede doel
Lief van je! Hoop houd ik zeker wel, vooral nu dit onderzoek is geweest! Kunnen ze nu verder gaan kijken wat nu.
Hoi dames, Zet mij maar op het wachtbankje. Of mijn ei geweest is weet ik biet; ik ben niet aan het temperaturen geweest en heb geen ovulatie testen gebruikt. Maar volgens mijn normale cyclus moet mijn ei geweest zijn. Gisteravond nog even aan het klussen geweest ging mijn man voor het zingen de kerk uit. Vergeten! Ik zei: geeft niks, maar baalde er super van. En voor de gene die het ei nog zoeken succes
Morning! Weer wat paarsen erbij! en een paar nieuwen, welkom! Hier: ik word echt gek... nog steeds geen smiley, gistermiddag was mijn donkerste test (nog steeds niet knal, maar wel donkerste tot nu toe) en vanmorgen was er bijna geen streepje meer temp was iets omhoog vergeleken met gisteren, maar nog niet op niveau post-ovulatie... ik denk dus dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad, of dat hij toch al geweest is... Gisteravond nog even gezellig gemaakt, maar ik ben het spoor echt even bijster... ik ga zo nog even testen, heel fijn op mijn werk met een papieren bekertje... :S Nou ja... morgenochtend ook nog maar even knuffelen