Mijn temp ging omhoog op de dag dat ik positieve Lh test had. Tempen gaat nu sowieso niet helemaal zoals ik eigenlijk had verwacht.. Of wil..
Thnx 💋 Heb even wat terug zitten rekenen, heb het zondagochtend ook gezellig gehad, zou het kunnen dat die zaadjes afgelopen nacht nog leefden?
Eergisteren begin lh piek, sochtends piek en avond er voor nog niks. Gisteren menstruatieachtige krampen dus waarschijnlijk gisteren de eisprong gehad. De laatste week eigenlijk elke avond wel geklust en dat is nooit een straf geweesr voor ons, haha.Vandaag dus 1 dpo, het wachten kan nu echt beginnen . . Normaal moest ik 3 mei oni worden, maar met een eisprong die een week later pas kwam ga ik er van uit dat mijn NOD 10 mei is. Het blijft spannend!!! 😊..
Ik had vanochtend een knipper smiley op m'n cb dubbel digitaal, maar nu toch deze dipstick een paar uur later
Nou.. Zat ik gisteren nog te mopperen dat ik nog geen piek had.. Ik ga hem waarschijnlijk morgenochtend hebben 😂 En met een beetje geluk vanmiddag al! Vanochtend was m'n ovu test ineens heel duidelijk! Nu nog een beetje donkerder worden ^^. Hij wordt bij mij altijd donkerder dan de controlestreep. Hier ook een foto van het verloop van deze cyclus ^^. Manlief was al blij dat we moesten klussen vanavond 😂
Ola! Nog steeds geen smiley hier, maar wel een knaller dipstick...en een temperatuur dip, ik weet dat je normaal pas 24-36 uur na een positieve test je ovulatie plaatsvindt, maar de temp dip is tijdens je ovulatie... Ik ben het spoor dus nog steeds bijster... Vanmorgen geknuffeld en morgenavond nog maar een keer... Nu naar texel voor een optreden met mijn bandje!! Fijne dag allen!
Eerlijk gezegd vind ik hem ook nog niet echt positief.. Hij is net wat lichter dan de controle streep. Misschien aan het einde Vd middag nogmaals testen! Hij ziet er namelijk als die van mij, en ik heb persoonlijk altijd een flinke knaller die echt donkerder is dan de controle lijn. Veel plezier op Texel!!
Ik ga straks nog een keer testen, maar voor mijn doen is dit echt een knaller... Ik voel ook de steekjes in mijn linker eierstok.. Dus ben redelijk zeker dat mijn ei vandaag of morgen springt.. Nou ja, een smiley zou het nog even bevestigen...
Spannend, nog meer positieve ovu testen, wordt lekker druk op het wachtbankje Hopelijk over 2 weken veel roze, fingers crossed girls!!!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (4) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 09. (7) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 10. (3) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde 11. (5) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 12. (3) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM 13. (2) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 14. (2) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Datumloos. (5) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Poeh lastig zeg met die testen. Ondanks dat ik op het wachtbankje zit doe ik elke dag nog steeds een test hij is ook nog steeds zichtbaar het streepje ma dat maakt niet uit toch? Ik ben er dan zo mee bezig rn voel ik weer van alles vet onzeker en irritant. Maar goed we wachten wel af. Zou echt zoooo geweldig zijn. Al maakt het me ook wel een beetje bang want de vorige x ging het mis zonder dat ik dat aan zag komen of een voorgevoel had dus het zal dan wel een stuk spannender worden. Ma goed ik draaf weer door haha. Ga maar weer eens verder met wachten