NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nonma, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik mag ook op het wachtbankje.
    Denk dat ik een korte cyclus heb deze keer.
    Sta op datumloos, maar ik mag naar 9 mei!
    Zou iemamd dit voor mij kunnen doen? Thanks :)

Even een vraagje. Als je een positieve test heb, dan is de eisprong toch tussen de 24 en 36 uur later? Klopt het dan dat als je dan een dag later sochtends ook positief hebt en savonds negatief, je eisprong die dag is geweest?

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Je eisprong komt 24 tot 36 uur na het begin van de piek, streepje lichter dan is de piek voorbij. Wil dus niet direct zeggen dat je dan je eisprong al hebt gehad.

Ik heb maandag op dinsdagnacht mijn eisprong gevoeld. Normaal is dan het drukkende gevoel in mijn lies daarna weg maar blijf nu lichte krampjes voelen. Ook beginnen mijn borsten en tepels al licht gevoelig te worden, normaal gesproken komt dat pas een week voor de menstruatie. Is nu dus anders dan anders. Verder had ik er de vorige keren een goed gevoel over en was het 2 keer een hele vroege miskraam al voor de 4 weken. Nu heb ik er daarentegen helemaal geen goed gevoel over, en dan krijg je opeens klachtjes, raar lichaam haha

3. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik had me ook al aangemeld voor het wachtbankje, maar ik sta nog niet op paars..
    Wil iemand dat nog voor mij doen ajb?

Vinden jullie dit ook zo'n rustige, loze week altijd? Die week na de eisprong?

4. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    Misschien dat ik zo even de lijst qua wachtbankgangers etc ga bijwerken. Ik mag namelijk zelf ook op paars. Alleen heeft vriendlief nu de laptop :)

Ja het weekje na de eisprong zal lang duren. Ik ben dan erg benieuwd wanneer de eisprong precies is geweest en of ik dan wel op de juiste momenten heb geklust. Nu is het de hand aan Moeder Natuur!

5. Nog anoniem

Is idd een loze week, hopen dat moeder natuur ons gunstig is gezind
    Fingers crossed

6. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Echt wel' zeker een loze week. Al die steekjes en dergelijke daar let ik maar niet meer op want maak mezelf helemaal gek Hahaa. Heb er wel een goed gevoel over dat gelukkig wel maarja zegt ook niks

7. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Na mijn miskraam merk ik dat mijn cyclus wat langer duurt dan normaal (logisch)
    vandaag eindelijk cervixslijm ontdekt :) dat word klussen!!!!!

8. Nog anoniem

Succes Pien, maar vooral veel plezier!!

9. Nog anoniem

@MadameV, ik heb ook tegen mezelf gezegd nergens op te letten omdat ik mezelf anders gek maak, maar onbewust let je toch op die dingen.
    En zo heb ik me ook voorgenomen niet te testen voor de NOD, dat is denk ik nog de grootste uitdaging, waarschijnlijk kan ik me wederom niet bedwingen als de eersten gaan testen.

Ik heb nu echt al dat mijn borsten al gevoelig beginnen te worden, niet heel erg, maar het is wel aanwezig, en nog steeds krampjes waar de eisprong is geweest, maar dat schijnt niet vreemd te zijn en hoeft niets te betekenen te hebben
    had vannacht ook weer last van maagzuur, en had lichte menstruatiekrampjes, allemaal dingetjes die opvallen, maar een innesteling kan het nog niet zijn als maandagnacht mijn eisprong is geweest, en zwangerschapskwaaltjes lijkt mij ook pas dat die kunnen komen wanneer een vruchtje is ingenesteld en er hcg vrij komt, dusssssssss maak mezelf weer onbewust gek hahaha

10. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Heel herkenbaar anoniem Hahaa ik zit elke dag te denken wanneer zal ok gaan testen? Vind het fijn als ik vrij ben ( werk oo zaterdag ) en bij positief een verassing voor mijn vriend kan regelen iets kleins. Samen testen heeft geen nut want heb al zo vaak getest doe het liever alleen haha. Al die kwaaltjes herken ik. Vorige x ik januari wat dus een mk werd moest ik bij een zielig liedje van kinderen voor kinderen op tv bijna huilen toen dacht ik ja ik weet het zeker haha. Gister werd ik ook emotioneel van tv maarja dat word ik wel vaker en ben vandaag 4 dpo dus iets voorbarig haha

Succes pien! En veel plezier. Idd meestal de ronde na een Mk is langer het moet even weer op gang komen. Dat is de reden dat ik even een ronde heb gewacht. Heb je weer een beetje idee van een cyclus in mijn geval haha

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Hopelijk worden er deze maand veel zwanger ! :)

Wij hebben vanmorgen weer onze 2de iui gehad. En nu weer 2 lange weken wachten!
    Ik heb extra zwangerschapstest en besteld, zo kan ik zien wanneer de hormonen uit me lichaam zijn en hopelijk dat ze ook weer oplopen :)

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hallo! Ff egobericht. Zit op mijn mobiel dus ik kan niet makkelijk teruglezen en reageren..

Ei gevonden vandaag! Smiley face en dikke streep, dus vanavond nog even knuffelen en morgen weer denk ik voor de zekerheid...

Kan iemand mij vast op paars zetten?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      2
  13. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Hallo kben mama van 3 jongens en kben 35jaar. De kids zijn 13j 11j en 6 jaar .
    AL sinds de jongste geboren is geen anticonceptie mer gebruikt,we doen voor het zingen de kerk uit ook al weten we dat er altijd een kans bestaat op een zwangerschap maar tot op heden nog geen ongelukjes gehad. We zijn er ons van bewust af en toe lette we ook eens niet op.
    Laatste regels was op 12 april 2016 maandag 25 april sex gehad niet opgelet 26ste was eisprong op die dag heb ik ovutest gedaan was licht positief ,dag nadien nog een test was terug licht positief vandaag geen streep meer, dus ik stel vast dat mijn ei dus vroeger geweest is.
    Dus ik veronderstel dat we op het goede moment geklust hebben
    Afwachten stiekem hoop ik toch een beetje snel 10 mei NOD.
    Spannend die wachtweken zenuwslopend...

14. Duimpje86

Duimpje86 Niet meer actief

Ik heb maandag een positieve ovulatie test gehad. Dinsdag volgens mij de eisprong gevoeld! Eileiders zijn 2weken geleden doorgespoeld tijdens de hsg, nu komen die mega vervelende dagen van het wachten 😑

15. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jawel hoor!! Bingo! Knaller net gevonden ^^.
    Vanavond weer goed aan de klus 🤓
    Test was nog niet eens droog 😂

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,6 KB
      Weergaven:
      2
  16. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Welkom mamajongens, hoop dat het raak is voor je!

Wat fijn om al die testjes te zien. Hoop dat we straks ook allemaal zulke zw testen mogen zien:)

Hier was dinsdagavond mijn LH piek dus ga er vanuit dat ik vandaag mijn eisprong heb en dus morgen een tempstijging.

Als een fanatiekeling de lijst bij gaat werken, ik sta op datumloos maar mag op 10 mei en op paars!

17. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Hallo dames,
    Mag ik ook op de lijst?
    Ik mag meteen op t paarse wachtbankje ;)

Maani, 34 jaar, ronde 1 na 3 miskramen, 2e kindje.
    Of eigenlijk 2 miskramen en 1 missed abortion.
    En NOD 9 mei.

Sommige van jullie ken ik nog uit de eerdere NOD lijst, zoals Pat. En Frummels ken ik van t herhaalde miskramen groepje.

Na de laatste miskraam had ik even voor mezelf besloten weer aan de pil te gaan. Ik trok het even slecht en we wisten niet hoe lang we wilden wachten, maar eenmaal gekalmeerd toch maar weer gestopt met de pil en nu dus ronde 1 en vandaag 3dpo.

Volgende week woensdag krijg ik uitslagen van m'n onderzoeken.
    Alleen chromosomenonderzoek duurt nog een tijdje voordat we daar de uitslag van krijgen.

Op een goede ronde allemaal dames!!

18. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Spannend voor iedereen!
    En een spannende tijd tot de NOD
    Ik mag ook op paars.

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Welkom nieuwe ladies! En succes!

20. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Ik voel meestal de eerste week na de eisprong niet zoveel. En voel ik ook wel een bepaalde rust.
    Maar daarna begint langzaam aan de testdrang en kwaaltjes ;)

Deel Deze Pagina