NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nonma, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wil iemand mij ook op de lijst zetten?

10 mei Nog anoniem-38 jaar-ronde 7 1ste kindje

2. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoi allemaal. Ik wil ook weer op de lijst. Vandaag voor de 2e keer in 3 maanden een vroege miskraam gehad, testjes liepen wederom niet goed op, inmiddels alweer in ronde 15 beland.
    Vanmiddag neemt de gyn nog even contact met mij op over het verder plan van aanpak. Ik zou in mei met iui starten maar misschien krijg ik nog onderzoeken, geen idee. Voel me nog hartstikke zwanger dus dat is helemaal moeilijk.

Hopelijk kunnen we elkaar beetje "helpen" deze maand en zullen we 2017 heel goed beginnen met de geboorte van onze kindjes 💗💙

Wil iemand mij op de lijst zetten;

Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15, nod 14 mei.
    De vorige keer pakte m'n cyclus het ook gelijk weer op dus daar ga ik even van uit :)

3. Nog anoniem

Echt balen goodlife, sterkte deze ronde weer, hoop dat we deze keer wel op roze mogen knuf

4. Goodlife

Dank je nog anoniem!

5. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oh no Goodlife :(. Ik hoop dat je wat antwoorden kan krijgen bij de gyn.

6. Nog anoniem

♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡

08. (1)
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, 4e ronde na ma, 9e ronde totaal

09. (3)
    rhea90, 25 jaar, 3e kindje, 1e ronde
    merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM
    Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5

10. (1)
    Nog anoniem, 38 jaar, 1ste kindje, ronde 7

11. (2)
    Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ
    Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23

12. (3)
    mamavanthiemo - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Sandywich, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 5 na bbz

13. (0)

14. (1)
    Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 11

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

7. Nog anoniem

Heb de lijst even aangepast, hoop dat hij zo klopt

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik mag mij ook weer melden! Ik zie al veel bekenden van vorige lijst. Hopelijk hebben we deze maand meer geluk dames!

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    ♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡

08. (2)
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma)
    Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk)

09. (3)
    rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1

10. (1)
    Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7

11. (2)

12. (3)
    Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz

13. (0)

14. (1)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

10. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hi lieve meiden, mag ik er weer bij? Ik mag nog even op datumloos tot ik echt ongi ben.. Maar witte test vandaag dus zeker niet zwanger helaas.

Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, 21e ronde (MMM)

11. Nog anoniem

Ah nee frummels jij ook al? Veel succes en geluk deze ronde, hoop dat wij deze keer allemaal op roze uitkomen knuf

12. Goodlife

Balen Frummels je hier te zien. Had nog wel goede hoop. Jijzelf ook toch? Deze maand gaan we er voor!!

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Thanks meiden. In eerste instantie was ik hoopvol gestemd. Zeker omdat mn temp zo hoog bleef. Ik heb ook nog nooit zo'n lange LF gehad als afgelopen ronde, dus dat is ook wel positief. Helaas pindakaas, hopelijk dan een januari baby voor ons!

Hoe gaat het met jou Goodlife? Kan mij voorstellen dat je heel verdrietig bent na die positieve testen...

14. Goodlife

Jazeker heel verdrietig Frummels. Voelt soms zo oneerlijk maar ik probeer wel positief te blijven. Hoop snel weer dat we roze testen hebben. Hebben ze bij jou onderzoeken gedaan naar je 2 miskramen? Wanneer mag jij terug naar gyn, omdat je ook in ronde 15 zit?

15. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL

Oh nee ook hier weer frummels :(. Wel fijn dat je LF langer was! Bij mij was hij afgelopen cyclus ook weer langer! 12 dagen zelfs, daar was ik heel blij mee.
    Hopelijk voor jou ook goed nieuws deze cyclus.

16. Nog anoniem

Wie werkt er hier nog meer met ovulatietestjes? ik gebruik ze in ieder geval wel. Ik voel de eisprong meestal wel maar wil de testjes voor extra zekerheid.
    Verder heb ik me nu echt (weer) voorgenomen om niet meer voor de NOD te testen. Ik ben elke keer netjes op tijd met ongesteld worden en eigenlijk is het weggegooid geld. Ook al ben ik natuurlijk ook supernieuwsgierig als de eersten beginnen met testen. Zal heel moeilijk worden maar ga echt mijn best doen te wachten. Hoop in ieder geval dat ik deze maand mijn LH piek weer kan pakken, was vorige cyclus 2 dagen te vroeg dus daar houd ik nu dan maar weer rekening mee.

Vorige cyclus heb ik tuurtesten gehad en eentje was na opdrogen opeens super duidelijk. Ik weet dus zeker dat er iets heeft gezeten maar dat het voor de 4e week is afgebroken. 2e cyclus al dat dat gebeurd. Nu maar hopen dat het deze keer wel goed gaat en dat ik samen met heel veel meiden op roze mag deze keer.

17. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Frummels;19670673]♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡

08. (2)
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma)
    Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk)
    Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM (2)

09. (3)
    rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1

10. (1)
    Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7

11. (2)

12. (3)
    Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz

13. (0)

14. (1)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 12

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

18. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Alle dames heel veel succes deze maand! Ik hoop voor iedereen mooie roze streepjes over een aantal weken! ;)

Wij gaan volgend weekend op voor de 2e IUI, het is nog in eigen cyclus zonder hormonen, dus op zich valt het reuze mee.. Ik gebruik de digitale ovu testen, zijn duur maar zoveel duidelijker.. geen gestress met streepjes..
    Het was vooral voor manlief best een teleurstelling, we hadden na opwerking 60 mlj zaadjes en hij dacht dat het niet fout kon gaan.. Ik ben wat reëler en weet dat de slagingspercentages niet zo hoog zijn op mijn leeftijd!

Dit weekend genieten van lekkere hapjes en drankjes en dan op naar volgende ronde;)

19. Sandywich

Sandywich Actief lid

4 mrt 2016
    389
    2
    18
    NULL
    NULL
    Nog anoniem: ik gebruik ook ovulatietesten, ik begin er alleen altijd te vroeg mee. Ik mag van mezelf nu pas op de 24ste ermee beginnen. Volgens FF ovuleer ik op de 28ste of 29ste.

Home: heel veel succes met de tweede IUI!

M'n man heeft deze keer aangegeven geen alcohol
    te drinken in de vruchtbare periode en ik probeer er nog een kilootje af te krijgen voor m'n vruchtbare periode..
    We gaan deze keer weer SMEP proberen, maar dan vanaf dat m'n menstruatie weg is om de 2 dagen klussen ipv om de dag.. Moet wel nog energie overhouden als de ovulatietest positief wordt 😂.

Nogmaals de mededeling: als je geïnteresseerd ben in een gezellig app groepje, stuur me dan een Pm. Beeb1987 en Vlinder81 zitten er ook bij en we vinden het altijd leuk om andere nod dames erbij te hebben om mee te kletsen.

20. MamavanThiemo

MamavanThiemo Bekend lid

21 okt 2012
    550
    11
    18
    Kan iemand mij van de lijst halen? Gisteren positief getest. Waarvan ik dacht dat het ongi was bleek innestelingsbloeding te zijn.

Deel Deze Pagina