Echt grappig, als alles gaat lukken natuurlijk, wil ik uiteindelijk heel graag zo'n wiegje alleen dan juist zoals de eerste foto. Ik zou er een hangsysteem aan willen maken zodat ik dat ene wiegje op meedere plekken in mijn ieniemienie huisje zou kunnen ophangen. Ik ben daar jaren geleden een foto van tegengekomen op facebook en dat idee zit nog steeds in mijn hoofd. Ik heb de foto toen helaas alleen niet opgeslagen :-S
Geeft niks hoor home. Die late reactie. Ik zit idd ook 8dpo. Had zo'n test drang! Dacht dan maar die 2,50 vergooid dan ben ik f d'r van af. Natuurlijk niks op te zien maar maakt mijn gevoel niet anders haha. Dit was ook mijn laatste test die Brande gewoon in mijn kastje. Ik wil proberen te wachten tot donderdag nu 😂 Nonma verder qua temperaturen wel altijd zelfde tijd etc en geen drankjes gehad? Dit kan al zo snel schommelen dat het ook niet altijd helemaal betrouwbaar is.
kword hier lastig van van te wachten en over van alle kwaaltjes te lezen kan me dat bij mijn andere kids niet zo goed herinneren ik moest toen niet overgeven maar misselijk gewoon was later in de zwangerschap bij zoon 1 had ik verl afscheiding bij de andere 2 bloedverlies en gespannen borsten.Hier wel nu deze week al 3x diarree gehad week na eisprong en ik heb zo last onder de ribben zo naar mijn rug en rare smaak in mijn mond zou dit mss een teken zijn het raak is ? Lage rugpijn heb ik niet. Ik verwacht ongi rond 10 mei . Ik hoop ik kan wachten met testen tot vrijdag langer gaat niet lukken vrees ik .Zo had eventjes een pauze genomen terug weer een beetje verder poetsen dat verzet de gedachten een beetje met wat muziek gaat het eens mss wat sneller Tot later ik volg hier wel graag mee in dit groepje van waar zijn jullie?
Ik mag eindelijk op paars vandaag IUI gehad.... Nu spannende wachtweken 🙏🏼🙏🏼
Hmm in het weekend niet, maar vanmorgen wel gewoon normale tijd en geen bijzonderheden, dus hij had echt hoog moeten zijn vanmorgen, maar hij was gemiddeld... sowieso is het een zooitje met de temperature deze maand, nou ja, we hebben rond de positieve ovulatietest goed ons best gedaan, maar ik weet dus niet of het goed is geweest... Mijn nod is nu verschoven naar 12 mei. de dag dat ik met vakantie ga. Ik denk dat ik de 11e al een testje doe en dat ik nu stop met temperaturen... word er alleen maar zenuwachtig van...
@Sophia.. spannend weer.. succes op het bankje! IUI 2? @Nonma, Laten we duimen dat het klussen goed zat en spannende weken nog he nu.. Zou super nieuws zijn voor je op het vliegtuig stapt.. Wij hopen dat ook.. we vliegen de 22e pas maar om het live aan onze ouders te vertellen ipv skype zou super zijn.. 😃 @mamajongens.. 10 mei NOD.. hopelijk maak je jezelf niet te gek en kun je nog even geduld uitoefenen.. jouw klachten herken ik niet. Gisteravond bij het eten (zelfgemaakte friet waar ik dol op ben!) een vlaag misselijkheid en ineens geen trek meer.. dat gebeurt me nooit.. haha en vandaag heb ik nergens last van.. We blijven afwachten tot zondag
Jaaa... Inderdaad! Ik neem mij voor om pas zondag te testen. Voorlopig nog geen kwaaltjes, is ook nog vroeg uiteindelijk. Spannend om zo samen te wachten ladies, ik haal hier wel veel "wacht"-moed uit hoor!
pfff.. nog een week. Ik word gek van het wachten. Normaal gesproken rond deze tijd al erg grote pijnlijke borsten. Maar nu nog nergens last van..
Oh spannend he! Nonma heb je goed dat je f stopt met temperaturen. Het geeft je nu anders toch geen duidelijkheid meer Home vertel je het dan meteen aan je ouders? Ik wacht daar wel mee tot een week of 8 dan Pdf wat duurt wachten lang he dames. Morgen 9dpo. Bij mijn andere zwangerschappen 10dpo positief getest
@madame V. Onze ouders wonen in het buitenland. Toevallig zijn we er eind mei op vakantie. Stel dat het nu raak is zouden we het ze het liefst wel vertellen on persoon. Ook al is dat nog erg vroeg met ongeveer 7weken, de rest zouden we pas na 10/11 weken ofzo gaan inlichten. Mocht het nu niet raak zijn en bv de maand erop wel zullen zij het te horen krijgen via Skype.. Morgen ook 9dpo.. begin nu ook de kriebels te krijgen hoor.. maar bij ons is het in 26 rondes niet gelukt.. dus hopelijk ronde 27 eens een roze streep!
Home: ik zou hetzelfde doen als je dan nu toch bij jullie/je ouders op bezoek gaan. Anders zou ik idd ook even wat langer wachten, maar hoe lang?? Geen idee? Dan zal ik weer de kriebels krijgen om m'n mond te houden haha. Gelukkig hoeven we niet alleen te wachten en zijn we samen! Ik denk dat ik op Moederdag ga testen. Zit dan wel 3 dagen voor NOD dus even afwachten nog..
Nou heb meer duidelijkheid over mijn pakketje, omdat het door de brievenbus past wordt het automatisch omstreeks 18:00 gescand door het postsorteercentrum en bij de brievenbuspost gevoegd. Het zal dus ws morgen, woensdag of vrijdag met de post komen, als het er volgende week maandag nog niet is moet ik kontakt opnemen met de leverancier Verder snel over jullie berichten gelezen, spannend weer voor iedereen Vandaag voor mij 7dpo als de testen er op tijd zijn denk ik dat ik toch 10 door wil gaan testen met die extra gevoelige testen hahah daar gaat mijn belofte naar mezelf weer om niet voor de nod te testen
Hallo meiden! Zou ik ook op de lijst mogen? Mijn NOD is waarschijnlijk op 14 mei, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Juist nu moet mijn lichaam spelletjes gaan spelen met mij. Ik ben namelijk voor de derde keer ongesteld deze maand, terwijl ik normaal netjes een cyclus van 28 dagen heb. Ik snap er niks van en heb besloten om morgen maar eventjes langs de dokter te gaan. 16 april werd ik ongie en heeft netjes 5 dagen geduurd. Daarna was ik 2 dagen schoon en vloeide ik opeens weer 2 dagen. Nu ben ik zaterdag opeens weer lichtjes gaan vloeien, terwijl ik eigenlijk mijn eisprong verwachtte. Wel hebben we geklust op de dagen waarvan ik uitging dat ik vruchtbaar was, dus vandaar dat ik toch graag op de lijst wil. NOD 14 mei, 25 jaar, tweede kindje, eerste ronde. Dankjewel 😊
Goedenavond, Ik heb wel klachten van mijn symptomen. Eergisteren t/m vanmorgen, ik kreeg 'n gevoelig pijn van mijn borsten. Vandaag, middag rond half 3 kreeg ik wel kramp van mijn rechtse kant en ook elke keer steken. Ik was 1 parcetamol inslikken. Het helpt ook niet! Ik ga straks lekker in bed liggen als rust. Ik ga niet test doen, want ik wil niet mislukt van vorig maand. En ik was geen ovulatietest gedaan, daarom had gewoon geen zin. Gewoon lekker vergeten tot mijn nod, zoals ontspannend en afleiden met 'n gezin.
@Zolta.. Ik weet ook helemaal niet of ik het lang voor me zou kunnen houden.. misschien dat je het in fases vertelt? Belangrijke mensen eerst enzo.. @Noganoniem.. fijn dat je weet hoe het met je pakketje zit.. Hopelijk is het morgen binnen! En jezelf inhouden is lastiger als je denkt he.. meestal lukt het me wel een paar maanden om dan ineens weer een ongeduldige maand ertussen te hebben.. hahah.. @nieuwe dames welkom... succes op het bankje..
Dominique denk dat je iets te gefocust bent haha. Was ik afgelopen maanden ook maar in dat opzicht kun je elke dag wel iets voelen. Juist omdat je er nu op gefocust bent en eerder waarschijnlijk niet zo. Dat heb ik zelf ook heel erg Home ja logisch dat je het dan meteen verteld zou ik ook doen. Bij mijn dochter hebben we het naaste Fam rond de 8 weken verteld en de rest vanaf 10 weken en daarna. Nog anoniem fijn dat je pakketje terecht is! Ik ga morgen nieuwe testen halen. Denk dat ik woensdag 10dpo ga testen ( vandaag ook gedaan ma dat kan natuurlijk nooit. Haha ) de andere 2 keren 10dpo positief getest. Ook al is het dan geen knaller een streep is een streep