Sandywich dank je wel. Ik ben sprakenloos en hopeloos op dit moment. 20 en 21 april hoop ik dat ik meer duidelijkheid krijg.
Sterkte Osrouti. Denk aan jezelf meid en kop op! Je berichtjes maken mij een beetje zorgen. Hou vertrouwen! Hoe moeilijk dat ook is.
Ik snap het, ik zou er ook kapot van zijn. Ik zit in een praatgroepje waar een dame precies hetzelfde heeft meegemaakt als jij. Twee keer positieve testen die niet opliepen. Derde keer wel en nu 15 weken zwanger! Dus houdt hoop! Ik heb eind deze maand afspraak bij de gyn voor onderzoeken vanwege m'n twee miskramen. Ik ga ook vragen of z'n m'n progesteron willen prikken vanwege korte LF. Ik weet niet of ze verder onderzoek gaan doen, denk het niet omdat het zwanger worden het probleem niet is, alleen het zwanger blijven.
Wat is Swep Sandywitch? Niet drinken rond eisprong maakt trouwens niet uit he. Minder drinken jn het algemeen wel. Als je drinkt heeft dat effect op al je zaad. Dit vernieuwt zich om de drie maanden dus als hij vandaag stopt met drinken hebben jullie hier pas wat aan over drie maanden als z'n nieuwe zaad 'rijp' is en niet is aangetast door de alcohol.
Hoi allemaal, Wil graag ook meedoen met deze NOD ronde maar ik weet niet welke datum mijn NOD is want ik ben vandaag "ongi" geworden na 6w zw te zijn. Ik mag op datumloos: Indy89, 26jaar, 1e kindje, ronde 5 Bedankt alvast!
Helaas mag ik me hier ook weer melden. Zie veel bekende namen van vorige ronde, jammer dat we elkaar weer in een nieuwe ronde zien! Zou veel mooier zijn als we allemaal in een zwangerschapsclub zouden zitten. Kan iemand mij toevoegen aan de lijst? Minimels - 32 jaar - vierde kindje - ronde 11 (5e ronde na mk)
Aaaah nee Indy wat verdrietig zeg, wat een rot bericht. Gaat het een beetje? Sterkte meid!! Dikke knuffel.
Ik heb de eerste en tweede ronde alleen meegelezen en nu wil ik wel een keertje mee doen met de lijst. Ik weet niet of het me lukt om heel fanatiek mee te kletsen maar de berichten lezen lukt me vast en zeker wel. Wie kan mij er op zetten? xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Ik gok dat mijn NOD ergens rond 11 mei is.
Aah nee indy!! Dat is echt naar, hele dikke knuffel en hopelijk was het een generale en deze ronde gewoon echt goed raak
Bedankt voor de info! We drinken allebei sowieso niet veel gelukkig. SMEP is het Sperm Meets Eggs Plan. Het idee erachter is dat je dan altijd wel wat zaadjes hebt in je lichaam voor als er een eitje gesprongen is. Je zou het even kunnen googelen om de details te lezen. Vanaf dat je niet meer ongesteld bent ga je om de dag klussen. Zodra je ovulatietesten positief zijn doe je het een aantal dagen achter elkaar. Vervolgens ga je weer terug na om de dag klussen.
thanks meiden, het is even rot maar had al een voorgevoel dus heb er vrede mee. Nieuwe ronden, nieuwe kansen toch Wel weer gezellig op een NOD forum! We slepen elkaar er wel weer doorheen♡
SMEP (Sperm Meets Egg Programm a.k.a.: Sperma Ontmoet Ei -Plan (SOEP) Korte versie: * 'Klus' om de dag vanaf dag 8 (dus 8, 10, 12 etc.) * Koop 10 ovulatietesten * Begin met de ovu-testen op dag 10 * Als de test positief is, 'klus' dan die dag en de twee dagen erna ook. * Sla na de derde dag 1 dag over. En 'klus' daarna voor de zekerheid nog een keer. * 15 dagen na je eerste positieve ovulatietest kan je een zwangerschapstest proberen. * Als je ovulatie-test nooit positief wordt, ga dan door met 'klussen' om de dag tot dag 35 en doe dan een zwangerschapstest (als je dan nog niet ongi bent) Volgens de statistieken is ongeveer 40% van de vrouwen met dit plan na de eerste poging zwanger geraakt na een miskraam gehad te hebben. Dit is ongeveer 2 x zoveel als vrouwen die dit plan niet hebben gevolgd. Hierbij wordt er wel van uit gegaan dat de vrouwen die een miskraam hebben gehad eerst een cyclus en een daarop volgende ongi hebben afgewacht na de miskraam. Dit omdat een eerste cyclus na een miskraam vaak zonder eisprong blijft. Succes