Ik heb het misschien verkeerd berekend. Als iemand mij antwoord kan geven hoe ik het moet bereken kan ik binnenkort al testen ik hoop het zo ik kan niet wachten!!
Hallo Dames, Eerst en vooral wil ik degene die al een positieve test in handen hebben Proficiat wensen en succes voor de komende testers Ik had denk ik op 25 april mijn ovulatie dus volgende nod zou beginnen op10 mei. Nu daar straks getest(denk ik op dag 9 a 10 dpo zit) met een test van action ,(weet nu niet of dat goede testers zijn of dat die maar pas testen bij een iets hoger hcg en ze blijven wit .Dan zou ik toch een late innesteling hebben of ben ik verkeerd? Heb wel al 2 dagen gespannen borsten .Wanneer zou ik dan best nog eens testen op nod of 1 dag overtijd gaan ? Hopelijk lukt het om zolang te wachten... Heb geen innestelingsbloed gezien, ik heb dat bij de andere 3 zwangerschappen niet gehad bloedverlies begon meestal nadat ik al positief getest heb. Bij de jongste had ik zelf 4 maand bloedverlies 2x heel serieus maar hij is intss 5 jaar We wachten nog maar eventjes terug de dagen duren lang ...
Hallo iedereen, Dit is mijn eerste ronde en mijn ovulatie zou ik rond 24 april hebben gehad . Dan zit ik nu op 10dpo. Mijn NOD is 8 mei. Is het niet veel te vroeg om nu al te testen? Af en toe voel ik me wel gek, krampjes in de buik en wat misselijk...misschien houdt mijn lichaam me voor de gek, aangezien ik me niet kan voorstellen dat het gelijk ronde 1 al raak is.....
Hoi hoi, Ik lees gezellig even mee. Er is een klein kansje dat ik zwanger ben, maar ik verwacht van niet. Weet nog niet goed wanneer mijn eisprong is en ML en ik hebben maar 1 keer geklust. 8 mei ga ik toch even testen. Zou leuk zijn als het raak is, maar anders ga ik in het volgende topic lekker actief mee kletsen. Succes allemaal!
Heb vandaag wat witte afscheiding gehad... kan dat wat betekenen?? Als ik het goed heb had ik mijn ovulatie/eisprong gevoeld op maandag 25 april als ik vanaf dan reken zit ik nu op 9 dpo... Maar volgens mijn cyclus kalender hoor ik mijn eisprong op 27 april gehad te hebben.. heb die dag niet echt wat gevoeld wat ik dus normaal wel voel heb volgens de kalende op 11 mei mijn NOD... wanneer zal ik gaan testen? kan namelijk niet wachten???
Aan alle nieuwe dames welkom.. De dames die al voorzichtig op roze staan.. wauw! Gefeliciteerd.. hoop dat ze mooi oplopen en blijven plakken! @mamajongens.. ik gebruik altijd de action en die werken naar mijn weten wel goed hoor. @tweety.. ik zou nog proberen te wachten tot zaterdag/ zondag hoor met testen. . Het kan dat je nu een licht streepje hebt maar hoeft nog niet.. @seher.. ik zou de laatste datum aanhouden en dan ook pas proberen te gaan testen rond 10 mei.. het is denk ik nog te vroeg... Hier zelf had ik dinsdag op 8dpo getest.. harstikke wit. Voordeel nu dat ik er geen meer heb en ik pas zaterdag nieuwe ga halen.. hopelijk zondag goed nieuws..
Seher, ik heb precies het zelfde als jou ook mijn eisprong gevoeld op 25 april en moest het ook eigenlijk op 21ste hebben, ook ik heb last van witte afscheiding.. Heb je nog meer klachten?
Hoi Elaf, ik was de afgelopen dagen wat misselijk, rommelende darmen, steekjes in de onderbuik maar sinds gister was dat allemaal weg.. vandaag alleen witte afscheiding gehad.. heb jij nog at klachten?
Wanneer ik in de auto zat afentoe misselijk verder ook rommelige darmen en veel windjes laten maar dat is niet de hele dag Grappig dat onze klachten erg op elkaar lijken
Elaf en seher heb ik nou ook iets witte afscheiding. Die vraag heb ik dus ook! Denk dat ik zondag of maandag eisprong heb gehad dus zou echt precies hetzelfde zijn als bij Julie Hou moed pat! Ga je morgen alweer testen of sla je een dagje over? Ik heb dus vanochtend getest maar niks te zien en denk dat het nog erg vroeg was. Al heb ik er op 1 of andere manier ook geen goed gevoel meer over. Nonma jij was dat geloof ik met de temperatuur omlaag of niet? Kan ook een dip zijn he, rond de innesteling had ik bij mijn dochter ook. Als ie weer omhoog gaat is dat positief. Sorry voor de rest maar kan het niet meer helemaal bij houden hihi. Tis net of er op t laatst ineens allemaal nieuwe namen bijkomen of iig actiever worden. Gezellig off course en ik lees zeker mee! Ma na zo'n drukke dag niet zo de puf om op iedereen te reageren Had trouwens vandaag nog een klant ( kapsalon ) man midden 30 die vertelde dat hij en zijn vriendin geen kinderen kunnen krijgen. De hele dag heb ik aan niks anders kunnen denken. Stond ook meteen met beide benen op de grond ik met mijn gezeur over testjes enz 😯 Ga dus ook morgen niet testen want we hebben morgen vriendendag. Ben alleen ma chagrijnig als het negatief is
Ik denk eentje van mijn werk. Heb daar nog nooit een flauwe grijze lijn in gezien. Altijd roze of omowit. Is een zelfde test als die van Kruidvat. Bij de Kruidvat testen heb ik altijd een vage grijze lijn..
Ik had ook zo'n 18 dagen na m'n tweede miskraam weer een eisprong en je telt dan inderdaad zo'n twee weken erboven op vanaf je cervixslijm. Als je niet aan de temperatuurmethode doet of geen ovulatietesten gebruikt, dan moet je het daar een beetje op gokken inderdaad dat in die dagen ergens je eisprong weer zal zijn geweest. Dus je NOD zal dan ergens eind volgende week zijn ongeveer. Ervan uitgaande dat je een 'normaal' LF hebt. Ik was na mijn tweede miskraam ook direct aansluitend weer zwanger, maar is helaas een derde miskraam geworden. Maar het kan dus wel! Spannend!
Je kan opzich al testen hoor. Maar je moet er rekening mee houden dat sommige dames pas later positief testen (als t raak is uiteraard). Ik test zelf ook altijd al voor NOD. En t kan ook zijn dat je licht positief test en de test niet op loopt en je alsnog ongesteld wordt. Dat is t nadeel van vroeg testen. Maar ik heb daar verder geen moeite mee. Ben te nieuwsgierig om tot NOD te wachten 🙈😁 Sommige dames willen teleurstelling voorkomen, maar in m'n geval als ik netjes tot NOD zou hebben gewacht met testen alle zwangerschappen, dan had dat alsnog geen verschil gemaakt met t eind resultaat. Uiteindelijk drie miskramen verder. Dus Vroeg of laat testen maakt wat mij betreft niets uit 😉
De testen van de action hebben inderdaad meer hcg nodig. M'n ervaringen zijn toch die van Kruidvat (2v5) t gevoeligst en die van zwanger en kids uiterst gevoelig. Die lopen tegelijk op (heb ik in de laatste zws tegelijk mee getest). En een innestelingsbloeding hoef je niet bij elke zwangerschap te hebben he. T komt meer niet voor dan wel, ondanks dat je t voorheen wel had. Je zou een wat gevoeligere test kunnen proberen of paar dagen wachten en weer een action test proberen ☺️
Hey, Ik had gisteren bij het afvegen een roze slijm.. zou dit innestellingsbloed kunnen zijn? Mijn ovulatietest was zaterdag en zondag positief.. dan is dat toch te vroeg niet? Innesteling is toch pas na een week?
Ik zou n kv doen, action heeft meer hcg nodig waar de kv al veel sneller een duidelijk streepje geeft