Ik heb op 9 dpo positief getest (8dpo tuur). Dus het kan wel Maar als je net gestopt bent kunnen de symptomen ook van ontpillen komen en je lijf kan je goed voor de gek houden met symptomen. Zeker nu je er zo op let!
Je eisprong voel je meestal niet, het schijnt dat je eerder het groeien van het follikel voelt. Dus de eisprong op 27-4 zou goed kunnen!
Ik weet dat ik bij de middelste zoon en de jongste zoon blijkbaar een late innesteling zou gehad hebben en dat ik traag hcg aanmaak pffff kzou eens graag veel hcg aanmaken . Heb hier dacht ik wel nog een testje liggen van kv, morgen eens zoeken clearblue ook liggen maar daarmee wil ik nog wachten hoeveel dagen voor nod kan je met kv test en clearbleu testen? 3 Maand voor ik zwanger was van de jongste had ik een vroege miskraam ik heb daar ook 2 dagen voor nod getest en 4 dagen later begon de miskraam want had toen al bloedafname gedaan maar daar was de hcg laag kben begonnen op 8 ofzo en gegaan tot 16 .Bij de jongste denk ik gestart op 35 hcg.... bloedafname
Doorwat komt dat eigenlijk een late innesteling blijft dat dan veel langer zitten in de eileiders ? Want doordat 1 bepaald hormoon bij mij laag stond bij de jongste zoon dachten ze dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou doen ....maar tis goed ingenesteld tot slot de weg duurt langer voor het bevrucht eitje.
Klopt, en ik hoop dat we deze keer allebei mooie oplopende testjes mogen krijgen, het is zo slopend elke keer weer die teleurstelling als je weer he-le-maal opnieuw moet beginnen Bekijk bijlage 500322 Heb een poging gedaan mijn testje van vandaag op de foto te zetten, maar denk niet dat jullie het streepje zien hij is zo ontzettend licht. Is ook pas van 8dpo en van hele lichte ochtendurine na maar 2 uurtjes slaap..hoop dat ik morgen beter slaap en beter geconcentreerde ochtendurine heb, ben zo benieuwd of het streepje dan duidelijker wordt. Vandaag wederom last van wagenziekte, heb ik normaal echt nooit op korte afstanden, alleen als ik lange afstanden in de auto zit en dan ga lezen bijvoorbeeld. Verder worden borsten ook gevoeliger dus heb wederom goede hoop
Wow! Super kersje, dat ziet er goed uit. Zit wel goed bij jou. Ik ben nu net thuis gekomen vanuit het werk en ga zometeen slapen. Hopelijk slaap ik nu in 1 ruk door. Vanmiddag kan ik hopelijk testen als ik wakker word. Ik laat jullie in ieder geval iets weten. Welterusten!
Ik heb getest, helemaal wit Gisteravond en vanmorgen geen bruin meer gezien hier. Maar het wordt niks deze ronde.. dat wordt aan de pillen voor de pcos..
Hier weer met beide benen op de grond. Ik had gisteravond nog getest en toen was de streep 2x zo duidelijk als de ochtend, dus ik had weer heel veel hoop. Vanmorgen zakte mijn temperatuur onderuit en testteik weer heel erg licht. Het is dus gebeurd. Jammer maar helaas.
Ah nee pat En teuntje jammer dikke knuffel Jou testjes lopen mooi op zeg kersje Nog anoniem welterusten en ben benieuwd na je test Niemand een idee van witte afscheiding zo 5 dagen voor nod? Kan me niet herinneren dat ik dat eerder heb gehad. Begon bijna te twijfelen aan mijn eisprong maar heb ovu testen gedaan en was toch echt duidelijk
Heb het niet kunnen laten om een test te doen... De test is gewoon puur wit!! Helaas maar goed 11 mei NOD dus het kan altijd nog
Hoi allemaal, Ik ben nieuw in dit topic. Mijn nod is donderdag volgende week. Ik lees hier een beetje mee om te kijken of er al wat dames zijn met bepaalde symptomen. Ik probeer niet echt meer zwanger te worden maar heb op dit moment wel wat vage dingetjes als hoofdpijn. Last van buikkrampen. 2 dagen geleden heel erg gevoelige tepels. Daarna niet meer. Gisteren wat last vam maagzuurd en nu sinds vanochtend last van dikke witte crème achtige afscheiding in. Heb het een keer eerder gehad maar toen werd ik daarna gewoon ongi. Iemand anders meer ervaring hiermee?
Ik had mijn eerste zwnagerschap rond 9-10dpo heel veel creamy afscheiding ineens. Bij mijn tweede zwangershap had ik bijna helemaal geen slijm, dus toen dacht ik dat het niet raak was, maar wel dus. Maar die vele afscheiding heb ik maar 1x gehad en dat was in een ronde dat ik zwanger was.
Spannend nog anoniem!! Ik ben heel benieuwd!! Teuntje nee zeg wat klote zo'n witte test Pat ook balen dat t streepje minder was vanochtend Madamev ik heb altijd wel witte afscheiding tussen ei en nod
Ik zit vandaag op 9 dpo, maar 8 dpo test bijna niemand positief. Zelf met 9 nog niet dus het zegt niks 😊
Oh wat spannend hier allemaal... Ik krijg ook echt test drang nu, maar houd me nog maar even vast aan het tempen en probeer s'ochtends heel snel naar de wc te gaan, zodat die kans me ontlopen word hihi! Gisteren had ik een temp dip van bijna 0,2 op 8 DPO (ja ik temp met twee cijfers achter de komma geen idee waarom!). Vandaag is m'n temp dus weer als daarvoor gestegen! Hopen dat het nu zo blijft, maar zegt natuurlijk nog niks! M'n NOD is volgende week woensdag... Kersje, wat lopen je testen mooi op zeg! Heerlijk om wat positief roze om ons mee te hebben! Blijf vooral meepraten hihi.