Net nog een kv test gedaan maar ook die was wit, zit nu op 10/11 dpo. Sinds vanochtend ook echt het gevoel dat ik ongi moet worden, ook geen last meer gehad van misselijkheid, dus ik ga er maar vanuit dat ik de komende dagen ongi wordt. Hoop de volgende ronde dan een minder lange cyclus...
Hier ook last van veel witte afscheiding. Had ik beide zwangerschappen. Zit nu op 7dpo en heb het al 2 dagen... Maar het zegt niks natuurlijk. Had vanmorgen wel een tempstijging van 0,2, ook dat zegt niks... Aaaah zo spannend dat wachten!
Gelukkig helpt het lekkere weer voor mij dat ik het idee heb dat de dagen wat sneller gaan toevallig ook een week vakantie voor mij
O o o wat een testdrang hier hahaha. Heb ik helemaal niet, teveel teleurgesteld geweest. Wel nog steeds een hoge temperatuur, veel witte afscheiding en ik zit op cd 26! Daar ben ik al zo ik mee na al die korte cyclussen van 16 dagen. En ook nog geen bruinverlies!
İk denk dat het niets zal worden voor ons deze ronde heb al stomme puistjes op me gezicht die ik elke maand een week voor mijn menstruatie krijg gekregen ach het was toch nog maar de eerste ronde...
Hier nog meer rood/bruin gearriveerd. Ik mag op rood Korte LF deze keer, aangezien ik pas 10 dpo zit. Succes allemaal ladies, ik blijf meelezen en testjes turen bij jullie!
Ah nee pat 😢😢 sterkte meid x Teuntje jij ook veel sterkte meid x Ik heb goed geslapen, weer lichte urine, heb wel getest maar weer hetzelfde als gisteren. We houden het er maar op dat ik gewoon nog erg vroeg ben, zit pas op 9 dpo of, als ik pas vanaf de dag na de eisprong moet gaan tellen pas op 8dpo Volgende week dinsdag nod, het kan nog alle kanten op maar heb zelf nog steeds niet het gevoel dat het raak is deze keer, had ik andere keren wel. Niet dat dat wat heeft opgeleverd maar toch. Geduld.......moeilijk 😞
Ik ga denk ik de 14e testen vast want dan vier ik m'n verjaardag s'avonds zou leuk zijn als ik dan iets kan drinken (wil best stoppen met alcohol maar dan moet t wel ergens voor zijn).... Maar moet nog meer dan een week wachten duur laaaaang
Bedankt dames voor jullie berichten. Nog geen ongi, heb nu zoiets van laat maar komen dan. Aangezien de temperatuur al onderuit is zal dat morgen wel zijn. Vandaag een dagje Duinrell gehad. Prachtig mooi weer en stervensdruk, maar de kids hebben zich vermaakt, daar ging het om. Ik had meteen even afleiding. Ik duim voor meer roze op de lijst.
Balen nog anoniem nog geen duidelijk streepje, maar je bent nog vroeg! T kan nog!! Pat fijn dat je wat afleiding hebt gehad vandaag, laat t dan ook maar doorkomen dan kun je verder he
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, en idd als je toch al weet dat het mis is dan kun je beter maar ongesteld worden. Ik heb besloten dat als het deze keer weer niet is gelukt dat ik dan even afstand neem van het forum. Ik merk dat ik er gewoon teveel mee bezig ben en dat maakte de teleurstelling telkens alleen maar groter. Ze zeggen ook dat als je er teveel mee bezig bent dat het dan juist niet goed wil lukken. Ik heb er, gezien mijn leeftijd, misschien ook teveel druk op gelegd om zwanger te worden en dat werkt natuurlijk ook niet in mijn voordeel.ook al is het met testen nu nog te vroeg, toch hen ik het gevoel dat het deze keer gewoon niet raak is. Ik maak mezelf gek met zogenaamde kwaaltjes, elk pijntje of wat dan ook denk ik weer, zal het....ik ben alleen nog maar bezig met zwanger worden, eisprong, en balen als ik ongi word, daardoor vergeet ik te genieten van andere dingen. Tijd dus om het even los te gaan laten.
Nog anoniem begrijpelijk, ik heb dat een paar maanden geleden ook gedaan. Keek nog wel wat rond op t forum, maar bewust niet meer in een nod groep want ik was er ook veel meer mee bezig dan ik wilde. Hopelijk is t toch raak deze ronde meid!
12 dpo vandaag, geen kv testen meer maar ik had nog n action liggen. Ook die is mooi positief, terwijl die veel minder gevoelig is dan kv en dus later en lichter een streepje geeft. *******strooit met babydust voor alle meiden hier*******
Vanochtend getest en hij is omo wit. als ik mijn cyclus bereken zoals die was voor mijn MK zou 9mei mijn NOD zijn. aangezien ik precies vorige week vruchtbaar slijm ben tegen gekomen ga ik er van uit dat mijn NOD 13mei is en door mijn MK dus wat later is. stiekem hoop ik dat ik te vroeg ben met testen hihi