Pff wachten duurt lang deze maand! Ik kan me bijna niet meer inhouden met testen. Nog 2 dagen tot NOD... Zal ik testen of niet testen? Zo moeilijk!
Elaf, dat kan wel hoor! Dat komt omdat je een hele gevoelige test hebt gebruikt (kV 2v5) die al vanaf 10miu/ml meet en hun gaan uit van de standaard testen die pas vanaf 25/50 meten. Dan zou die inderdaad nog niks aangeven. Ik heb bij al m'n zwangerschappen al positief getest zo vroeg, ruim voor NOD. Ik zou zeggen alvast voorzichtig gefeliciteerd en hopen dat het de komende dagen op loopt! Streepje ziet er netjes uit! 👍
Meiden help! Wat moet ik er van denken. 26 mei eisprong dus zit nu op 10 dpo. Test is wit, maar vanmiddag wat roze afscheiding. Heel weinig maar hoor.. daarnaast erg verkouden en hoofdpijn sinds gisteren. Pff.. rechter borst erg gevoelig en verder weinig symptomen. Kan het nog of zou het negatief zijn deze ronde?
@dominique.. ik denk dat je nog erg vroeg bent en dat het nog alle kanten op kan! Succes met de komende dagen.. hopelijk straks alsnog een mooi streepje
Elaf hoezo twijfel jee omddat je test nog licht ? Die streep is duidelijk te zien toch? Gefeliciteerd! Dames met ook een roze streepje ook gefeliciteerd, dames die hun ongi tegemoet gaan dikke knuffel Ik ga morgen nog 1 x testen dan ben ik 12 of 13 dpo. Heb allerlei klachtjes en voel van alles maar met gister een witte test heb ik niet veel hoop meer
Elaf onzin wat de vk zegt hoor, ik heb alle zs'en ruim voor nod positief getest, incl deze ronde. Mijn menstruatie was 10 april en ik test vanaf dinsdag al positief!! Gefeliciteerd meis, mooi streepje!!
Ontzettend lief en goed bedoelde opmerking, maar de term babydust is voor veel mensen inclusief mijzelf ontzettend kwetsend helaas. Mijn baby is letterlijk dust, en refereert aan mijn bbz. Kijk uit met dit soort uitspraken dus. Dit geldt ook voor de term 'rainbow baby'. Desalniettemin: van harte gefeliciteerd! ☺️ En elaf: supermooie test!! Hier nu 7 DPO en veel, heel veel witte creamy afscheiding. Had ook wat pijnlijke 'zware' borsten vanmiddag. Maar dit zijn dingen die wel vaker voorkomen bij mij de week voor NOD.. Ik twijfel of ik wel moet gaan testen op Moederdag.. Ik ga de wings for life run lopen. In de ochtend dus vroeg al naar de opa en oma van mijn man. Dan die run lopen en vervolgens weer snel naar een verjaardag Vd tante, nichtje en achterneefje van mijn man.. Dan komen we pas laat in de avond weer thuis.. Ik hoop dat ik het vol kan houden om niet te testen.. Ik laat me iedere keer verleiden op 9 DPO om te testen.. Wil eigenlijk echt wachten tot ik echt over tijd ben...
Sorry dat was absoluut niet zo bedoeld hoor. Ik ben zelf een kindje met 12 weken verloren dus weet echt wel wat een verdriet dat is.
Meiden met een positieve test gefeliciteerd! Ik lees dat er morgenvroeg meer mensen gaan testen. Ik in ieder geval wel. Heb alleen geen goed gevoel. Sommige meiden al wat last van symtonen? Succes allemaal!! Wachten duurt lang
MadameV nee niet om de test meer om de reactie van de verloskundige zei moet er naar mijn weten wel verstand van hebben...
Ik weet dat het niet zo bedoelt is, maar ik bedoel het meer als een waarschuwing 😊. Ik zie de term erg vaak voorbij komen op reddit en vooral bij naïeve vrouwen die denken dat ze na 1 keer proberen gelijk zwanger zullen zijn en die totaal niets weten over miskramen en dergelijke. Nu zijn degene die het kwetsend vinden ook soms wel te snel geraakt naar mijn mening, maar dat is denk ik als nuchtere nederlandse zijnde 😁. Daar kan je nog niet eens een tuurtest laten zien of ze zitten al boven op je dat dat kwetsend is.. Wat me echt te ver gaat..
Ik ken reddit niet. Ik ken de term babydust uit de trying to conceive ticker van lilypie en had er zodoende ook die gedachte bij. Zo kun je volgens mij bijna overal wel iets achter zoeken wat je als kwetsend op kunt vatten, mss ben ik daar heel nuchter in hoor en dat wil niet zeggen dat ik niks heb meegemaakt in m'n leven
Het is heel vroeg in de ochtend en weer kan ik mijzelf er weerhouden om te testen.. Ook al weet ik bijna 90% datie wit zal zijn 10 dpo en 4 dagen voor NOD
Hier vanmorgen vroeg een omo witte test.. 13 DPO.. morgen verwacht ik dan ongesteld te worden.. Dames die ook testen vandaag, succes!
Zelfde hier ook omo WIT wacht nu op mijn regels... volgende ronde beter. Succes voor alle andere dames die nog moeten testen.. Gefeliciteerd voor de positieve testers
Idd elaf heb je helemaall gellijk in. Dat is net als toen ik Bijmijn dochter een cyclus had die ronde van 49 dagen. Ben je net 4 weken zwanger gaan hun gewoon uit van 6+. Wat dus achteraf niet zo bleek te zijn natuurlijk haha Dames met een negatieve test dikke knuffel Ik snap er niks meer van wilde vanochtennd testen 12 of 13 dpo zit ik nu. Had ik wat bruin verlies dus heb ma niet getest. Als het door zet is mijn cyclus 27 dagen heb nog nooit zon korte cyclus gehad. Ma donderdag was mijn test wit dus t zall wel
Gisteravond laat ineens wat bruinverlies!!! Na dágen van veel wit slijm verlies. Temperatuur nu nog hoog, maar zit op cd 28. Normaal is mijn cyclus niet langer dan 28 dagen. Maar aan de andere kant zit ik nu ook pas op 10 of 11 dpo. Ik weet gewoon niet of ik nou van een lf van 14 dagen uit moet gaan, omdat m'n cyclussen zo raar deden. Had wel 4 tot 5 dagen bruinvelies voordat de menstruatie doorkwam.... Lastig zo
Goedemorgen dames, vandaag een nieuwe test ik geloof dat ik nu toch wel echt begin te geloven dat het zo is, nu alleen mijn man nog vertellen hi Hi