Goedemorgen! Bij mij in iedergeval geen moederdags verrassing voor mijn vriend. Ik heb een extra gevoelige test gebruikt nml de 13de pas mijn nod, want ik kon het niet laten om vandaag te testen. Ik geloof ook niet dat de test van de week wat anders aan gaat geven, hij is echt bijna witter dan wit. Maarja we zullen zien.. Fijne dag allemaal! Ps sandywich, jij succes met testen zo! Ik duim voor je!
Mijn temperatuur is iets gestegen, maar het bruinvelies lijkt meer te worden. Dat is toch raar? Of zou t door t weer komen?
Omg... Is dit echt??? Ik hoop dat het op deze foto te zien is.. Heb er nog eentje bewerkt en de streep is echt roze 😳
Geen idee hoe ik er 2 foto's in krijg dus maar ff een tweede post.. De bewerkte foto van de opgedroogde test. Zo balen dat het zo niet goed te zien is..
Ik zie wel iets.. Ik hoop echt voor je dat ie duidelijker wordt de komende dagen! Morgeb maar Kruidvat 2v5 halen he!
Inderdaad!! Geloof nu ook nog echt dat het mis gaat voor nod en dat ik gewoon ongesteld wordt.. Nu nog geduld opbrengen.. EDIT: zelfs m'n man ziet hem 😳. En vindt ook dat hij echt roze is 😳
Ten eerste Kersje, Flashlight en Elaf en misschien sandywich , super gefeliciteerd!! Geniet van jullie zwangerschappen!! Bij mij is de bruine afscheiding begonnen. Na 2 dagen word ik dan ongesteld Mag helaas weer niet zo zijn... Heb weinig vertrouwen dat het ooit nog gaat gebeuren merk ik
Wat rot Elfi, zeker na 17 rondes. Ik ben nog niet zo lang bezig maar ook een hoop tegenslagen gehad. Hier helaas ook bruin verlies en ongi krampen... Game over. Wat een teleurstelling elke keer he... @sandwich ik zie iets hoor Heb alleen ook wel eens een dun streepje gehad op zo'n dipstick die vals posiief was, maar die van jou ziet er wel "dik" uit! Morgen kv 2 voor 5, dan weet je het zeker. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Al hoewel ik nog geen bloedverlies heb mag ik op rood, zou morgen wel los breken. Ik ga weer door naar het volgende NOD forum en hoop volgende maand op meer geluk. Iedereen succes met wachten en testen!
Vanochtend sensitest gedaan (wit/roze met zo'n hartje) die was negatief. Zucht. Nu hoor ik veel verhalen dat mensen met kruidvat positief hebben en met sensitest negatief. Ik ga zo thuis dus nog 1 test doen met kruidvat, maar als die negatief is dan ga ik er toch vanuit dat ik snel ongesteld word
Hier nog steeds de test omi wit zit de kans er nog in dat ik positief zou testen nod zou beginnen op 10 mei Kan dit zo een late innesteling dat je zou kunnen testen pas op NOD of zelf na NOD? Borsten zijn al paar dagen gespannen en rommelingen in de buik nu heb ik wel een zeurend gevoel in de onderbuik mss dat regels willen doorbreken weet niet wat ik ervan moet denken afwachten nog maar zeker tot NOD. Heb wel afgelopen week paar x diarree gehad ... Proficiat aan de dames die positief hebben getest En geniet nog maar van het mooie weer en de leuke mamadag
Gefeliciteerd Elaf, Marlo en Flashlight Zie hem Sandywich en Dominique, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik mag ook op rood! Ben gisteren ongi geworden, rare is dat mijn temp wel hoog blijft. Hoop dat deze ook weer normaal daalt voor de volgende rond. Voor de dames de nog wachten succes! Blijf nog even meelezen, hoop op nog meer roze!
Dank je wel voor de lieve wensen! Ik hoop voor nog veel meer roze, en is het niet in deze ronde, dan hoop ik dat iedereen snel in een volgende ronde twee streepjes mag zien! Ergens is het wel nog voorzichtig afwachten, had vorig jaar in oktober een miskraam op 6 weken, dus is het toch nog even spannend... Maar ik ben heel blij met deze tweede kans! Joepie!
Hoi meiden, Gefeliciteerd voor de roze testers en een dikke knuffel voor de meiden die het rood onder ogen moesten komen. Hier had ik keurig na 14 dagen een eisprong en na 10 dagen kwamen de rode duivels door. Heb bijna nooit een cyclus van 24 dagen!! Ook niet echt bevorderlijk voor een innesteling denk ik. Succes voor iedereen die nog gaan testen!