Heb net de wings for life gelopen en ben er uit gestapt bij 3,5 km. Wilde het niet riskeren met deze hitte. Nu onderweg naar het Kruidvat 😂. Morgen inderdaad nog een keer testen. Het voelt heel onwerkelijk... Ben er van overtuigd dat het mis gaat.. Dominique: ik zie echt iets! Indy: het is inderdaad een dikke streep, net zo dik als de controlestreep. Aan iedereen die op rood moet: wat balen zeg! Hopelijk is het snel raak.
Voor degenen die ongi zijn geworden, sterkte en balen! Ik heb vanmorgen een positieve test gehad 😊 Erg blij, maar donderdag pas mn NOD dus ik ben nog even voorzichtig blij.. Sterkte voor degenen op het wachtbankje!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam/ronde 9 Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (0) Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (26), Zwanger (4), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Superspannend he! succes met wachten, we wachten samen! 😉 Ik heb toevallig net kv testen besteld (waren niet bij ons in t dorp te vinden in de schappen) en kan ze morgen halen, ik denk elke dag maar even testen 😁
HELP! WORD IK GEK??? Begin van de maand heb ik een miskraam gehad en gelukkig was ik al heel snel van alle ellende af. Sinds een paar dagen heb ik pijnlijke tepels (wat ik bij de 1e zw ook had) ook heb ik het zelfde gevoel in mijn buik. Mijn cyclus weet ik nu niet maar dacht 29april mijn eisprong gehad te hebben. Dus nog 13mei (erg vroeg om te testen iknow) gister had ik een test gedaan en die gaf negatief. Toen ik hem vanmorgen weg wou gooien zag ik ineens een 2e streepje. Ik weet dat dat ver buiten de afleestijd is. vanochtend heb ik dus weer een test gedaan en dacht daarop ook niks te zien. Nu een paar uur later zie ik weer heel licht een streepje. Je moet wel erg goed turen. het is lastig om het op de foto te krijgen maar ik zal de foto toch plaatsen. Is dit positief? zo nee hoe kan het dat ik op 2 keer toe een tuurstreepje zie.
Ik lijk wel iets te zien, maar kan niet zien of hij ook roze is. Als je het buiten de afleestijd afleest kan hem een valspositief resultaat zijn. Een indrooglijntje. Hou daar wel rekening mee. Ik hoop ontzettend voor je dat je testen straks positief worden!
Ik zie inderdaad een streepje! Heb je na je miskraam al wel negatief getest? Dat je zeker weet dat t geen oude hcg is? En ben je dan ook er zeker van dat je weer netjes je ei hebt gehad? Heb je ovu testen gebruikt of getempt of cervixslijm gehad? Als je tussendoor een negatieve test hebt gehad en zeker bent van je ei, dan is dit weer een positieve test en dan alleen maar hopen dat t weer mooi gaat oplopen! deze Kruidvat testen vaak pas resultaat na afleestijd weet ik inmiddels zelf ook. Tenzij je al heel veel hcg hebt dan is tie netjes binnen de tijd.
Ja ik hou daar zeker rekening mee. Maar hoe kan het dat er toch een lichtje 2e streepje tevoorschijn komt na afleestijd?
Ik heb een week later na mijn mk nog een test gedaan en die was van een knaller binnen een week naar een tuurstreepje/wit. Nu zijn we inmiddels alweer 3/4weken verder. Ik heb rekbaar slijm opgemerkt 10dagen geleden
Dan kan je ervan uit gaan dat dit weer nieuw hcg is! En dat t streepje pas na de afleestijd komt, is bij deze Kruidvat testen vaak zo is je hcg nog niet zo super hoog is dat ie meteen al op loopt. Ik heb die ervaring ook hoor en de testen liepen erna goed op, dus waren geen valse streepjes. Maar goed dat is mijn ervaring. Nu hopen dat je testen de komende dagen weer mooi op zullen lopen!
als dat echt zo zou zijn ben ik echt zo blij! voorlopig hoop ik nog even op niks tot dat het echt goed zichtbaar is
Dames op roze gefeliciteerd. Pien ik zie het streepje hoor! Dames met een negatieve test.of ongesteld heid knuffel. Ik zit alweer in een nieuw nod topic.hihi. maar lees nog wel.mee
Gefeliciteerd alle positieve testers❤️❤️❤️🎉 Ik heb ook nog positieve testen maar dat komt door de ovitrelle... Morgen ben ik jarig jammer dat m'n grootste wens nog niet is uitgekomen maar ik hou moed. Voel helemaal nada dus vrees t ergste maar heb nog een week😂😂😂
Dames met een positieve test, gefeliciteerd, het worden er al beetje bij beetje meer zie ik. hartstikke leuk. Hier mag ik inmiddels officieel op rood, gisteren kwam het om de hoek zetten. Morgen bloed prikken op cd 3, kijken wat daar uit komt, Dames op het wachtbankje, nog veel succes. Dames op rood, balen. Ik zie jullie in de volgende ronde en hopelijk gaan we dan met zijn allen op roze.
Ik mag ook op rood! We blijven proberen maar even 1 of 2 rondes zonder hormonen of ziekenhuis. Rust voor m'n lief en mij en even geen polonaise aan m'n lijf! Lieve roze meiden, super-heel-erg-veel gefeliciteerd 💕
@Indy89 Ja idd heel rot om steeds weer ongesteld te worden. Steeds die hoop die omslaat in teleurstelling. Maar goed, we gaan gewoon door. De onderzoeken waren goed dus het is mogelijk. Hopelijk snel positief! En voor jou ook!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (0) Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (20), Zwanger (4), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)