Bah alle meiden die op rood zijn gegaan: balen!!! Hopelijk komende ronde raak voor jullie!!! Meiden met tuurtesten: spannend!! Hopelijk morgen duidelijkere streepjes!! Zwangere meiden: gefeliciteerd!!!!!
Ik heb vanochtend negatief getest op 8 dpo.. Kon me toch niet inhouden. Verwacht mn menstruatie woesdag ivm korte lf. Woensdag ook intake in het ziekenhuis om te kijken of ze ons kunnen helpen met de cyclus reguleren. Ik hoop toch stiekum nog wel op een positieve test woensdag. Maar even afwachten of de temperatuur hoog blijft. Vind dat wel lastig met deze hitte, is het makkelijk te bedenken dat dat de reden is van de hoge temperaturen..
Hi meiden, Gister zit ik hier nog te roeptoeteren met zet mij maar op rood.... Vanmorgen steeg mijn temp en werd wakker met volle bosten, toch even getest want naast wat bruin nog geen ongi gezien. Heb op 11 dpo met een actiontest een licht streepje maar geloof het gewoon niet! Heb wel ogesteldheidskrampen.... Pff zo onzeker na mijn vroege miskraam afgelopen maand..
Ik kan het nauwelijks geloven.. Binnen de 5 min afleestijd! Gewoon een duidelijke roze lijn! Ik doe morgen er nog maar eentje om te kijken of ze verder oplopen. Dan woensdag een digitale.. Donderdag is dan nod..
Omdat m'n temperatuur nog stééds hoog is een testje gedaan. Ondanks dat ik bruinverlies heb. Dacht gewoon van, "het zou kunnen"...... Maar helaas negatief.... Zit op 12 o 13 dpo
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (0) Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (16), Zwanger (5), Ongesteld (12), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Sandywich gefeliciteerd meid!! Indy toch nog spannend dus!!! Pien klote zo'n vals streepje, hopelijk loopt ie alsnog op!!
Jeetje, wat heb ik een hoop gemist in de afgelopen dagen! Het hele lange weekend heb ik niet achter de computer gezeten, dus dan houd ik het niet zo bij... Gefeliciteerd aan alle rozen! Ik zie mooie streepjes voorbij komen! Balen alle roden Ik gun jullie echt snel een mooie plakbeeb! Hier: vandaag 10dpo en ik voel niks... sinds gisteren heel klein beetje zere borsten, maar verder nergens last van, terwijl ik vorige maand vanalles voelde... Ik ga er gewoon vanuit dat ik donderdag ongi word, heb er echt weinig vertrouwen in. Ben er dus ook niet echt mee bezig en heb ook totaal geen testdrang... dat is wel relaxed op zich Ik vestig mijn hoop nu maar op de vakantie, misschien dat het Thaise zonnetje meehelpt
Gefeliciteerd zwangeren!!! Sterkte mensen met rood ... Ik weet niet precies hoeveel DPO ik ben nu, moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden. Spannend!!!
We zijn weer 1.5 uur verder en weer lijk ik heeeel licht streepje te zien Kunnen de goede tuurders onder ons even meekijken? Het is lastig om het op de foto te krijgen. Ik doe over 2/3 dagen nog een test
Ik zie niks, maar ben geen geode tuurder... als jij hem ziet, en hij blijft staan na een drupje water, dan ben je zwanger een streep is een streep