♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (4) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 10. (1) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, ?? Jaar, 1e kindje, ronde ?? xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (3) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Bedankt voor de extra uitleg Babywish! En succes Indy! Hier lijkt eindelijk m'n menstruatie weer wat normaler te worden naar wat het was voor mijn bbz! Heb al na 1 dag geen Aleve nodig gehad en ipv een menstruatie die erg zwaar is voor een dag of 5 en dan nog 2 lichte dagen lijk ik nu na 3 dagen al een wat lichtere menstruatie te krijgen! Nu nog een paar dagen eerder ovuleren 😅 Zou toch fijn zijn om eerder dan dag 19 de eisprong te krijgen.
Hoi allemaal, na een pauze en even afstand te hebben genomen van dit forum toch besloten om er nu "volledig" voor te gaan. Hopelijk werkt moeder natuur mee... zoals ik dat natuurlijk ook voor jullie hoop! Beeb zou je mij ook gelijk op de lijst kunnen zetten? M'n telefoon werkt niet helemaal mee... Voor NOD 9 mei: Zolta, 29 jaar, 1e kindje, ronde ?? Dank je wel!
Zoals ik eerder aangegeven had werd ik op de klok af op de juiste dag ongesteld, maar allemachtig wat was het deze dagen drama.. zoveel pijn en anders als anders.. Pff.. Het was echt geen pretje, maar hopelijk zit ik nu in de laatste dagen en kan ik eind volgende week weer beginnen met ovu testen.. Gezellig maar druk weekend voor de boeg met zoonlief thuis, klussen en we zijn de zolder aan het uitzoeken/opruimen.. Er kan zoveel weg om daarna weer plaats te maken voor nieuwe spullen die ik verzamel en al boel baby spul wat mn zus opgeruimd heeft en wij kunnen gebruiken, als het natuurlijk lukt We hebben er op zich ruimte voor dus dat vindt ik dan wel fijn om alvast te hebben.. hebben jullie ook al dingen in huis of doen jullie dat echt pas als bv de 13 weken voorbij zijn? @Zolta, welkom.. en uiteraard veel succes.. @Indy, sterkte, al had je het min of meer zien aankomen.. leuk is het niet! @mama vanthiemo, alsnog gefeliciteerd! leuk en succes komende tijd.. Hoe gaat het verder dames?
Beeb1987;19676538]♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (4) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? 10. (1) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, ?? Jaar, 1e kindje, ronde ?? xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (3) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi allemaal, Ik ben een tijdje weg geweest, maar kom me nu toch maar weer melden. Zou iemand mij erbij kunnen zetten? Ben bang dat ik het verpruts als ik het zelf doe. Alvast bedankt 😊 Elfi, 31 jaar, ronde 17, 1ste kindje
@sandy, wat fijn dat je cyclus weer normaal aan het worden is! BBZ lijkt me geen pretje. @home, dat verzamelen van spullen is heel erg herkenbaar Mijn tante had een babyzaak die over de kop ging en heb veel uit mogen zoeken. Allemaal neutraal dus ligt samen met onze andere "zooi" op een slaapkamer opgeborgen want wij zijn de zolder aan het verbouwen. Heb ook 2e hands een joolzday gekocht bij mijn eerste zw en heb vorige week een nieuwe bak erbij gekocht, omdat die oude toch wel wat krassen had nu is die weer als nieuw. Stom natuurlijk maar je kan het maar alvast hebben.
Op welke dag wil je erbij gezet worden? @Indy, fijn dat ik niet de enige ben.. haha.. Ik heb echt al heel veel eigenlijk waaronder een bedje, maar dat ligt normaal uit elkaar onder het logeerbed, maar makkelijk in elkaar te zetten als m'n neefje er is (8 schroeven maar en zo hoeven ouders minder mee te sjouwen!) En ik heb nu een mooie kinderstoel gekocht voor 10 e inclusief verkleiner, ook makkelijk de komende jaren als neefje er is, die is 1 nu en regelmatig hier.. en uiteraard hopen wij hem volgend jaar zelf te mogen gebruiken.. Joolz is ook een fijne wagen he.. en mooi dat je nu een nieuwe bak hebt gevonden.. ik vindt ze nieuw echt hopeloos duur :x
Idd, was geen pretje . Zeker niet aangezien ik daardoor nog maar 1 eileider heb en het proces daardoor ws ook wel vertraagd wordt tot echt zwanger worden.. Ik durf nog geen babyspulletjes te kopen. Dat doe ik pas denk ik als de echo van 6 weken er goed uit ziet..
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (5) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? 10. (1) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (4) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Thnx voor het bijwerken home! 😘😘 Twee kleine dingetjes; quote en /quote tussen haakjes aan het begin en eind mogen weggehaald worden en de aantallen per datum ook veranderen als er meiden bijkomen of weggaan. Hier zijn we onderweg naar Centerparcs 🎉 Een heel weekend aan de borrels haha! Hebben we wel even verdiend vinden wij 😂
Wordt al weer een aardig lijstje. Voel me wel eenzaam alleen op de tiende hoor hahah Heb deze dagen weinig tijd om te schrijven, druk weekend met werken en uitjes. Probeer tussendoor wel bij te lezen maar kan ff niet op iedereen reageren.