Pien ik zie helaas niets, maar wat niet is kan nog komen. Zie je hem met het blote oog wel? Meiden ik mag op roze.. mooie test voor 11dpo zeg ik zo.. bij mijn miskraam vorige maand had ik pas op 18 dpo zo'n streepje..
Gefeliciteerd meiden op roze!!! Sterkte voor de meiden op rood. Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben en dat de vage streepjes die ik had vals positief waren. Waren meer grijs dan roze. Baal er ook echt van en heb voor nu ff de hoop opgegeven en alle testjes die ik had gedaan weggegooid. Morgen mijn nod. Ik denk dat ik dan ook gewoon weer op rood mag morgen.
Gefeliciteerd! Afentoe denk ik; ach zal wel niks zijn ik zal het me wel verbeelden en als ik 5min later weer kijk zie ik heeeel licht iets.
Alle dames met roze streepjes.. Gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed!! Sterkte voor alle dames op rood Succes voor alle wachters nog... ikzelf blijf ook nog eventjes op het wachtbankje zitten.. Nog nooit over tijd geweest maar toch gister echt een witte test.. dus nog even kijken wat het doet deze week.. betekent wss wel dat onze volgende IUI ook verschuift en dus in onze vakantie zou vallen.. IK moet nog even afwachten..
Dankjewel! 😘 Ga zo de verloskundige bellen.. M'n baas reactie was geweldig 😂 Ze gooide dr handen in de lucht met een soort van halleluja 🙈. Wilde dat ze het zsm wist ivm m'n soort werk en m'n verleden. Ze gaf al gelijk aan dat ik de vergaderruimte vandaag mocht gebruiken om even te bellen.
Ik ben vandaag 13 dpo en heb verschillende testjes gedaan. Deze is van vanochtend, maar is dit niet veel te licht voor 13 dpo? Ik word helemaal gek van de onzekerheid.. 😯
Ik mag nog even van rood af, menstruatie heeft niet door gezet. Zal het dan toch? Als het gisteravond innestelingsbloed geweest zou zijn. Wanneer kun je dan op z'n vroegst testen? Innesteling valt normaal tussen de 6 en 12 dagen na eisprong, bij mij zou het dan dag 11 zijn. Is dus niet onmogelijk. Wanneer zouden jullie testen?
Gefeliciteerd dames op roze en een dikke knuf voor de dames op rood! En de twijfeltesten lopen hopelijk op! Ik zie dat ik NOD 9 mei heb aangegeven maar dit moet 11 mei zijn. Vandaag 12 dpo en heb zelf een tuurtest. Ik had gister al een tuurtest, dus durf er niet veel van te verwachten.
Mop, had jij gister niet getest met de kV 2v5? als ik jou was zou ik t bij 1 merk houden, dan heb je een goede vergelijking per dag of per aantal dagen. Elk merk reageert anders afhankelijk van hoeveelheid hcg. Dus dan kan de ene idd nog veel lichter zijn dan als je er eentje doet van een ander merk.
Goedemorgen, Zwangere vrouwen, alvast gefeliciteerd! Bij mij is nog steeds omo wit. En nog steeds niet ongesteld..
klopt, maar dacht als meerdere testen een streep aangeven dan is het vast geen vals positief. Dat was dus eigenlijk de reden
Haha ja zo kan je t ook zien! Nu weet je in ieder geval dat t geen vals streepje was En voor de vergelijking zou ik die kV 2v5 aan blijven houden. Gevoelige testen! En betaalbaar 😘 hopen dat ze mooi oplopen de komende dagen.
Hallo dame, vanochtend mijn urine af gegeven bij de huisarts en die geeft ook aan dat ik zwanger ben alleen nu ik thuis kom zie ik opeens bloedverlies in mijn ondergoed is dit normaal of moet ik mij zorgen maken?
Ik heb bij mijn gezonde zwangerschap 3 weken lang licht bloedverlies gehad. Dit hoeft niks te betekenen! Houd het wel in de gaten, als het erger wordt of als je er krampen bij krijgt, dan meteen bellen!
Ik zie hem hoor Maanii!! Verloskundige belt vanavond terug 😊 Servers lagen eruit dus ze konden niks.
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (0) Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (17), Zwanger (6), Ongesteld (12), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
1 dag overtijd vandaag, en weer een prachtige test. Heb nog n paar dipstickjes liggen dus maak ze maar op