Dominique je kunt idd het beste met dezelfde merk test door blijven testen om te zien of t streepje oploopt
Hallo iedereen! Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Super leuk voor jullie! Voor de meiden op het wachtbankje, toi toi toi!!!!!! Die wachtweken.. Die wachtweken.. En voor alle meiden in rood, sterkte! Niet makkelijk die maandelijkse tegenslagen en al zeker als je er al lang mee bezig bent! Mag ik ook nog last-minute op de lijst? Ik zal me even voorstellen in het kort. Na een lange, pittige weg ben ik vorig jaar juli mama geworden van een prachtig zoontje. We gaan nog niet officieel voor een brusje maar deze ronde hebben we wel onbeschermde seks gehad rond mijn ei! Nu zou ik natuurlijk dolgelukkig zijn als dit raak zou zijn! Maar me tevens ook heel erg verbazen omdat het bij mijn zoontje zeg niet vanzelf sprekend was dat ik natuurlijk zwanger zou kunnen worden. Mijn NOD is 14 mei als ik uitga van een latuale fase van 12 dagen ( die heb ik gemiddeld). Ik ben 28 jaar. Fijne dag en hopelijk veel goed nieuws komende dagen!!!!!!
Mooie test kersje! 👍 Zou je mij meteen op tuurtest willen zetten op de lijst? 😉 thanks 💋
Pien ik denk dat t geen valse streepjes zijn. En dat er wel degelijk wat gaande is bij je. Dat na leestijd pas t streepje tevoorschijn komt op deze kV testen, dat gebeurt wel vaker vooral bij vroeg testen voor NOD omdat je nog niet zoveel hcg hebt lees tie m op de een of andere manier niet direct af. Dat heb ik ook vaak gehad en na een aantal dagen werden ze duidelijker en kwam t streepje op een gegeven moment wel binnen de afleestijd. Dat had ik je gisteren ook uitgelegd mop 😘 Ik snap je onderzekerheid wel hoor, maar ik denk toch echt dat je de komende dagen gewoon door moet blijven testen om te zien of er verandering in komt. 💋
Welkom vlindermama Thanks kersje, hoop dat ik straks ook van die knallers krijg en dat die kleine blijft plakken
Ik denk dat je dan over 2-3 dagen eens kan proberen. Spannend zeg! T ligt eraan hoe snel je hcg zou gaan stijgen. Sommige testen een dag erna al met een licht streepje en anderen pas na een week. Je kan t ook om de paar dagen doen. Ik duim met je mee!
Ja kopt! we zullen het zien. Ik doe er woensdag of donderdag nog 1. Het is gewoon een hele onzekere tijd en wachten vind ik erg lastig maar daar moet ik maar aan wennen. dankjewel voor je reactie en begrip x
Ik heb zo'n baal dag vandaag hormonen vliegen druk in me rond.. Ben alleen bang dat het mijn aanstaande menstruatie is en geen beter nieuws
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (1) Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (17), Zwanger (6), Ongesteld (12), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb wel wat last van krampen af en toe.. Iedere keer denk ik dat het m'n menstruatie is.. En iedere keer dat ik naar de wc moet is het veel waterige afscheiding.. Nu 10 dpo en wordt normaal gesproken ongi na een luteale fase van 11-12 dagen..
Hier ook een LF van 11d... voel ook ongi krampen en steekjes.. Erger dan vorige keren heb ik het idee.. Maarja.. het zit vast goed, drie maal is scheepsrecht en ga nu gewoon proberen te genieten!
Ik hoop het echt voor je Indy! Heb trouwens ook erg last van geen eetlust voor ontbijt en avondeten.. Ook beetje maagzuur ofzo.. Heb dat ook echt alleen als ik zwanger ben..
Ik twijfel, morgen is mijn nod, voel wel lichte kramp alsof ik elk moment ongi kan worden. Zal ik morgenochtend nog een testje doen of gewoon morgen afwachten of ik ongi word? Ik ben gelukkig een beetje over mijn "down gevoel" heen maar weet wel vrijwel zeker dat het deze keer zeker niet raak is, en dat ik mezelf alleen maar voor de gek zit te houden met al die super vage grijze lijntjes.
Naar is dat he nog anoniem.. Als je het kan zou ik een morgen nog afwachten. Ik zou het graag ook doen maar denk dat ik het af laat hangen van mijn temperatuur ☺️