Voor mijn banner zoek ik een leuke uit op het internet en kopiëer ik de link die erbij staat en plak ik hem hier..... zie foto
Het is gelukt. Dankje lieve Pien! Heb je morgen je Nod of ben je al overtijd? Ik hoop dat je meer geluk hebt en anders kan je mij weer komen vergezellen. Helaas lijken mijn cyclussen steeds langer te worden wat het wachten moeilijker maakt!
Ik dacht eerst 9mei tot dat ik de 29ste cervix ontdekte dus heb hem naar de 13e verschoven. Mijn lichaam is zo erg in de war deze maand dat ik dus echt geen idee heb. Elke keer denk ik nu komt het en ren ik naar de wc en dat zit er niks Dus nee heb geen idee meer wanneer mijn nod is
Hallo meiden.. Ik had van alles zitten te typen, loopt mijn i pad vast.. Alles weg. Wat word hier gezellig veel gekletst, sorry ik heb niet zoveel tijd. Deze week 4 dagen werken. Wat vervelend dat er zoveel in onzekerheid zitten!!! Met aflopende testjes en testen die gelijk blijven heb ik niet zo n goede ervaring. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid want dat in onzekerheid zitten is echt killing. Dames met rood ontzettend veel succes en geluk voor de volgende ronde. En dat jullie toch kwaaltjes hebben gehad die op een zwangerschap leken, het kan natuurlijk heel goed dat jullie zwanger waren he, het is gewoon een feit dat 50 procent alsnog ongesteld word, ofterwijl een biochemische zwangerschap heet dat. Dus blijf in jezelf geloven. Dames die erbij zijn op roze een hele dikke gefeliciteerd!!!! Super leuk!! Januari beebjes woeiiii. Hoe zijn jullie eraan?? Hier zaterdag NOD en ik voel natuurlijk van alles. Gisteravond erg misselijk, mijn deo stond me niet meer aan, mijn parfum niet en toen ik de allesreiniger rook was het on top, hahaha. Verder erge menstruatiekrampjes gehad gisteravond en bandenpijn die ik echt herken van iets heel positiefs. Maar goed het kan nog alle kanten op, ik ga dan ook zeker niet testen. Een tip is dan ook voor jullie, ga niet als je een knalstreep hebt verder testen, dat maakt alleen maar onzeker en kost klauwen geld! En ook niet voor NOD. Heel veel succes iedereen en geniet van deze zonnige dag
Dan zou ik gewoon 14 april als eerste dag laatste menstruatie aanhouden, dan zet ie m als t goed is vandaag op 4.0 weken zwanger
Ik zie net dat ik alleen mn uitgerekende dag kan invullen 🙈 Maar dan zet ik m maar een dagje vroeger 😁
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Dag 31 vandaag. Vandaag getest en deze gaf aan: niet zwanger Ik had helaas alleen nog maar de digitale. Ga er van uit dat ik toch gewoon ongesteld wordt en dat mijn cyclussen nog niet regelmatig zijn na het stoppen met de pil. En als ik volgende week nog niet ongesteld ben, waag ik er nog maar eens een testje aan. Even die van de Kruidvat inslaan, aangezien jullie daar allemaal zo positief over zijn 👌🏻 Spannend nog voor iedereen die aan het wachten is. Ik duim voor jullie! En wat goed Indy! Mooie testjes!
Super irritant he die onzekerheid. Het kan echt van alles zijn... ik hoop dat we allebei toch nog positief testen😄
Ja, heel irritant. Vooral omdat je ook ineens van alles gaat voelen. Deze cyclus was zo anders dan mijn vorige twee, zei al tegen mijn vriend dat het me niks zou verbazen als ik zwanger was. Maar (nog) niet dus. Afwachten ..... al is dat niet makkelijk!
Dominique ik herken je gevoel zo! Je wil zo graag zwanger zijn en als het niet zo blijkt te zijn doet dat gewoon pijn.. Dat blijft helaas iedere maand Ik ga voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn! Je cyclus verkorten kan denk ik niet, dat regelen je hormonen zelf. Misschien kan je je vraag aan een VK stellen?