Meiden die nog in onzekerheid zitten, leef enorm met jullie mee! Emotioneel is het echt een achtbaan he! Hier ben ik weer iets rustiger. Bedankt voor alle lieve reacties. Ik hoop dat de action test morgen ook wat duidelijker is, anders ga ik toch de vk bellen met de vraag of ik een bloedtest mag laten doen, want die onzekerheid sloopt me. Slaap maar 5 a 6 uur per nacht, gelukkig werk ik deze week 5 dagen en heb ik nog een beetje afleiding. Iig dan voor jullie steun en lieve reacties, doet me enorm goed♡ Hier nog een foto met de test van vanmiddag..
Indy de testen zijn duidelijk genoeg toch?! Geloof dat je jezelf alleen maar gek maaakt. Wat mij toen hielp is na nod een clearblue met weken indicator. Dan komt het nog iets meer binnen ofzo. Missschien ook wat voor jou?
Test nog steeds negatief.... zal waarschijnlijk nog even moeten wachten tot ik ongesteld word😢
oooh nee pien, wat een spanning zeg Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Purplegirl, ik dacht ook ongi te worden, krampen en bruin verlies.. maar zat allemaal tussen mijn oren denk ik! Laten we hopen dat het bij jou ook zo is! Thanks madameV, goede tip. Ben vandaag 4 weken dus een nog geen knaller is niet zo gek. Vorige naand ook een cb gedaan en die gaf 1-2 aan terwijl ik al 5w was. week later toch ongi geworden.. maaar ik doe zondag een CB! Bij ons zit een jongen achter de kruitvat kassa en die zit al heel de week lief naar me te lachen als ik weer testjes kom halen, hihi
Ja indy. Als ik nu mijn menstruatie zou krijgen vind ik het niet eens erg meer. Ik wil gewoon door😖 zit nu op dag 32 dus het is nog niet extreem lang.
Oke! Nu haal ik net de stick uit de digitale cb om hem weg te gooien en zie ik een streepje, heel licht. Zien jullie hem ook? Hoe zag jullie stick er uit als je hem uit de houder haalde? Betekent dit wat of mag je bij de digitale cb niet naar streepjes kijken?
Xx linn daar heb ik geen antwoord op eigenlijk nog nooit gedaan Indy ja dat scheelt hoor. Ik ben nu 2 x zwanger geweest ( waarvan 1 mk ) maar beeide keren vond ik het pas écht worden als je het dan zo.leest. Zelf woon ik in een klein dorp dus haal de testen altijd als.ik ergens anders ben haha durf gewoon niet anders.. of ik bestel ze mee met de luiers en dan thuis laten bezorgen haaha. Voor nu hoef ik me daar f nog niet druk over te maken dus haal ook nog ma.niks in huis hihi
Wat balen zeg voor die dames die op rood zaten. En gefeliciteerd zwangeren! En gezien mijn cyclus dag 32 heb ik vandaag nog geen bloed gezien dus ik ben nog niet overtijd dus overmorgen is het de dag 34 dat ik wel echt ongesteld zou moeten worden! Maar heb sinds vandaag wel krampjes en ik heb sinds een week INEENS zonneallergie en nep ketting-allergie dus heb zalf van mn huisarts meegekregen voor al mn allergie. Echt vervelend dit!
Ja ik zie de streepje ook maar doe is over 2 dagen nogmaals voor het zekerheid want dan heb je 100% zekerheid
@linn.. Je zou over 2 dagen nog eens kunnen testen mocht je nog niet ongesteld zijn. Ze zeggen een streep is een streep en dat lijkt mij (maar geen ervaring) hier ook. Als het raak is zou die over 2 dagen wel duidelijker moeten zijn! Ik ga duimen.. spannend hoor! @Indy.. probeer wat meer te vertrouwen al is dat moeilijk.. en probeer er van te genieten.. en ik duim dat je dat nog 8 maanden mag blijven doen @pien. Ik snap dat je snel door wilt nu.. dan geb je iig het idee dat je weer wat aan het doen bent.. Succes komende dagen.. Hier gaan we IUI overslaan ivm vakantie.. en uuteraard hopen we zwsnger thuis te komen. Hahaha We gaan iig lekker ons best doen.. Alle dames op rood.. knuffel!
Ik ben het eens met Home! Hoop voor je Pien dat je snel een positieve test in handen hebt! Indy, ik ken het gevoel.. Ik heb het ook.. Is erg lastig!
Mercikes Indy om te duimen voor me. Ik zal jullie op de hoogte houden. Hopelijk kan ik goed nieuws brengen.
Ik mag op rood. Succes ladies! Wij hebben pauze tot ons hummeltje 2 is. Vriend wil toch liever wachten. Mijn drang is enorm maar je moet met 2 zijn.
balen vlindermama!!! Nu lekker genieten van je vriendlief en je kindje en uitkijken naar de toekomst met hopelijk snel een 2e beebje
@Vlindermama.. Balen dat je op rood staat! Maar succes met de pauze.. neem lekker de tijd om te genieten van jullie leven met zn 3tjes en succes als jullie het weer gaan proberen!
Purplegirl89, hoop dat je inderdaad snel met goed nieuws kan komen 😊 Balen vlindermama, succes met de pauze!