Mijn ervaring is dat er altijd een licht streepje te zien is bij die. Hoop dat het bij jou wel raak is deze ronde!
Nog geen menstruatie dus dat word veel tripjes wc vandaag ... Vanmorgen niet meer getest na de negatieve gest gisterochtend. Voel ik mij nou beetje misselijk? En er kwam vocht uit mijn tepel vanmorgen?! Echt hoor ... Onzekerheidddd!!!
hoihoi, Hier ook nog niets. Normaal denk ik morgen nod.. Had woensdag nog een witte zwangerschapstest. Vandaag pijne rug en gevoelige/pijnlijke borsten/tepels.. Wat zal het worden.. een aankomende menstruatie of een zwangerschap!! pff om zot te komen eh! Deze morgen wel een witte ovulatietest gedaan.. Had er daar nog veel van liggen en ik weet dat ik bij mijn 2 zonen ook een positieve ovulatietest had toen ik zwanger was.. Dus de moed zakt me weer in de voeten.. Afwachten en mss morgen nog een zwangerschapstestje wagen.. Succes aan alle ook nog wachtenden
Goedemorgen dames, Hier is de test weer iets opgelopen. Dus nog positief. Alhoewel ik t wel langzaam vind gaan. Maar misschien dat t dit keer gewoon wat langzamer gaat. Zolang die om de dag op loopt ben ik in ieder geval al blij.
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (1) Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (6), Zwanger (7), Ongesteld (25), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Xxlinn digitale testen geven altijd een streepje, er staat ook in de bijsluiter dat je de strip niet uit de test moet halen om de streepjes te interpreteren
Oh! Geven ze ook altijd een tweede streepje? Dat wist ik niet. Maar het klopt dat het in de bijsluiter staat, het was ook niet mijn bedoeling. Maar je zult de strip er wel uit moeten halen als je de casette nog weer wilt gebruiken. Je krijgt namelijk meerdere strips en maar een cassette waar deze in moet. Ik had deze test nog nooit eerder gedaan, vandaar dat ik verbaast was en ik even niet wist wat ik er mee moest. Hoopte op ervaringen van jullie daarmee. Maar ik ga nog steeds nergens van uit, al is dat wel moeilijk aangezien ik nog steeds geen enkele tekenen van een menstruatie heb. Ik wil ook nog andere tests halen maar moet ervoor naar de stad want ga geen zwangerschapstests halen bij ons in ons kleine dorpje haha. Daar kom je altijd bekenden tegen in de drogist en mijn nichtje staat er achter de kassa . Dus even kijken wanneer ik er aan toe kom om naar de stad te rijden.
@maani, fijn dat de streepjes wel blijven oplopen! Ik duim dat alles goed blijft gaan! @linn, je kunt ze ook gewoon bestellen he? Ook makkelijk Maar snap wel dat je het liever niet in zo'n klein dorpje doet.. er wordt snel gekletst..
Hier nog niks. Ik denk dat ik mijn nod toch nog een paar dagen moet opschuiven. Als er maandag of woensdag nog geen verandering is ga ik weer testen. Ik verplaats me naar een andere nod lijst maar blijf hier nog wel meepraten😊
lastig pien. Misschien volgende periode toch met ovutesten werken? Ik ben er namelijk heel erg over te spreken, aangezien mijn cyclussen op het moment ook rond de 35 dagen zitten. Ik hoop alleen dat er een ronde bij zit dat het toch ineens weer naar 28 dagen gaat. "extra bonusweekje".. .. succes nog meiden! Ik blijf het volgen. Hoop midden Juni zelf weer positief te testen, maar dan een plakker!
Ik had gisteren mijn menstruatie verwacht. Nog geen bloed wel krampen in me buik en in me vagina... Ik denk dat ik zo na de Kruidvat ga
Och meis, zou het dan toch? . Ik test nu om de dag.. maak mezelf anders helemaal gek. Ben er toch nog niet 100% gerust over, maar laat alles op me afkomen en anders maken we gewoon een nieuwe