Lieve dames, Even een kort berichtje van mijn kant! Zojuist gearriveerd in ons hotel na een lange reis dus nu redelijk verrot... Test van gisteren gaf nog steeds een streep, nog steeds vrij licht, maar heb ook nog steeds geen rood gespot, dus we wachten het gewoon verder af, en voor nu maar even vanuit gaan dat ik zwanger ben, wat voeding en alcohol betreft... Ik weet nog steeds niet helemaal hoe ik me erbij voel, heb wel een beetje zeurende onderbuik, en zere borsten, maar verder niks... Ik ga morgen weer testen, als die nog steeds niet donkerder is, dan weet ik niet zo goed wat ik moet, hier een zh opzoeken of afwachten...
@nonma.. Iig welkom op je vakantieadres en geniet ervan saampjes! Wat betreft het al dan net oplopen van de testen. Als ze evt niet oplopen maar je hebt verder geen klachten/ bloedverlies zou ik contact opnemen met dokter als je weer thuis bent. Of even overleggen met je zorgverzekering dat je ook kunt waar je nu bent? Kans nl dat je anders voor onverwachte kosten komt te staan omdat het geen spoed betreft en miss niet vergoed wordt? Anyway.. ik hoop heel hard mee op toch mooie oplopende strepen! Het zou een extra speciale vakantie worden zo..
balen osrouti @Nonma, fijn dat je veilig bent aangekomen. Eigenlijk zou je moeten ontspannen op je vakantie, maar dat is lastig Kan je een foto maken van je testen? Hier heb ik een duidelijk streepje die niet op en niet afloopt.. ook zo vervelend..
Elke keer heb ik kleine felle steekjes boven mijn schaambot... nooit gehad door een menstruatie. Hoop dat het een goed teken is
Hoi meiden. Ik stond in het begin ook op deze lijst maar m'n ei had wat vertraging. Was even nieuwsgierig naar de afloop van jullie lijst. Gefeliciteerd voor de zwangeren. Leuk zeg! Indy jou had ik al gefeliciteerd in een ander topic. Nonma; spannend voor jou zeg! Ik hoop dat je testen op gaan lopen en dat je zwanger van je vakantie mag genieten! Ik ben zelf inmiddels 9 dpo dus schiet ook al op.
Heb ik ook gehad vandaag! En mijn tepels steken.. bij jou ook? Denk toch morgenochtend nog eens testen..
Mijn cyclus is in de war denk ik. Ik zit op dag 33 en geen menstruatie te bekennen zwangerschapstest negatief
Ik voel me erg zwanger, hahaha. Gaat goed, wel erg last van bandenpijn vandaag. De kwaaltjes zijn nog niet veel erger geworden, komt meestal pas bij n week of 6. Bij vlagen wat misselijk, borsten voel ik soms, enz Over 2,5 week al de eerste echo!
Wat vervelend Osrouti die onzekerheid. Mss een late innesteling? Nonma wat naar dat ze niet duidelijk oplopen, hopelijk over 2 dagen dan wel een duidelijker streepje! Geniet ondanks alles van je vakantie! Pien t blijft spannend bij jou!!
Hier ontzettend veel darmproblemen.. Ze zijn normaal al gevoelig, maar nu is m'n stoelgang op hol geslagen. Ook misselijk bij vlagen, vooral bij het ontbijt.. Ook wat menstruatie achtige krampen. M'n verloskundige had gezegd dat dat gelukkig normaal was.