Ja spannend he! 😁 Ik probeer die eerste echo voorlopig uit te stellen denk ik..terwijl ik juist heel vroeg al echo's mag vanwege de miskramen. Pfff heb er de laatste paar keren zo'n nare ervaring mee gehad, omdat t niet goed zat. Dat ik zo onderhand al de zenuwen krijg als ik er alleen al aan denk om op die bank te liggen van en en?! Maar goed, deze angst hoort er nu denk gewoon bij. Heb bij de eerste zo'n zorgeloze zwangerschap gehad!! Wel leuk joh bij jou zo'n groot gezin! Knap ook haha zal wel een hele organisatie altijd zijn. Maar wel gezellig lijkt me!
Ik kan t me helemaal voorstellen hoe je je voelt, na mijn ma (bij termijnecho bij 12 wkn leefde t kindje ineens niet meer) had ik ook vreselijk de zenuwen voor elke echo. Gelukkig daarna nog een gezond kindje gekregen en nu ben ik en weer vrij rustig onder (maar als t zo ver is dat ik de echo heb, gieren de zenuwen me weer door de keel hoor!)
Deze morgen weer een witte test.. zal nu wel voor elk moment zijn. Weet zeker dat mij eisprong 2 weken geleden was door ovulatietesten. Nu nog negatief testen zou dan niet kunnen denk ik.. Op naar de volgende.. Succes aan de rest!
Vandaag nog niets... Maar nog niet getest. Zou het kunnen dat ik dinsdag een innesteling had? Want heb toen heel hevig krampen gehad precies alsof m'n menstruatie aankwam. Maar de dagen erna bijna niks meer te voelen...
@purplegirl89 sorry, ik zou het niet weten. Misschien gewoon een testje doen. @testje ik volg je helemaal, ik ga continu naar het toilet met de gedachte nu moet ik ongesteld zijn, maar nee nog niet het geval. Vanochtend een testje gedaan en deze was wederom negatief. Ik heb meestal een cyclus van 28 dagen heel incidenteel een keertje 27 of 29 dagen maar nooit langer. Vandaag dag 30. De test is echt negatief (geen tuurstreepjes ofzo) dus ik ga nog steeds van een aankomende ongesteldheid uit. Maar ik ben wel benieuwd bestaan er ook mensen die pas een aantal dagen na nod positief testen? Kan dat? De meeste zwangere hier waren volgens mij nml zelfs al positief voor nod..
Goedemorgen allemaal. Mijn nod was donderdag en tot nu toe ben ik nog niet ongesteld maar ook nog geen positieve test... ik las ergens dat het warme weer er voor kan zorgen dat je cyclus in de war raakt... zou dat kunnen? Ik heb nog altijd hoop maar neemt met dr dag af. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of je ook pas na een paar dagen positief kan testen..
Ja kan Ik begrijpen. Genieten en rustig blijven is toch t beste. Maar makkelijker gezegd dan gedaan. Dames die al na NOD zitten, jullie houden t spannend zeg. Hopen dat jullie alsnog positief testen!
Daaaames, er is nieuws: ik heb net twee (ja ik weet het hahaha) kruidvat testen gedaan en wat denk je: heeeele lichte streepjes ... !!!! Sensatie ik zit hier helemaal te stuiterballen, man ligt nog in coma na een man-night-out... Vind het wel raar dat ik 1 dag na NOD nog zo zwak test, maar ws heb ik later mij ei gehad dan ik dacht ofzo.... Ik durf nog niet te roepen: ik ben zwanger, maar nou ja, ik weet niet hahaha spannendddd!!! Ik ga zo nog maar ff naar KV een nieuwe lading inslaan om in de gaten te kunnen houden of hij oploopt. Voor nu iig van "omo-wit" naar een ieniemini streepje!!!
hihi, nog even geduld pien, je nod komt er aan meis Mani en Kersje snap jullie gevoel helemaal.. Ik denk dat ik het ook enorm spannend vind na de MA! Update hier: Nog geen duidelijkheid over de testen, heb net een kv gedaan en ligt te drogen. Heb nu zo iets van, zie het wel...
Ik zie hemmm Zou nog even wachten met de CB tot het streepje donkerder is. Hoop dat hij bij jou wel oploopt meid!
Ja dat hoop ik ook, ben nu van 0 naar dit streepje gegaan ... Dus voor nu lopen ze op. Moren weer testen...
Gaaf, ik zie hem ook cola light! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd! Morgenochtend ga ik weer testen. Tot nu toe nog geen enkel teken van een aankomende menstruatie. Zit nu op dag 32. Het blijft idd erg spannend, we zijn met best veel die geen menstruatie hebben en negatief testen. Hopelijk snel allemaal positieve testen!
Yeey het eerste voorzichtige goede nieuws van iemand met nod 13-5. Stiekem alvast een klein beetje gefeliciteerd colalight, hoop dat ze mooi gaan oplopen!