@cola light.. jee... goed zo! Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Andere dames.. hopelijk volgen er nog meer...
Jeej cola light! Ik zie hem ook! Hier geen goed nieuws helaas, maar ik voelde hem al een beetje aankomen... Net het eerste roze gespot, terwijl ik vanmorgen nog steeds een licht streepje had.. Dus toch echt een vroege miskraam... Pff ik weet niet zo goed hoe ik me voel... Ik ga maar een lekkere cocktail drinken zo...
Hoooowww ik weet het niet meer.. Ik heb de hele dag al zo'n ongiekrampen en ik had vandaag, als ik uit ga van een normale cyclus, mijn NOD. Het is alleen nog steeds niet doorgebroken. Alleen had ik deze maand ook wel een aparte cyclus, heb namelijk 3 keer een bloeding gehad. De eerste was mijn normale menstruatie, daarna was ik 3 dagen schoon en had ik opeens weer een dag bloeding. Daarna op mijn eisprong dag begon het weer en was ik 5 dagen heel lichtjes ongie. Ik snap er niks meer van 😔!! Voor alle zwangere dames deze ronde, GEFELICITEERD!! 😁😁😁
Ik mag ook op rood.... Gefeliciteerd alle zwangeren. Alle dames die ook ongi zijn geworden: tot in t volgende NOD groepje😉
Nieuwe zwangere dames, gefeliciteerd. Nonma, wat ontzettend balen zeggen. Dames op rood, tot ziens in de volgende ronde.
Gefeliciteerd cola light! Volgende ronde beter andere dames😊 Ik ben er vandaag achter gekomen dat een van mn beste vriendinnen ook zwanger is en we schelen 5 dagen! Superleuk, maar wel spannend 😊
Oh Nomna wat balen, hopelijk kun je ondanks alles nog wel een beetje van je vakantie genieten. En cola light wat fijn dat de digitale het bevestigt!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (1) Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (5), Zwanger (8), Ongesteld (27), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi lieve meiden, Helaas kom ik me op "rood" melden. Net is de ongi doorgebroken en eigenlijk voel ik me opgelucht dat ik weer verder kan! Ik blijf natuurlijk nog wel mee kletsen tot de laatste NODers de uitslag hebben thanks voor de steun en (tuur)testers, hopelijk hebben jullie meer geluk dan ik deze ronde.
Nonma meis, wat rot! Drink jij maar is een lekker drankje♡! Hoe moeilijk het ook is, verder gaan werkt het beste. Gaan we samen naar het nieuwe NOD forum? Wie weet hebben we dan een knappe februari beeb te pakken! Sterkte en probeer van je vakantie te genieten
Wat shit Indy! We hadden ook dezelfde symptomen helaas hier is het alleen nog steeds niet echt doorgebroken, dus kan nog niet echt door helaas... Had alleen een roze veeg gisteren.. Heb dus nog even niet gedronken gisteren.. Voelde nog niet goed... Ik hoop alleen dat het nu snel gaat doorzetten dat wachten is echt irritant... Misschien tot het volgende forum, maar wellicht zit ik pas in het forum daarna