Oh Indy helaas, wat jammer. Wel fijn dat het ook als opluchting voelt. Snap ik ergens ook wel, dan kun je verder. Hier er vanmorgen weer een test aan gewaagd, nog steeds negatief. Dus wat er bij mij aan de hand is? Laat het nu maar even rusten. Ga proberen pas volgende week weer te testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Update: test was vanmorgen opgelopen, maar net wel wat bruinverlies, paar druppels.. Heb geen buikpijn of andere indicaties van miskraam of ongesteldheid... Snap er niks van... Heb er nog steeds geen vertrouwen in, maar zou willen dat het dan maar gewoon doorzette...
Nonma , ik had daar ook last van bruinbloed verlies heb de verloskundige gesproken en ze zei zolang er geen klontjes en echt rood rood bloed voor bij komt (en dit komt met heel veel buikpijn) ben je nogsteeds zwanger ik zou als ik jou was de huisarts en vk bellen en het verhaal uitleggen (bij de huisarts hebben ze ook een test gedaan en toen was hij ook positief) misschien helpt dit je een beetje? Voor mij is het nu nogsteeds heel erg moeilijk om te geloven dat ik zwanger ben, ik voel helemaal niks enige wat er op wijst dat ik zwanger ben is dat ik geen menstruatie heb gekregen
Ohh Indy, wat ontzettend kl... Ik duimde zo hard voor je. Nonma, goed teken dat hij toch opgelopen is. Je kunt inderdaad nog wat bloedverlies hebben, van de innesteling of een vaatje wat erg gevoelig is (dat bv bij gemeenschap, flinke inspanning, of druk zetten tijdens het poepen kan gaan bloeden). Het is positief dat het is opgelopen. Ik duim dus heel hard voor een plakbeeb.
Nonma ik hoop voor je dat het een plakkertje is, zolang er idd geen echt bloed bij komt kijken kan het positief zijn! Balen Indy! Succes met de volgende ronde..
Jeetje indy wat balen maar fijn dat je er zo over denkt dat je nu weer door kunt. Elaf een mk hoeft niet altijd met heel veel buikpijn en krampen te zijn. Ik had een mk bij bijna 9 weken en nergens last van behalve het vloeien dan. Maar nonma hoop natuurlijk voor jou een plakker!
Is er hier nog iemand die al 3 dagen overtijd is? Bijna geen symptomen heeft als af en toe een beetje rugpijn en buikpijn. En ook nog steeds wit test? Wat is er toch aan de hand?
Wow een hoop nieuws weer! Jeetje meiden balen voor sommige zeg, ik ga voor jullie duimen dat het de volgende ronde allemaal goed gaat!! Ik snap het nog niet helemaal en stond ook helemaal te shaken toen ik het zag, maar ik mag heel voorzichtig blij zijn al geloof ik het nog niet echt. Al sinds woensdag loop ik elke keer naar het toilet van nu zal ik echt wel ongesteld zijn. Maar nee, elke keer niks. Maar de testen bleven negatief zelf de kv test van gister, ook geen tuurstreepje. Hoe hard ik ook tuurde, echt niets Ik mocht van mezelf daarom en omdat ik alleen nog een cb test had vandaag niet testen. Maarja dan word je s'ochtends wakker en ben je nog niet ongesteld en kriebelt het toch om te testen. En dan is hij 3 dagen na mijn nod dag ineens positief! Whooh raar komen nu zoveel gevoelens tegelijk los.. Morgen eerst nog maar een andere test doen voor de zekerheid en hopen dat het goed blijft gaan.
Ja ik had dit echt niet verwacht🙈 woensdag doe ik een test om te kijken of die is opgelopen! X
Ik! Vreselijk dat je niet weet waar je aan toe bent. Heb nu ook al drie keer een negatieve test gehad en zit op dag 33 nu. Normaal heb ik 2 of 3 dagen bruinverlies voordat ik ongesteld word, maar zelfs dat nog niet. Heb idd ook bijna elke dag wel wat buikpijn, rugpijn niet. Ook enorm zere tepels. Vind het zo raar.
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (1) Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (3), Zwanger (10), Ongesteld (27), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@xxlinn achteraf denk ik dat ik sávonds teveel dronk om positief te kunnen testen. Gisteravond ben ik heel druk geweest en dus bijna niet gedronken en nu had ik vanochtend minder urine en nu had ik een positieve test(donderdag/vrijdag nod). Ik weet niet of het echt zo is en of het op jou van toepassing kan zijn. Maar wie weet.. @pienvd90 Jij natuurlijk ook! Wel grappig zelfde nod en vandaag allebei pas positief. spannend! @purplegirl89 mijn nod was donderdag/vrijdag en nu dan positief, maar verder niks te merken op een beetje buiksteekjes en af en toe een opgeblazen gevoel na. Maar misschien zou het kunnen wat ik net tegen xxlinn zei. @nonma ik hoop dat het lukt om een beetje van je vakantie te genieten dan heb je ook iets afleiding(minder stress). Ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan, dat hij oploopt is in ieder geval positief!! @kersje7 thnx!