Spannend Osrouti, wel fijn dat ze je sirieus hebben genomen en je onderzoek hebt gehad! Pien meid, gefeliciteerd!!! Whoehoeeeee! Ga duimen voor een plakker! Testje, wat stom Sterkte en tot in het volgende NOD forum! Dominique, hier alles goed Vandaag CD2 en wel wat heftiger ongesteld dan normaal, maar is goed te doen! Zit bij je in de nieuwe NOD groep! Met jou ook alles goed?
meisjemeisje gefeliciteerd. Ontzettend balen testje. Als je naar de lijst kijkt wel bijzonder om te zien dat eigenlijk de eerste dagen nagenoeg helemaal rood zijn en dat het roze in de laatste dagen van de lijst zit. Zat er wat in het weer of zo? Hopelijk in de volgende lijst ook wat meer roze in het begin, ik sta namelijk op de 2e dag van de volgende lijst en nu op de 1e dag Iedereen op rood balen en de laatste die in onzekerheid zitten, veel succes met wachten.
Dag dames, Ik heb nieuws! Langs de ene kan teleurstelling maar langs de andere kant grote opluchting. M'n regels gaan doorbreken. Had juist al wat bloedverlies. Ik ben al ruim een jaar geleden gestopt met de pil en al altijd regelmatig geweest. Nu was ik 4 dagen overtijd. Wil dit zeggen dat ik eindelijk pilvrij ben nu en dat m'n lichaam zich op orde is aant stellen?
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (6) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2 Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 10. (9) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5 Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ? NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9 Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 11. (6) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ? Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 12. (5) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 13. (4) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3 Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 14. (1) Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Datumloos. (1) Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Buiten de lijst. (2) Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (2), Zwanger (9), Ongesteld (30), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wow, volgens mij heeft nu bijna iedereen zekerheid! Of door naar de volgende ronde, of zwanger! Ik wens jullie een hele succesvolle volgende ronde. En voor alle zwangeren, hopelijk een voorspoedige zwangerschap en in januari een prachtige baby. Ik heb nog steeds geen duidelijkheid. Ik ga morgen nieuwe testen in slaan. Elke dag regelmatig buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, maar er komt niks. En zo raar, ik stuurde mijn schoonmoeder vanmorgen een berichtje om te vragen of ze thuis waren voor een kop koffie. Zijn we daar, zegt mijn schoonmoeder; ja ik dacht even misschien komen ze wel om te vertellen dat ze een baby krijgen. Ik dacht huuuuuuh. Helemaal niemand weet namelijk dat wij er mee bezig zijn. En hoezo begint ze daar nu net over nu ik al op dag 34 zit?
Hahah xxlinn zou leuk zijn als ze voorspellende gave heeft 😉 Kersje 7 (&8?) zou leuk zijn een tweeling 😊 Alle ongestelde/mmm dames, succes volgende ronde! Alle zwangere dames, hopelijk krijgen we allemaal een voorspoedige zwangerschap!😍
Hey iedereen! Ik val redelijk laat binnen en zie dat de meeste al zekerheid hebben. Gefeliciteerd zwangeren ! Mijn NOD was 13 mei ( afgelopen vrijdag ). Ik ben sinds december gestopt met de implanon, en dit is onze eerste ronde dat we het proberen. Zelf heb ik al een zoon rondlopen van 3 jaar. Hier alleen sinds vanmorgen bruin bloedverlies bij afvegen. ( sorry for the details ! ) ik dacht even dat de ongesteldheid door ging zetten, maar het is al gestopt. Ik had errgister getest en deze was negatief. Ik heb de Kruidvat testen 2v5 gehaald en ga er morgen nog eentje doen. Op internet allemaal verschillende verhalen over bruin bloedverlies... Negatief en positief.. Ik ben benieuwd ! Ik word gek van m'n ongeduldig heid.. Wie zit er nog meer in onzekerheid ? Ik las dat xxlin ook nog niks zeker weet
Ola, ik gluur nog steeds af en toe mee hoor! Zie dat bijna iedereen gekleurd is nu... gefeliciteerd alle zwangeren! hier nog steeds aan het miskramen dus ik kan nog niet verder helaas... test geeft nog steeds positief aan, en ik verlies nog steeds licht bloed... pfff ik ben benieuwd hoe lang dit nu weer duurt...
Meiden, ik ben echt super onzeker: geen bloed maar mijn testen lopen niet op en vandaag een ander merk dan KV gedaan en die is zelfs negatief ik geloof dat het mis is dus
Oh ColaLight, wat onzeker! Kun je niet bij de HA vragen om een bloedtest? En Nomna, hoeveel dagen geleden is het dat je miskraam begon? Blijven de testjes nog net zo positief of worden de streepjes al minder duidelijk? Ik vind het meest frustrerende dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Wrs sla ik een eisprong over of heb ik hem later gehad?! Maar wanneer ....? Ik weet het niet. Ik was zo blij dat het leek alsof ik na het stoppen met de pil weer gelijk een redelijke cyclus had, maar niet dus .... Vanmorgen was er echt niks te zien op de test. Dus ik ga er dan nu ook maar van uit dat ik nu niet zwanger ben. Maar we hebben het natuurlijk de afgelopen tijd wel gewoon met regelmaat (sws 4x per week) erg gezellig gehad samen dus is mijn ei later geweest, dan kan het alsnog raak zijn. Ik heb in ieder geval weer een voorraadje testen in kunnen slaan in de stad haha. Me voorgenomen nu 1x per week te gaan testen, stel dat ik nog niet ongesteld word. Ik ben benieuwd.