NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nonma, 7 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Zondagavond begon het, 1 dag heftig, maar vooral allemaal oud bloed... Nu niks meer, testjes blijven hetzelfde vooralsnog, gisteren was hij zelfs iets opgelopen... Ik ga nog steeds uit van slecht nieuws, maar dat wachten is zo irritant!

Shit cola light! Dat had ik ook:( ik hoop voor je dat ze toch gaan oplopen!

2. Pat1978

Pat1978 Bekend lid

23 aug 2015
    629
    0
    16
    Zelfstandig ondernemer
    Provincie Groningen
    Nonma, wat een onzekerheid, misschien inderdaad even bloedonderzoekje vragen en ook voor jou colalight.

Wat een onzekerheid nog voor sommige dames. Bij mij is de volgende ronde weer begonnen en heb vandaag mijn positieve ovu test, dus bijna het wachtbankje op.

Nog veel succes ladies.

3. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Iedereen nu duidelijkheid? ... hoe gaat 't bij jou cola Light? ... ik zit alweer op cd9 .. na het weekend beginnen we weer met ovu testen, aangezien laatste keren m'n eisprong pas bij cd21 was.

4. meisjemeisje85

meisjemeisje85 Bekend lid

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Hey meiden,

Wat een onzekerheid nog voor sommige:( Ik was express even een paar dagen offline ik ben nml sinds maandag ook zwaar onzeker. Zondag eindelijk 3dagen na nod een positieve test. Maandag ochtend dacht ik, ik doe een cb met wekenindicatie en die was negatief en dinsdag ochtend ook :( Naast mijn onzekerheid twijfelde ik ook of ik last had van mijn baarmoedermond of misschien een blaasontsteking had. In iedergeval iets daar binnen wat irriteerde. Daarom ben ik dinsdag naar de huisarts geweest. Conclusie geen blaasontsteking wel een klein beetje bloed in mijn urine. Huisarts wilde dat ik het een week aan kijk en als ik dan nog niet ongesteld ben pas weer een test doe en ongeacht positief of negatief weer bij haar terug kom.

Ook zei dw huisarts nog wat anders en omdat ik las dat er naast mij ook nog een aantal andere in onzekerheid zitten, dacht ik ik stuur toch even een berichtje.

Zij was nml heel stellig dat je de eerste weken (ondanks dat het na nod is en er op testen staat dat ze 99,9% betrouwbaar zijn) niet teveel waarde aan de uitslag van een test moet hechten. De test is afhankelijk van zoveel factoren en ieders lichaam werkt anders. Zo kan zowel een positieve als een negatieve test een false uitslag zijn.

Bij mij was de hoop dat het positief was weer een beetje gevlogen. Maarja ik word ook niet ongesteld en kon het dus ondanks wat de huisarts zei het toch niet laten om vanochtend te testen en nu na dat ik 3 dagen negatief teste vandaag toch weer positief.. Nu weer een beetje hoop..

Dit is echt een mindpiep. Ik ga nu echt naar mijn huisarts proberen te luisteren en (on)geduldig afwachten op mijn menstruatie of de volgende test as dinsdag. Ondertussen blijf ik jullie volgen.

Meiden die nog in onzekerheid zitten of nu net in een nieuwe ronde zitten, heel veel succea, ik duim voor jullie! Meiden die nu zwanger zijn nogmaals gefeliciteerd, ik ben heel blij voor jullie!!

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Dames ik ben echt het spoor even helemaal bijster... Net weer een test gedaan, sinds gisteren geen bloed meer verloren, en kijk mijn test... Hij is echt mega opgelopen 😳

Hoe kan dit????

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      5
  6. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Eerlijk gezegd vrees ik zelf op dit moment voor wederom een bbz😢

7. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Niet een bloeding van je vaginawand ofzo? ik heb volgens mij ergens gelezen dat ke makkelijker bloedinkjes krijgt door dat de wanden van je bloedvaten dunner worden tijdens zwangerschap.. Of misschien een soort van eindschoonmaak in je baarmoeder gahad van dingen die je niet nodig hebt bij een zwangerschap? Twee eitjes gehad eentje ingenesteld eentje verloren(ik weet niet of dat kan hoor, ik probeer wat te verzinnen)..

Ik hou na van de week zelf een slag om de arm met testen. Maar voor nu ziet hij er heel mooi duidelijk uit! Ik duim voor je!

8. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Wanneer ben je weer thuis?

9. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    10 juni pas:(

Ben al aan het uitzoeken of ik hier niet voor een echo kan, maar ben in Thailand en taal is wel een issue...

10. meisjemeisje85

29 apr 2016
    529
    226
    43
    Jeetje heerlijk zo'n lange tijd weg, alleen nu natuurlijk even niet kan ik me voorstellen. Als je naar een gynaecoloog in het ziekenhuis zou kunnen gaan, zal er tegenwoordig toch wel een arts zijn die engels spreekt?

Lang geleden was ik met vriendinnen in frankrijk en toen had een van de meiden een trap van een paard gehad. wij naar een ziekenhuis en de bahandeld arts sprak niks anders dan frans. Wij hebben toen telefonisch iemand van haar zorgverzekering aan de lijn gehad en die heeft als vertaler opgetreden tussen ons en de arts. Ze had een openbotbreuk, dus operatie, meerdere dagen ziekenhuis opname, medicatie enz noodzakelijk. Wat waren wij blij met die man van de verzekering. Wellicht is dat ook een optie voor jou..

Ik hoop echt dat het geen bbz is en dat je snel uit onzekerheid geholpen kan worden zodat je van je vakantie kan gaan genieten! Sterkte

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Jeetje nonma die is wel erg duidelijk!! Wat vervelend dat je juist nu zo ver weg bent!! Toch maar naar het zh en wellicht met een tolk je verhaal en bezorgdheid duidelijk maken!

Meisjemeisje ook nog volop onzekerheid, bah meid!!

12. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja hij knalt ineens best wel...

Hier nog een. Duidelijkere foto:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6 KB
      Weergaven:
      1
  13. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Hoi Nonma,

Waar zit je in thailand? Ik heb daar in okt ook een bezoekje gehad en de reisleider die thais sprak is met ons mee gegaan. Dit ging prima, misschien kan hij je verder helpen en anders mensen in het hotel die kunnen vertalen?

Het is heel rot dit, want een bbz kunnen ze natuurlijk pas na een aantal weken echt zien. Zou gewoon je zorgverzekering bellen en ook met hen overleggen.

Echt super rot zo die onzekerheid. Hoop dat je ondanks dat toch een beetje kan genieten van al het mooie op Thailand. Trek wel optijd aan de bel hoor! Sterkte meis

14. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hey Indy, dank!

We hebben geen reisleiding, we zijn hier op eigen gelegenheid.. Ik zit nu op een eiland waar geen echt ziekenhuis is en hierna gaan we naar kao sok, dus dat is ook geen optie... De 29ste ben ik in phuket dus dan kan ik naar een goed zh... Ik ga dat wel overwegen, maar heel eerlijk: vorige keer wist ik vanaf dag 1 dat het mis was, ik voelde het aan alles. En hoewel dit keer de tekenen vreemd zijn heb ik dat onheilspellende gevoel niet... Ik ben er redelijk rustig over, ik blijf gewoon even door testen en we zien het wel... Je hebt het toch niet in de hand... Alleen geen cocktails meer voor mij :)

15. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Gelukkig meid, nog even doorbijten tot je in phuket bent, dat is zo toeristisch dat ze vast wel goed engels spreken en anders trek je maar iemand aan zijn jasje die moet vertalen hoor!

Heel veel plezier op Kao Sok, prachtige plek:) Werden elke ochtend wakker van aapjes op ons dak.

Lekker genieten en hoop dat het alsnog gewoon goed zit. Ik teste in Thailand ook om de paar dagen met testen uit de 7/11store, die werden niet knal maar had daarna een prachtige echo. Je moet dus niet te veel waarde hechten aan een "knaltest"! Ipv een cocktail lekker een verse cokosnoot nemen:) Nogmaals, genietse

16. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Waauw nonma. Ik denk dat je voor nu moet genieten van je zwangerschap ❤

17. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡

08. (6)
    Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma)
    Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27 MMM
    Susan86, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Piepoe,34 jaar, 2e kindje, ronde 2
    Beausecret,24 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Kersje7, 38 Jaar, 7e kindje, ronde 5

09. (6)
    rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11
    teuntje83, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17

10. (9)
    Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7
    Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk)
    MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk
    Dominique1991, ? jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Flashlight, 28 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Mamajongens, 35 jaar, 4e kindje, ronde ?
    NicoleAM, 38 jaar, 1e kindje, 2e ronde na miskraam
    Perdiz, 33 jaar, 1e kindje, ronde 9
    Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5

11. (6)
    Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ
    Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23
    Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5
    xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Seher, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?
    Maani, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk

12. (5)
    Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8
    Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz
    Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 19MMM
    Ireneee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 na miskraam
    Elaf, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5

13. (4)
    Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Testje, 26 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Meisjemeisje85, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1
    pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk)

14. (1)
    Vlindermama2014, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

Datumloos. (1)
    Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk)

Buiten de lijst. (2)
    Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? MMM
    Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM

Totaal: 40

Wachtbankje (2), Zwanger (10), Ongesteld (29), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

18. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Nonma mooie test, ik hoop dat je gevoel het goed heeft, ik heb diezelfde ervaring dus het komt vast goed!!

19. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Is iedereen inmiddels roze of rood?

Bij mij is het toch echt roze denk ik... Ben er nog steeds ondersteboven van.. Vandaag weer getest, maar het streepje stond er binnen 1 seconde en hij knalt echt... Ik heb besloten om het dus maar even zo te laten.. Ik heb 13 juni een afspraak in het vumc voor de eerste echo, dan hopelijk rond de 8 weken en een mooi kloppend hartje te zien enzo.. Ik moet er maar op vertrouwen dat het goed komt en dat het een heftige innesteling bloeding is geweest.. Ik voel me ook steeds meer zwanger, kotsmisselijk en moe en steekjes in mijn buik...

20. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    Wat een goed nieuws Nonma, ga er maar lekker van genieten:)

Succes met alle luchtjes daar in combinatie met de misselijkheid:p! Gelukkig is het een goed teken:).

Deel Deze Pagina