oooh Nonma, wat rot zeg... Nu zit je weer in onzekerheid! Word je wel goed geholpen daar? Heel veel sterkte voor nu, hoop dat het de goede kant op gaat♡
Thanks ladies! Hcg was goed gestegen. En op de echo was nu ineens wel een vruchtzakje te zien, ter grootte van 6 weken, (nog) geen hartactie... Het is dus zeer waarschijnlijk dat ik toch minder lang zwanger ben dan ik dacht, hele late innesteling gehad... Ik heb geen roze verlies meer gehad. Het vruchtzakje zat volgens de arts hier wel erg laag in de bm, dat vond hij niet gunstig, maar mijn arts in het vumc vond dat niet zorgwekkend. Het belangrijkste is dat het in ieder geval géén bbz is, nu moeten we gewoon zoals ieder ander weer afwachten... Pff ik zal blij zijn als het 13 juni is en we gewoon weten waar we aan toe zijn!
Wat fijn Nomna, ik hoop voor je dat je volgende week een schitterende echo hebt! Laat je hem nog even zien 😊😊?
Morning! Zojuist de echo gehad, maar helaas ziet het er niet goed uit... Er was niks te zien op de echo, wat wel had gemoeten.. Wat de dokter in Thailand heeft gezien was geen vruchtje... Ik krijg straks nog een echo dan gaan ze nauwkeuriger kijken, hopelijk zien ze dan waar het zit... Ik ben er vrij nuchter onder, had me al redelijk voorbereid op slecht nieuws.. Ik baal alleen dat dit weer lang gaat duren voor we verder kunnen...
Aaaah nee!! Maar waarom had je er geen goed gevoel bij? Je testen waren zo mooi!! He bah wat naar 😢
Tja instinct denk ik, en ook ervaring van de vorige keer... Het is natuurlijk heel raar gelopen weer deze cyclus..