♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (5) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? 10. (2) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (4) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Buiten de lijst. (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mijn testen worden donderdag pas bezorgd ikmoet het dus nog even op gevoel doen... maar goed ik verwacht mijn ei vrijdag of zaterdag, dus ben nog wel op tijd...
Ik wil ook vandaag beginnen met testen. Als het goed is komen zr vandaag met de post haha. Mijn ei is op zijn vroegst zondag dus het kan nog
Zou iemand mij erbij willen zetten? 9mei pienvd 21jaar ronde 3 (1e na mk) Ik hoop dat het klopt want ik weet dat het na een mk wat langer kan duren. ik ga er met volle vertrouwen weer voor op de hoop dat mijn lichaam zich snel herpakt !
Haha ja precies! Ook gelijk de test of ik op een bepaalde tijd testen wel red qua werk etc. Ik had een aantal extra testen eind vorige week besteld. Had ze de volgende dag al in huis!
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 10. (2) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (4) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Buiten de lijst. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik begin op z'n vroegst zondag met testen. Ik ovuleer normaal tussen dag 18 en 19. Zit nu op dag 8 en m'n slijm is ook nog niet vruchtbaarder. Vanavond weer een keertje hardlopen en ik heb er totaal geen zin in.. Maargoed, we gaan er voor! Ik weet nog niet of ik tarwekiemolie ga nemen. Vorige cyclus had ik een LF van 12 dagen wat op zich goed is. Heb nu alleen maar kennis van 2 cyclussen qua LF dus ik wil voorlopig nog geen tarwekiemolie pakken.
Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta. Kan iemand mij erop zetten? Clarajilla, 24 jaar, 1ste kindje MMM datumloos
Ik sta er ook niet op. Sophia89 ronde??? 26 jaar eerste kindje en ik zit in de MMM. NOD waarschijnlijk 14 mei maar weet ik pas zeker na IUI
Mag ik ook bij deze meedoen? Mijn nod is 13 mei, eerste ronde voor tweede kindje. Cola Light, 34 jaar NOD 13 mei Ben 34 jaar. Ga jullie nu even bijlezen
Ik ga de eerste maanden nog geen ovulatietesten etc doen. Ben verwend met een cyclus waarop je de klok gelijk kan zetten qua lengte, dus ik weer wanneer we ongeveer extra hard moeten knuffelen hihihi en dat gaan we die dagen dan dus ook maar doen. Ben zooo benieuwd hoe het nu zal gaan, van ons dochtertje was ik in 2 weken zwanger, maar ga er vanuit dat het nu wel langer zal duren omdat je nooit twee keer zo'n mazzel kan hebben. Ik duim voor iedereen!!!!
Zo pien ook een mk gehad hoe ben je er verder onder? Hou er wel rekening mee dat het ook kan zijn dat je de eerste ronde geen eisprong hebt na je miskraam. Kán hoeft niet Gezellig hier word steeds drukker. Wel fijn dat het zo 1 week is met nod data. Soms word het zo druk dat je het niet meer bij kunt houden als het een halve maand is haha
Was even moeilijk maar ik houd me vast aan de gedachte dat je lichaam doet wat goed voor je is. Ja over de eisprong wist ik al. Zo niet helaas volgende ronde misschien meer geluk.
Geen ervaring maar ik las wel ook dat je juist extra vruchtbaar kan zijn na een MK? Succes en sterkte nog 😘😘
Hoop ik ook dat dat zo is na de miskraam haha... Al hebben wij bewust 1 ronde afgewacht mijn mk was in februari. Duimen!
Ja klopt dat heb ik vaker gehoord. Ik hoop dat het zo is. Als ik deze maand mijn menstruatie krijg ben ik ook wel blij want dan weet ik dat mijn lichaam weer goed hersteld is. Mijn vriend en ik schelen 14 jaar en ik gun het hem zo! Hij heeft al die tijd netjes gewacht tot dat ik er klaar voor was om te beginnen Weet toevallig iemand of het echt zo is dat je na een mk extra vruchtbaar bent of is dat een fabel?
Dat is helaas een fabel Pien! Laten wij het tegendeel bewijzen.. Ik had zondag nog een licht positieve zwtest.. ga toch vandaag beginnen met ovu testen, als er toch een ei komt wil ik die niet missen natuurlijk