jeuj ik sta niet meer alleen op de tiende hahaha Ik begin morgen met ovu testen. Dan zit ik op dag 10 net even getwijfeld of ik er vandaag aan zou beginnen maar toch maar niet. Bedankt voor de uitleg over de tarwekiemolie. Mocht het deze keer weer niet lukken is het het overwegen waard om daar ook aan te beginnen. Kun je dat gewoon bij kruidvat ofzo halen? Heb even zoveel aan mijn hoofd dat ik minder met zwanger worden bezig ben, op zich ook wel fijn want ben er de laatste maanden teveel mee bezig geweest. maar toch wil ik mijn ei niet missen dus ga morgen gewoon met de testen beginnen. Hopelijk deze keer eindelijk raak.
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 10. (2) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (0) 14. (1) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Datumloos. (5) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Clarajilla, 24 jaar, 1ste kindje, ronde ??? MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wil iemand mij er nog bijzetten op 13 mei? Ik kan het zelf mobiel niet. Thanks!! Colalight 34 jaar 13 mei 1e ronde 2e kindje
Nog anoniem kun je idd gewoon bij kruidvat kopen. Ik heb het nu in van die capsules die kun je zo met wat water doorslikken. Voor mijn eerste zwangerschap had ik het puur en deed ik het door een beetje vla oid. Dan kun je het ook bij de tuinen kopen. Jammer dat dat een fabel is na een mk haha. Maar ik was in januari in de eerste ronde zwanger dus dat geeft wel hoop dat het iig wel mogelijk is zo snel. Ik ben gister begonnen met ovu testen. Denk dat ik mijn ei tussen zondag en woensdag heb maar beter te vroeg dan te laat haha
♡ NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2016 ♡ 08. (3) Pat1978, 38 jaar, 3e kindje, ronde 9 (4e na ma) Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 15 (4e na mk) Home, 37 jr, 2e kindje, ronde 27, MMM 09. (6) rhea90, 25 jaar, 3e kindje, ronde 1 merelv, 30 jaar, 1e kindje, ronde 6 MMM Aanne88, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 11 Zolta, 29jaar, 1e kindje, ronde ?? pienvd, 21jaar, 1e kindje, ronde 3 (1e na mk) 10. (2) Nog anoniem, 38 jaar, 1e kindje, ronde 7 MadameV, 26 jaar, 2e kindje, 1e ronde na mk 11. (4) Nonma, 33 jaar, 2e kindje, ronde 3 na BBZ Dogs84, 31 jaar, 2e kindje, ronde 23 Osrouti, 23 Jaar, 1e kindje, ronde 5 xxLinn, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 12. (2) Purplegirl89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 Sandywich, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 na bbz 13. (1) Colalight, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 14. (2) Goodlife, 34 jaar, 2e kindje, ronde 15 Sophia89, 26 jaar, 1e kindje, ronde??? MMM Datumloos. (5) Beeb1987, 28 jaar, 1e kindje, ronde 22 MMM Indy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 5 Minimels, 32 jaar, 4e kindje, ronde 11 (5e na mk) Elfi, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Clarajilla, 24 jaar, 1ste kindje, ronde 19 MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, mag ik er ook bij op mijn telefoon kan ik de lijst niet overnemen mijn menstruatie was vorige maand laat waardoor ik nu een cyclus van 31 heb waarschijnlijk is mijn NOD dan 12 mei. Elaf-22 jaar- 5e ronde -1e kindje Wie temperatuurt er nog meer? Dit is de eerste maand dat ik nu vaginaal temperatuur alleen snap er nog niet heel veel van.
Elaf wat snap je niet aan het temperaturen? Hou je het bij via fertility friend? Ik heb het ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan. Wel is geloof ik rectaal nauwkeuriger als vaginaal. En belangrijk elke ochtend voor t uit bed stappen op hetzelfde tijdstip. Gebruik je fertility friend kun je evt de link in je handtekening plaatsen kunnen we meespieken en evt je vragen beantwoorden 😅😉
Thnx, dan zal ik het binnenkort eens gaan halen Vandaag begonnen met ovu testjes, ben benieuwd wanneer de eisprong komt. 2e streepje is al vrij donker Ik wacht het af, braaf elke dag zelfde tijdstip testen 😊
Welkom voor alle nieuwe dames.. Ook ik ben vandaag begonnen met ovu-testen al verwacht ik zaterdag pas mijn positieve test.. en dus zondag IUI 2. Ik merk dat ik met streepjes niet voldoende kleur krijg en de digitale van clearblue doen het goed.. Dus houden we het hierbij, temperaturen doe ik sowieso niet en heb ik vroeger ook niet gedaan. Vanavond gaan manlief en ik nog samen aan de gang en dan pas zondagavond weer als we 's-morgens de IUI gehad hebben.. Spannend weekend weer voor ons.. @Elaf, volgens mij is rectaal temperaturen wel betrouwbaarder als vaginaal. Succes! En voor alle anderen natuurlijk ook, voor iedereen binnenkort hopelijk een mooi ei en dan kunnen we weer gezellig afwachten en hopelijk allemaal mee naar een nieuw zwanger topic! (ik ben positief!!)
Jaaaa.. Ik krijg echt zo een Pasen gevoel met eitjes zoeken hihi! Hopelijk komt m'n ei na het weekend ivm werk. Spannend voor ons allemaal!!
@madamev ik heb die app wel gedownload maar begrijp er nog niet veel vab hoe kan ik die hier invoegen? Mijn temperatuur was de hele week aan het schommelen tussen 36.4 en 36.5 en vanochtend was het opeens 37.0 Is het verstandig om alvast met ovulatietesten te beginnen volgends een andere app ladytimer komt mijn ovulatie tussen 25 en 28 april
@elaf: kan het zijn dat je je eisprong hebt gehad? Dan schiet je temp namelijk omhoog. Zijn er dingen anders geweest afgelopen nacht dan normaal? Gisterenavond alcohol gedronken? Kan allemaal invloed hebben op je temperatuur. Hier vandaag beetje rommelig gevoel in m'n buik, voor zekerheid een ovulatietest gedaan, maar is nog negatief. Ik verwacht m'n ovulatie over een week.