NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @moemi er is een speciaal forum hier voor Pendels ... De meeste dames die hier pendelen doen het alleen voor mebers of vanaf senior ... maar je kan et altijd vragen ....

3. Louloute

♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (3) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje

9. (1) :
    Joter, 38 jaar, ronde 2, 1e kindje

10. (4) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje

11. (3) :
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (8) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje
    Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje

13. (2) :
    Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen
    Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje

14. (4) :
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje

Datumloos (2) :
    Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*)
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 27

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hihi grappig. Zojuist mijn allereerste ovulatietest ever gedaan en zit er naar te kijken alsof het een zwangerschapstest is. In volle spanning of er wel een streepje verschijnt en dan heel blij zijn als 'ie er inderdaad komt te staan.
    ;)

Maargoed, het is dus begonnen. En ik mag bidden dat de eerstvolgende zwangerschapstest die ik doe er ook zo uitziet.

Foto is trouwens op de kop, maar ben geen digitaal wonder, dus weet niet hoe ik dat moet aanpassen...

Bijgevoegde bestanden:

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Oh ja! Het lijkt echt een zwangerschapstest! Grappig.
    Hij is positief. Heb je dan nu binnen 48 uur eisprong? Of moet je net als met die dipsticks die ik hier vaak langs zie kimen, doortesten tot het streepje donkerder wordt?

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Welkom Mommytobee 😊

7. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn man is in die zin betrokken, dat hij de dagen na het klussen regelmatig vraagt of ik al wat voel. En hij heeft het de hele maand door over baby's. Over hoe leuk het hem lijkt, weer een kleintje erbij. Maar ook op praktisch gebied, afgelopen vrijdag en zaterdag waren Pampers met 40% korting bij Trekpleister. Heb toen flink ingeslagen voor de kleine, maar we hebben het er serieus over gehad om alvast new born luiers te halen haha.
    Ik merk wel dat hij nieuwsgierig naar al dat testen en ovulatie ed, maar hij vraagt er niet zelf naar. Denk dat het teveel acrabadadra is voor hem.
    Hmmmm hij is dus eigenlijk best betrokken! Meer dan dat ik denk hihi.

Ik heb de clearblue testen in huis. Het zijn er 10. Wanneer zal ik beginnen met die ovu tests? Ik was de 11e ongesteld.

8. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ah laat maar! Heb het even ge-bing-ed (vind ik beter dan google) en zie dat ik moet beginnen met testen, op de dag die "mijn kalender" aangeeft met een rondje (zwangerschapskansmedium). Helemaal goed. Vanaf donderdag dus testen. Ben benieuwd.

Helemaal omdat ik me vandaag zo raar voel! Vrij agressief. Hihi en het voelt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden. Heel apart. Denk dat die testen wel rust gaan geven (hopelijk...)

9. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Welkom Mommy.

10. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ja, het principe is hetzelfde, ik moet gewoon doortesten. Verwacht op vrijdag mij ei (mijn verjaardag, ik weet wel n goed cadeau! ;)) dus wel zullen zien hoe t streepje er dan uitziet.

Fijn, al jullie betrokken mannen! Die van mij doet dat dus minder, maar eerlijk is eerlijk: ik heb het dan ook voor mezelf gehouden. Misschien zou het wel hartstikke meevallen.

@mommytobee welkom! Ik zie dat je nieuw bent hier, dus mocht je iets willen weten: vraag maar raak!

11. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Haha @mothermary Ik deed van de week ook mijn eerste ever en voelde het precies zo!

12. Zograagnog1

Ik weet precies hoe je je voelt Mothermary hahaaha.
    Maar nu heb ik een akkefietje, ben momenteel aan het testen, en heb er nu twee liggen, 1 was net een stukje voorgedrukt ofzo en dus deed ik er een tweede achteraan, ben nog aan het wachten tot het roze is weggetrokken maar de een is of lijkt veel donkerder dan de tweede... Maar door het roze kan ik nog niet de echte uitslag bekijken of die ene net zo donker is als de andere streep. Wat een raar testje :(

13. Zograagnog1

Zograagnog1 *krapt achter haar hoofd* ... even wacht nog tot het roze weg is dan kan ik kijken of ie nou lichter is of even donker....

14. Zograagnog1

Nog niet even donker of donker is ie :( Weer wachten.

15. Zograagnog1

Die andere is nog roze... duurt wel lang :S

16. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Kan nooit meer lang duren, hij is al duidelijk aanwezig :)

17. Louloute

zograagnog1
    misschien vanaf nu 2x per dag testen? ik heb ergens op het forum gelezen dat het aangeraden werd als het streepje donkerder werd :)

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Zograagnog1: Ik denk dat ons ei echt op dezelfde dag gaat komen hoor! Mijn rijtje ziet er precies hetzelfde uit namelijk. Net wel getest met vrij lichte urine dus zal het aan het einde van de dag nog eens doen. Heb al wel 'vruchtbaar' slijm naar mijn gevoel en ook zin om te klussen (heb helaas niet altijd evenveel zin :( )

2014-10-20 14.02.46.jpg

Mothermary: Ik ben vandaag jarig en wil als cadeautje ook een positieve OVtest :D (en als secundair cadeautje dan over 2 weken een andere positieve test :) )

19. Zograagnog1

@ Ja he Luna, is best duidelijk aanwezig. Die andere is ook wat roze weg getrokken zal foto bijsluiten. Laatste twee testjes van net om 13.20 uur.

@ Louloute, ja hoe laat is het beste om 2x te testen. Voor 22.00 uur in ieder geval. Misschien vanaaf om 20.00 uur?

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    2014-10-20 14.22.17-1.jpg

Hier zie je het misschien beter..

Deel Deze Pagina