NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Katrineke, welkom, je staat erbij op!

2. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Moemie wat een heel verhaal, ik heb ook een heel verhaal maar dan ben ik morgen nog aan het typen, mijn duimen draaien dat het spontaan mag lukken een kleintje van jullie tweetjes.
    Ik heb ook al kinderen, maar mijn nieuwe man niet.
    En zo erg naar nog een 6e kindje verlangen is heel normaal hoor, dus niets van egoïstisch bij.

Liefs

3. Zograagnog1

Louloute, echt leuk een prijs winnen, helemaal als je het graag had gewild en nu zeg maar gratis krijg!

4. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Dankjewel voor je lieve antwoord :)
    Het doet me goed om te lezen...
    (als je ooit je verhaal kwijt wil mag je me altijd een pb sturen)

Liefs

5. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Heel veel spannender!!! En idd hebben we de voorpret gemist, nu moeten we er eigenlijk dubbel van genieten, wat bij mij door de zenuwen nog niet helemaal lukt. Bij jou?
    Ik hoop stiekem dat mijn gevoel afgelopen maand wel klopte en dat het mis is gegaan, is toch een teken dat het ondanks mijn vriend zijn herstel operatie goed kan komen...
    Lief je antwoord, dankjewel het doet mij goed

Liefs

6. Zograagnog1

Graag gedaan Moemie, en fijn dat het je goed doet.
    (ik zal eraan denken dank je is ook lief).

liefs terug.

7. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen

Hoop dat je snel terecht kan bij de gyn meid. Vond december ook al zo achtelijk lang duren. En dat ze inderdaad gewoon even een echo maken om te kijken wat je eierstokken en baarmoeder aan het bekokstoven zijn!
    Ik lees hier dus van wel meer meiden die echt een positieve zwtest hadden bij de eisprong alleen volgens google en medische websites hoort dit echt niet te kunnen maar goed blijkbaar toch wel...
    Wat bedoelt ze dan met verminderde HCG?

8. Zograagnog1

Allereerst gefeliciteerd nog een keer en dat je je ei hebt gehad! Ik zei toch, hahaha.

December is wel lang hoor. Ben benieuwd naar een echo van wat er inderdaad bekokstoof wordt daar binnen!
    Ja ik had het ten eerste gelezen hier die zeiden je hebt eisprong en daar reageert die test op, maar ook had ik veel verhalen gelezen vig google dat dit wél kan. Nu zegt de huisarts assistente van niet, onmogelijk volgens haar!
    Ja ik weet het ook niet hoor, ben een leek dan op dat gebied.
    Dat de ene keer minder hCG in de urine zit en de ander keer wat meer zodat je het wel kan testen.
    Ik had gelezen dat dat niet kon hier op de site kreeg kritiek op.
    Ben ff: :(
    :D maar we komen wel er achter als ik naar de verloskundige moet of vervroegde afspraak met de gynaecoloog toch?
    En is er niets te zien heeft ie wel erop gereageerd op die eisprong denk ik dan maar?

9. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hier had ik gisteravond nog een Ovtest gedaan. Heb hem alleen niet binnen de tijd af kunnen lezen want hij bleef erg roze en er zat visite vanwege mijn verjaardag. Was hem eigenlijk vergeten (gisteren gelukkig wel geklust!) vanochtend keek ik en zag ik dat het linkerlijntje van de teststreep minstens even donker is als de controlestreep. Ik dacht dat dit alsnog negatief was maar schijnt toch positief te zijn. Vanochtend test alweer een stuk lichter streepje.
    Dus als cadeautje dan toch een Lhpiek gevonden op mijn verjaardag! Jeej! :D

Alleen nu schuift mijn NOD wel erg op... Als ik uitga van 48 uur ei springen na Lhpiek kom ik op een nieuwe NOD van 6 november. Als jullie het goed vinden blijf ik gewoon bij jullie ok? :)

2014-10-21 11.09.34-1.jpg
    Bovenste is van eergisteren, daarna gisterochtend, middag en avond en onderste is van vandaag.

10. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    In het laatste geval hoop ik dat je hebt geklust! :);):p

11. Zograagnog1

Eergisteren geklust en gaan vanavond weer klussen want je weet het maar nooit.

:D

12. Zograagnog1

De huisarts heeft gebeld, ik moet morgenochtend bloedprikken.
    Tja, ben benieuwd hoor, ik dacht komt omdat die zwangerschapstest van kruidvat 2v5 zoals het vol staat op het internet op een eisprong kan reageren. De dr assistente wilde er niets over horen want kon niet... Nou bloedprikken dus. Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten want ben met mijn eitje bezig... zal wel niets zijn maar laten we toch maar gaan prikken dan weten we het allemaal zeker.
    Pfff.

13. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Hoe lang moet je dan op de uitslag wachten? Balen nog steeds geen zekerheid voor je... en nu maar weer wachten, succes!

14. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

Ik moet aanpassen van mijn nod 11 nov naar 10 nov.
    alvast bedankt!

15. Zograagnog1

Morgenochtend prikken en donderdagochtend bellen voor de uitslag.
    Nee idd nog steeds geen zekerheid, het begint een beetje tot me door te dringen nu over die bloedtest. Moet twee dagen wachten.

Mijn ovu test is nog niet positief trouwens, net getest. Wel duidelijk streepje zichtbaar zeg maar, maar niet positief.

Het is echt een geharrewar, en ik vrees dat ie negatief zal zijn, en ik dan tot de gyn in december moet wachten... ja zal er wel inzitten.
    Noujaaaaaaaaaa, kan mijn lichaam even bijkomen want die zal wel door de war zijn.
    Dat is wat ik ook te horen krijg en wel geloof ja.
    Denk dat ik nog wat doorklussen zal om de dag en dan klaar en dan wachten op mijn tweede natuurlijke ongi. Heb ik gelijk een getal.

16. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Bizar irritant die onzekerheid zograagnog1

Ik zit op 8 cd .. net krampjes dus doe een ovu test.. bijna posi. Het is dat ik weet dat hy hard knalt hier .. heel paars !! Maar anders had ik m nu posi gevonden. Ik heb normaal pas op 15/16 cd posi test. Raar toch ? En heb 7dgn gebloed ipv 4 a 5 dgn.. is dat by jullie ook weleens ?? Ben normaal erg precies op tijd.. kam het zijn dat het nu weer afzakt ??

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    De test.. wat denken jullie ?

18. Zograagnog1

Bo ik heb ook die hoedanigheid en ze zeiden niet positief. Misschien idee om hem bij zt en ot neer te zetten? Kunnen ze hem beoordelen.

Ja is gewoon niet leuk dit, wil gewoon weten of het wat is die posi z testen of niet. Dan kan ik rust krijgen. 2 dagen nu nog wachten.

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Kan me voorstellen !!nee ik weet dat mijn knallers echt veeeel paarser zijn dan deze.. lijkt my veel te vroeg ook.. 8cd. Normaal 14/15 cd.. we zien t wel...

Ik hoop voor je dat tyd vliegt tot donderdag zograagnog1. Die onzekerheid.. bah !! Hoe laat heb je de uitslag ?

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Denk nog niet positief maar de hoeveelheid Lh kan wel wisselen per cyclus. Dus kan best dat je nu al streepjes hebt en pas over een paar dagen een echte knaller. :(

Deel Deze Pagina