Okee.. tnx jingle !! Vond t raar dat ik vorige maand bijna wit teste op dag 10, 11,12,13. Erna knallers en liep af. Dus ik dacht, dit streepje is al heel wat haha.. pas 2e ronde met ovu testen
Hebben jullie het ook gehoord vandaag over Foliumzuur??? Was op de tv... Over dat een hogere dosering Foliumzuur een kind met autisme kan voorkomen, de nu aangeboren hoeveelheid is 400 maar het schijnt dat je beter 600 kan slikken per dag.
Hoi Bo87, ik mag donderdag ochtend bellen en aangezien ze al 8 uur 's morgens te bereiken zijn ga ik dan ook die tijd alvast bellen. Anders hoor ik het wel als het later moet? Ik heb net een laatste test gedaan van action en er stond een streepje weliswaar licht maar duidelijk te zien hier op.Action staat bekend als niet zo gevoelig, vind wel raar allemaal. Maar goed, ik wacht gewoon af. Op de foto krijg ik hem nog niet want de camera overbelicht hem in deze donkerte. Moet er eerst licht zijn. Maar doet ook niet zoveel toe eigenlijk hij stond er binnen de 5 minuten. Plas streepjes nu op verschillende testen
Dat is wat Joter, zal het eens navragen bij de huisarts, 600 zeg je he? Bedankt dat je het hebt gedeeld heb het zelf niet gezien op t.v.
Ik ben gister direct begonnen met 600mg foliumzuur. Ik las het onderzoek op het AD. Mijn zoon heeft ASS.. maar die is net als zn papa (wisten we vooraf niet).. nu zou mijn hopelijk komende kindje een andere papa hebben maar ik doe er alles aan wat ik kan om dat te voorkomen. Het is lastig om soms te zien hoe lastig dingen zijn voor hem en dan heeft hy maar een hele lichte vorm. Daarentegen is het ook erg leuk om te zien hoe hy dingen ziet.. zo lekker simpel, zo heerlijk letterlijk ! Maakt vaak dat we veel om hem lachen. Hy is echt een kroelkip ook.. terwijl de meeste ass of autisme kids dat niet willen Ons groepje is rustig vind ik... is het ei festijn al begonnen dames ?? Ik ga zo mn ovu test weer doen. Ben benieuwd op zoek naar het ei
Hoi Bo87, ja ons groepje is heel rustig. Ik wil vanmiddag ook gewoon weer gaan testen. Maar leek alsof ie lichter was gisteren. En hoe is je ovu test gegaan? Ja op zoek naar het ei! hahaha
Mijn ovu test van vandaag is lichter geworden, rara hoe kan dat nu weer? Denk dat ik stop even met de ovu's en eens rustig ga afwachten wat er allemaal gaat gebeuren
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (3) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje 9. (1) : Joter, 38 jaar, ronde 2, 1e kindje 10. (5) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 11. (2) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (8) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje 13. (4) : Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje 14. (4) : Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Datumloos (2) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 29 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Mijn ovu test is veel lichter dan gister.. ik heb mn knaller nog niet gehad.. als alles loopt zoals ik gewend ben is de knaller op dag 14 of 15
Hoi dames, Inderdaad nog een rustig groepje! Gaat het goed met iedereen? Hier twijfel ik nog steeds of ik mijn ei nou heb gehad. Temp was vandaag wel opgelopen maar aangezien ik gisteren met de 1e van 4 nachtdiensten ben begonen heb ik pas vanmiddag bij het wakker worden getempt, dus ik weet niet of hij sowieso hoger zou zijn.. Ovtesten laten weer een iets duidelijker 2e streepje zien nadat die nagenoeg weg waren dus ik test gewoon nog even verder en misschien komt mijn ei dan nog? Vriendlief had eens naar al mijn testjes zitten kijken en zei vandaag, volgens mij zaten we goed als ik naar al die streepjes kijk. Haha zo schattig!
Echt lief he dat vriendlief zich zo interesseert in het testjes kijken. hahaha die van mij heeft ook zijn schattige lieve dingen
Vandaag 10 cd. Dus ik heb nog even denk k. Nou ik moet zeggen dat het hele romantische ff helemaal weg is hier. Mn vriend zei gister serieus, de om de dag periode is zeker weer bijna ? Hahaha.... maar goed.. als je eenmaal kiest voor een kindje dan draait het daar ook om.. normaal doen wij ook echt alleen als we er zin in hadden.. daarnaast werk ik in de zorg dus onregelmatig. nu is het een beetje verplicht nummertje. Hoe is dat bij jullie ?? Ben benieuwd naar je test vandaag jingle. En naar de mijne ! En naar je uitslag zograagnog1. Waar is de rest ? Ons clubje is zo rustig
Ben benieuwd naar de testen van Jingle en jouw Bo. Ik heb net gebeld en ja, de uitslag was nog niet binnen moest om 14.00 uur helemaal terugbellen. Tjonge zeg... duurt weer zoveel uren. Ga maar gewoon dalijk boodschappen doen, wat lopen lantefanteren. Ben misselijk, ... oh is alweer weg. Zeker de spanning van de uitslag onbewust. Ja waar is de rest? Het is echt super rustig hier...
Ik ben hier!!! Haha. Gisteren 4 van onze eigen kinderen en mijn nichtje vermaakt en s avonds lekker bij een vriendin wat wezen drinken. Vandaag een wat rustigere dag, mijn kindjes gaan vanavond naar papa en morgen ga ik met vriendlief en de hondjes lekker een weekendje weg, uitwaaien op het strand, heb ik echt zin in... Wel heel spannend dat de uitslag er nog niet is... Wachten kan zo lang duren. Succes de komende uren liefs
Hahaha, daar ben je dan Moemi. Wat een gezellige boel met de kinderen en het nichtje! Wat heerlijk lijkt me dat even uitwaaien op het strand. Moeten wij beginnen te verzinnen eens een uitje te maken. Ja die uitslag, lang duurt het wel. Nog uren en uren.
Ik ben er ook echt aan toe! Even lekker niks.... Wachten is vreselijk... Lekker even iets anders proberen te doen, misschien helpt dat?