NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Foto mommytobee ?? :)

2. Mommytobee

Mommytobee Actief lid

8 sep 2014
    103
    2
    18
    image.jpg

De bovenste is van vandaag de middelste van gisteren en de onderste van eergisteren dit is de eerste keer dat ik met ovulatietesten aan de gang ben.
    Ik teste elke dag rond 6 uur en zorg dat ik niet vlak daarvoor test.
    Lastig dit zeg

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Zijn idd nog niet positief meid.. echt nog even door testen ! Dan vind je je ei vanzelf :) vruchtbaar slijm is wel een voorteken !!

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hier een vraag in de categorie wat-fijn-dat-ik-die-op-zp-kan-stellen-want-mijn-vriend-zit-er-echt-niet-op-te-wachten:

Hoe zie je het verschil tussen vruchtbaar slijm en sperma? Gisteravond geklust, vanmiddag heb ik al een paar keer gedacht bij het afvegen: is dit nu vruchtbaar slijm of sperma? Het is doorzichtig en plakkerig, kan er draden van trekken maar misschien kan dat van sperma ook wel...?

5. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou eerder denken aan slijm :) maar geen idee of het verschil makkelijk te zien is..

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Snap je verwarring. Heb dat nl ook. Maar heb het idee dat het vruchtbaar slijm ( bij mij in ieder geval) transparant en dun is. Bij sperma lijkt het bij mij meer vsn die "kwakjes", ietsje dikker. Haha wat een gesprek!
    We hebben het alleen donderdag nog gedaan. Vrijdag en zaterdag dus niet. Baal daar zo van 😒. Maar we zijn allebei erg moe op het moment (volgens mij door wisseling seizoen).
    Ik ga zo naar boven. Mn man slaapt al. Nou, ik ga hen gewoon wakker maken hoor hihi. Deze dagen moeten we er echt voor gaan.
    @Dogs: beterschap meid! Vervelend als je elkaar zo aflost met ziek zijn. Tof dat je schoonmoeder er is. Dat is superlief.
    @Mommytobee: ik zou persoonlijk van je slijm uitgaan. Misschien zijn die testen om wat voor reden niet goed. En dat vr slijm is toch echt een duidelijk teken van je lichaam, het natuurlijk proces. Zo'n test is maar een hulpmiddel. Maar bij mij kan dat vr slijm zo drie dagen duren. Dus misschien komt die positieve ovu test morgen of overmorgen. Iig: aan de klus meid 😊

7. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Welkom Lovexx!
    Succes deze ronde
    Xxc

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik had altijd wel zere borsten, alleen toen ik zwanger was (de week vóór de test) was het echt extreem... Maar sinds mijn zwangerschap heb ik er geen last meer van. Sowieso is mijn menstruatie heel anders, minder last van en het verrast me iedere keer dat ik ineens ongesteld ben... Voor mij waren die zere borsten destijds achteraf een duidelijk teken, plus dat ik nachten niet kon slapen. Verder had ik totaal geen kwaaltjes... Maar goed, ben benieuwd,... Officieel is mijn NOD nu naar 6/11 vervroegd, we zullen zien:) het is pas de eerste ronde, dus ik reken nergens op:)

9. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Dankje! Hopen op een mooie roze lijst deze maand :)

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Welkom.lovexxl... hopen idd op een mooie roze naam in november !!

Mijn lichaam heeft me in de zeik genomen. Check de onderste ovu test. Die is net zoals de 25e. Ben benieuwd of t vandaag dan knalt.. maar die 3dgn eerder gaat mooi niet door haha. We hebben wel elke aaf geklust.. (vermoeiend). Als test vandaag niet knalt ff een rustdag inlassen hahaha. Knalt ie straks wel dan moeten we onszelf er maar toe zetten... en morgen ook.

Mothermary ik zat precies met hetzelfde gister hahaha.. ik denk dat het doorzichtige vruchtbaar slijm is en de wat wittere slijm sperma is.. lekker praatje dit hihi. Al wijzer met de ovu testen ?

Nonma, heb je ook ovu testen gebruikt ? Omdat je nod vervroegd is ? Zou wat zijn he de 1e ronde raak. Ik had een leuke theorie .. de 1e x was het de 1e ronde raak. De 2e x de 2e ronde dus ik dacht nu de 3e ronde raak te zijn.. helaas. Nu ronde 5. Maar al wel 1 miskraam gehad en ik twijfel van vorige mnd. Stiekem 'ga je er vanuit' dat het weer zo snel lukt. Ik ben nog nooit zo bezig geweest met zwanger worden, is me 2x kado gegeven. :) ik heb nu een andere partner en ben 7jr ouder.. werkt vast allemaal mee !

Nu CD 14.. vorige maand knalde mijn ovu echt heel erg op dag 15. Ben benieuwd !!

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (4) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje
    inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje

9. (1) :
    Joter, 38 jaar, ronde 2, 1e kindje

10. (5) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje
    jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje

11. (2) :
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (9) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje
    Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje

13. (4) :
    Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen
    Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje

14. (3) :
    Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje

Datumloos (1) :
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 29

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

12. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ik kom even gezellig meekletsen :)

Zit nu in de 5e maand zonder pil en dit is de 2e ronde dat we het proberen. De maanden daarvoor hebben we het nog gedaan met condoom.

Allemaal reuze spannend :D
    Ben aan het temperaturen en ben begonnen met ovu testen.
    Had mezelf voorgenomen ze niet te kopen maarja ik stond de winkel en kon het toch niet laten ;)

Temperaturen is nog wat wennen en denk ik ook niet helemaal betrouwbaar aangezien ik er dus geen wekker voor ga zetten in het weekend. Het is pas de 2e ronde en ik wil er niet al te veel druk achter leggen. Vriendlief weet ook niks van het tempen en de testen.
    Vind ik nog niet nodig ;)

Ben benieuwd of de ovu testjes nog oplopen!

13. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier op dit forum en zou graag hier mee komen schrijven. Momenteel zit ik in ronde 1 na een BBZ, ik verwacht een dezer dagen mijn eisprong. Ik vind het echt ontzettend spannend (gaat het lukken? en als het lukt, zit het dan wel op de goede plek?), maar ben ook ontzettend ongeduldig merk ik. Vriendlief snapt dat wel en laat me ook gewoon tegen hem aan zeuren/klagen, maar echt begrijpen doet hij het natuurlijk niet, vandaar dat ik me hier heb aangemeld, jullie begrijpen natuurlijk een stuk beter wat er in een vrouwenhoofd om gaat tijdens dit hele zwanger-worden proces.

Zou iemand mij misschien toe kunnen voegen aan de tabel? Ik snap het nog niet helemaal, moet eerst even uitvogelen hoe het hier allemaal werkt.
    Ik verwacht mijn NOD op 12-11, 27 jaar, ronde 1 na BBZ, 1e kindje.
    Heel erg bedankt! Ik ga nu eerst even dit topic doorlezen om te kijken wie jullie zijn;)

14. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Heb mezelf erbij gezet en de aantal ook, zit via de ipad dus als ie niet goed is wilt iemand dat dan voor me bijwerken?
    Ps heb loenie ook erbij gezet,

15. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik wil me nog graag bij jullie aanmelden.. Heb volgens mij afgelopen weekend mijn ei gehad dus weet nu ongeveer wanneer mn nod is: 8 november.. Ik ben 22 jaar, 2e kindje en 1ste ronde na het verwijderen van mirena.

Ik vind het nu al zo spannend, ga mezelf helemaal gek maken dat weet ik zeker. Het liefst test ik nu al... Zo spannend weer om weer te mogen beginnen.

@ Iedereen hier veel plezier met klussen deze dagen!

16. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ja heb testen gebruikt, van de Action dus weet niet zeker hoe betrouwbaar ze zijn (5 testen voor 2,49 kan bijna niks zijn;) ) Maar ik heb een week getest en alleen op vrijdag was het een duidelijke streep, zaterdag was hij alweer weg... Daardoor geeft FF mijn NOD op 6 november aan, dat is 2 dagen eerder... Alleen vraag ik me wel af of dat waar is omdat mijn LF dan maar 12 dagen zou zijn... maar goed het is natuurlijk mogelijk... er zit niks anders op dan wachten:)

17. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    #377 Ronnekes, 27 okt 2014
    Laatst bewerkt: 27 okt 2014
    Ik meld me alvast ook graag even aan.
    29 jaar, 1ste kindje, 3de ronde, NOD 10/11.

Heb inmiddels zaterdag een knal ovulatietest gehad.
    Gisteren was het streepje alweer lichter, vandaag ook iets lichter maar scheelt niet veel.

Ik ben benieuwd! Best wel spannend want ik vertrek 13/11 op vakantie! ;)

Wel momenteel last van lichtgevoelige tepels en steekjes. Dat had ik de vorige keren dan weer niet.

In bijlage m'n testen van gisteren en vandaag.
    De streep op de knaltest van zaterdag was donkerder dan de controlestreep. Maar die ligt thuis. :) Dus ik denk wel dat mijn eisprong zaterdag was. :) Maar ik heb wel zaterdag met een test van kruidvat getest, maakt dat verschil? Want ben daarna overgeschakeld op deze, aangezien die van KV op waren.

Bijgevoegde bestanden:

18. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Beeb87 welkom meid !! Spannend he.. 2e ronde voor het echie dus.. hopelijk snel.mooi roze :) de ovu test knalt nog niet, gewoon elke dag nog ff testen.

Loenie welkom meid ! Wat heftig een bbz. Ik heb weleens gelezen dat een bbz ontzettend pijnlijk is.. klopt dat ? Ik weet er nml niks van. En hoe wordt zo n zwangerschap beeindigd ? Als je niet wilt antwoorden gewoon niet doen hoor ! Hihi mannen snappen er idd veel minder van dan vrouwen. Mijn vriend vind die ovu testen maar niks hihi hij zegt dan.. is je egg al opgespoord inspector gadget haha maar hy kykt wel.met me mee, luistert naar me.. vangt zo nu en dan een hormonenbom op van me oops.. gezellig dat je mee komt kletsen ! Succes deze ronde.

Nonma ik vind action best betrouwbaar alleen knalpaars is het hier niet geweest.. wel gelijk qua kleur aan de controlestreep. Spannend weer dat wachtbankje !! Ben benieuwd :)

Ronnekes welkom meid je onderste test knalt goed hoor ! Ook het wachtbankje voor jou. Spannend hoor allemaal... zeker voor zo n vakantie. Waar gaan jullie naartoe ?

Ik snap zo onderhand niks meer van die ovu testen. Willen jullie f kijken ? Eerst dacht ik de 25e knaller. Toen gisteravond, en van net is ook weer dikker dan in de ochtend.

19. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik zou toch echt nog even doortesten Bo87.. Denk dat je knaller wel snel komt!

Hier nog spierwitte ovulatietesten.. Maar als het goed is toch binnen enkele dagen ei op komst.. Dus ik hou hem in de gaten en ondertussen blijven we maar zo'n beetje om de dag klussen..

Welkom nieuwe meiden, veel succes!

20. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo87, ik zou ook nog even doortesten... ;)
    Wij vertrekken naar Boa Vista. :) misschien met z'n drietjes dan ;)
    Maar dan moet ik wel de lekkere cocktails missen. :( :)

Ik zal even mijn test van zaterdag invoegen. Ik vind dat die toch harder knalt dan de vorige 2.. Alleen de vorige 2 zijn van een ander merk...

Zou ik nog verder testen?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,2 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina