Ja het wordt een lekker clubje 'oude bekenden' zo. Vind ik erg gezellig, begrijp me niet verkeerd, maar hoop toch dag ik niet volgende maand nog met dit clubje mee hoef naar december.... Laten we gewoon met zijn allen door naar de julimama's! Ik zit hier overigens thuis schandelijk te voldoen aan alle vooroordelen over de ongestelde vrouw. Zit met een kruik op mijn buik, een pot thee, en dekentje en een flinke reep chocola op de bank en eigenlijk wil ik alleen maar chickflicks kijken en stiekem meehuilen.... oh hormonen, hormonen!
Wat gezellig allemaal hier en Mothermary en Moielle ook Ja we gaan het blijven proberen. Ik weet ook niet zo goed of het een vroege miskraam is geweest zoals de huisarts opperde want heb geen vruchtje gezien ofzo in het toilet/wc. Krijg een afspraak bij de gynaecoloog en die gaat misschien nog kijken of er niet wat zit. Ondertussen gaat het bloeden minderen dat is wel weer fijn en is aan het stoppen zo te zien. En wanneer mijn nod is weet ik niet hopelijk kan de gyn ons ermee helpen?
Hoi, ik lees/klets hier af en toe gezellig mee omdat hier de splitsing hier ook wat bekenden zitten. Zelf heb ik mijn nod maar op 2 november staan waardoor ik in een ander clubje zit. Het is nu wel een stuk overzichtelijker iig. Ik eens jullie allemaal veel succes deze cyclus en hopelijk zien we elkaar wel terug maar dan in een uitgerekend in juli groepje. Als ik nu zwanger zou worden zou ik vlak bij de verjaardag van mijn zoontje uitgerekend zijn haha. Ach dat zien we dan wel weer 😊
ik heb net 40 ovulatietesten besteld (+10 gratis zwstesten) voor maar 15 dollar vanuit china hoop ze snel in huis te hebben hihi ben benieuwd ! een baby krijgen in juli lijkt me echt super leuk trouwens! ik ben zelf in februari jarig en droomde altijd over tuinfeestjes hihi
Hoi dames 🙋 Wat leuk dat we met bekenden in dit clubje zitten! Zoals MotherMary ook al zei, laten we hopen dat het volgende clubje waar we aansluiten, de juli mama's zijn ☺ Wat goed dat jullie het toch gaan proberen Zograagnog1. Echt super! Hoop dat het snel lukt voor jullie. MotherMary, lekker he zo. Heerlijk. We voelen ons verrot, maar dat cocconnen (is dat een woord?) kan soms erg prettig zijn. Louloute, testen uit China! Hihi jij durft! Is natuurlijk ecjt onwijs voordelig zeg! Hoop dat ze (snel) aankomen en het goed doen. Ik ga deze ronde ook voor het eerst werken met ovulatie testen. Maar gewoon die van Kruidvat. Ben benieuwd of en hoe het werkt. Wat leuk dat je af en toe even komt buurten Jynn! Gezellig! En succes deze ronde Hoi Jingle! Ben benieuwd hoe dat tempen je gaat bevallen. We horen het wel! Hopelijk helpt het je allemaal snel zwanger te worden ☺ Fijne avond nog allemaal En iedereen toi toi toi deze ronde 👍
moielle tsja ik heb even gekeken - alle zwstesten zijn allemaal in china gemaakt dus ik dacht ach waarom niet even proberen!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (0) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (0) : 10. (1) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje, 11. (1) : mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje 12. (0) : 13. (0) : 14. (2) : Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Buiten de lijst (0): Totaal: 4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hallo, heb mezelf even op de lijst gezet Manlief en ik hebben gisteren besloten om voor een tweede moppie te gaan! Ik ben net ongesteld geweest, ik ben al een tijdje niet meer aan de pil, mijn cyclus is rond de 33 dagen, dus ik verwacht 8 november mijn NOD. We hebben wel bedacht om er dit keer niet zo'n circus van te maken als de vorige keer, maar om het gewoon op zijn beloop te laten gaan... Maar goed we hebben nu natuurlijk al een prachtig lief zoontje, dus de druk is minder groot... Vorige keer heeft het 8 rondes geduurd maar waren mijn cycli veel langer (40/45 dagen) sinds de zwangerschap is dat dus verbeterd... Ik vind het wel weer spannend... mijn zwangerschap was top, maar het jaar erna heb ik erg veel last gehad van 'ontzwangeren' zoals dat zo mooi heet... Nou, ik vond dit forum in ieder geval vorige keer wel prettig, beetje met gelijkgestemden, dus ik kom af en toe weer even meekletsen
Hoi Nomna! Wat een gave beslissing op zo'n bijzondere dag 😊 Gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie dit keer minder rondes nodig hebben. Xxx
Hi Dank maar mijn zoontje was in juni al jarig die ticker klopt helemaal niet, haha was al bezig om hem te veranderen!
Haai, ik meld me ook graag aan 1e kindje, ronde 4... ik ben 28 jaar en sinds juni getrouwd. Mijn man en ik wensen niets liever dan een kindje in ons midden . NOD... lastig... ik had een cyclus van 32 dagen, afgelopen maand echter ineens 37 dagen... dus ergens tussen 11 en 16 november... Laten we 11 nemen (gewoon 32 dagen dus, met in acht nemend dat het iets langer kan duren) vanaf morgen vroeg ga ik serieus tempen (ben nog wel ongesteld) en ook krijg ik binnenkort ovulatietesten... Spannend hoor... fingers crossed for everyone again!
Welkom Nonma en Monijari! Hoe meer zielen, hoe meer roze, toch? Jullie gaan echt al druk aan de slag hè? Ik ga wel deze ronde eens het ovutesten proberen. Mijn cyclus is blijkbaar onregelmatig en dat maakt me onzeker. Dus ik hoop dat die testen helpen. Heb ze nog niet gehaald, want weet niet zo goed welk merk. Misschien ook in China bestellen! Maar then again... Hoop er geen 40 nodig te hebben, hihi! Maar misschien kunnen jullie me wel een beetje op weg helpen. Welk merk testen kan ik het beste kiezen? Lees zo vaak dat mensen dan toch vage streepjes testen op hun ovutests. Dat wil ik niet, daar wordt de boel alleen maar onduidelijker van denk ik! Op welk moment kun je trouwens het beste beginnen met die tests? Zit nu op cd4. Is er ook iemand die ervaring heeft met tempen? Wil ik ook wel proberen, maar heb je daar echt een speciale thermometer voor nodig of kan het ook met je huis-tuin-keuken-thermometer? En moet dat persé 's ochtends op hetzelfde tijdstip? Heb niet altijd even veel regelmaat namelijk, misschien kan het dan beter niet.... Nou, heb jullie genoeg lastig gevallen met mijn vragen nu. Welterusten meiden!
Welkom nonma en monijari! Monijari toch nog ongesteld geworden, balen zeg deze ronde gaan wij op roze hoor! Mothermary Ik heb de vorige maand getempt. Je hebt 2 meest populaire apps daarvoor: mama apps (in het Nederlands, meer user friendly) en FF (in het Engels, super gedetailleerd, meer wetenschappelijk, als je je aanmeldt krijg je emails met uitleg en handige tips) zijn allebei gratis apps Ik heb een 4-cijferige thermometer gekocht..vorige maand oraal getempt heb het idee dat t niet al te nauwkeurig was dus ga deze maand rectaal proberen, iedereen zegt dat dat beter is ook. Wel op hetzelfde tijdstip elk ochtend moet je doen ja, voordat je opstaat! Bbt is je temperatuur in rust, dus je moet minstens 3uur hebben geslapen voordat je je temp opneemt! Dat vind ik zelf ook nogal lastig te doen vooralin t weekend natuurlijk
Goedemorgen, komen steeds meer bekende bij vanuit het vorige topic, gezellig! Eigenlijk doe ik nog steeds zwangerschapstesten en eergisteren een tuurder niet op de foto te krijgen denk ik, en van gisteren een rare ik denk indroogtest met twee pennestreepjes kan ook geen juiste test zijn. Ik heb ze nu van de action maar kan beter nu stoppen en wachten op de gynaecoloog. Wacht met spanning op die uitnodigingsbrief.
Welkom Dogs! Ik zit hier met mn mobiel. Ik hoop dat iemand anders de tijd heeft om jou op de lijst te zetten.
Of deze. Deze is 30 euro. Vind ik werkelijk schrikbarend veel haha Maar het is wel digitaal. Dus geen onduidelijkheid. Die van het Kruivat is 13.95 voor 7. Deze lijkt me ook wel duidelijk. Ik ga denk ik deze ronde voor de clearblue ( 😓 30 euro.....) Die lijkt me het meest duidelijk omdat het digitaal is. Je hebt of wel of geen smiley. Geen (oplopende) tuurstreepjes. Dat lijkt me wel wat voor zo'n twijfelkont als ik 😊 En evt volgende ronde Kruidvat. Tja en mocht het dan nog niet zover zijn, dan ga ik ook over de Chinese staafjes hihi Ik ga op de 23e beginnen, dat is dan 12 dagen na begin menstruatie. Volgens de P-tracker (mijn kalender app) heb ik vanaf dan een "bloemetje", oftewel, mijn zwangerschapkans is medium. Dat lijkt mij een goed moment om te beginnen met de ovulatie testen.