Hoi meiden, ik kom ook gezellig mee kletsen. We zijn na een pauze weer begonnen voor ons eerste wondertje. Gisteren had ik een positieve ovulatie test van zowel zwanger en kids als savonds van clearblue een mooie smiley. Die avond hebben we geklust dus ik hoop dat dat genoeg was. Dus ik ga er vanuit dat mijn nod 10 november zal zijn. Mijn gegevens: Repeltje, eerste ronde, eerste kindje, nod 10 november.
MJK, 29 jaar, eerste ronde, eerste kindje, NOD 12 november. Sinds vandaag aangemeld hier op het forum. Allemaal wel heel erg spannend!
Repeltje welkom.. hihi ik kijk naar je pendels... daar kun je geen pijl op trekken zo hihi !! Heel veel succes deze ronde MJK welkom !! Spannend he... succes deze ronde !! Uiltje en ronnekes ik had vorige mnd en die ervoor mn posi test op CD 15. Dat is morgen voor mij. Hoop echt dat mn lijf ff bevestigd.. maakt me (alweer) zo onzeker pfff. Als ik eenmaal de knaller heb laat ik het ook weer even los (wachtbankje). Tot dag 7 dpo.. haha dan begint t test-drama weer haha.
Vanavond een extra ovu test gedaan... Het begint er op te lijken haha We hebben het gisterochtend en gisteravond al gedaan. Wat denken jullie? Vanavond nog eens doen en morgenavond of is dat overdreven?
Haha klopt heb vanaf volgend jaar bijna iedere maand een pendel hihi. Ben benieuwd wie er gelijk heeft Dat met die knaller heb ik ook. Ze zyn wel duidelijk en ik vraag het ook nog aan vriendlief maar dan nog denk ik dat het donkerder kan. Vandaar dat we nu cb smiley ernaast gebruiken dat is duidelijk haha. Ook met wachtbankje heb je gelijk het gaat dan een wweek goed en dan komen de eerste testen weer. Ga het proberen vol te houden tot minimaal 12 dpo als ok symptomen heb of goede temp dan misschien wel eerder. Haha. Veel succes iedereen!
Hoi Repeltje, Bij jou is het wel spannend met die pendels hihi. Zo totaal verschillend. Hoop voor je dat het deze ronde raak is! Die staat er niet bij haha ja wachten is vreselijk. Duurt altijd veel te lang. En dan alles wat je denkt te voelen! Poeh. xxx
Vraag maar aan je man, teveel is nooit overdreven 😉. Ik zou het zeker vanavond (gister dus) en morgen (vandaag dus) nog doen. Dan hebben jullie er allrs aan gedaan. Anders zit je je op het wachtbankje af te vragen of jullie het misschien tich vaker hadden moeten doen.
Oh erg he!Bij 7 DPO tesyen zegt eigenlijk nog niks over uitslag. Je kan negatief testen, maar dat kan zijn omdat het nog te vroeg is. En toch trappen we er elke ronde weer in 😊 Nou, deze ronde ga ik toch echt, ja echt wachten tot NOD ahum...
Wauw! Wat een knaller! Hoop dat jullie een gezellige avond hebben gehad 😉 Dat moet helemaal goed komen! Xxx
Welkom Loenie! Een BBZ, lijkt me vreselijk om mee te maken meid. Hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie, op het juiste plekje. Xxx
@ hier, weinig bijzonders. We zitten nog midden in het klussen. Morgen volgens 'mijn kalender' mn ei. Maar heb nog geen vr slijm gespot. Om de een of andere rdden heb ik ook pas het idee dat mn ei pas donderdag komt! Geeft niks, het klussen bevalt goed deze ronde 😊. Gister ook gedaan. En heb gedroomd dat ik door iedereen gefeliciteerd werd! Ik zag zelfs steeds het woordje "zwanger" haha. Wat kan je je zelf toch lekker gek maken hihi Ik zit trouwens over mn internetbundel heen. Normaal checkte/reageerde ik iedere pauze, nu kan ik alleen op mn vrije dagen meelezen. En dan heb ik het veel te druk. Zal dus tot de 11 novevember (he! Mn NOD datum) minder reageren, vabaf dan heb ik weer (een hogere) internet tegoed! Iedereen een hele fijne dag vandaag! .xxx
Bo87, een BBZ gaat volgens mij alleen pijn doen als de vrucht te groot wordt of de eileider ineens scheurt. Bij mij is het een beetje raar gelopen allemaal. Eerst was ik over tijd, maar op de dag dat ik een test wilde halen begon ik te vloeien. Een paar dagen daarna heb ik 1 avond vreselijke buikpijn gehad, dat was zo heftig dat ik er van moest overgeven. Ik dacht dat het kwam omdat ik over tijd was, dat het daarom heftiger was. Het vloeien was niet heftiger dan een normale menstruatie, dus er ging nog steeds geen lampje branden dat er iets niet klopte... Het vloeien stopte alleen niet in de weken daarna en ik had af en aan menstruatiekrampen. Pas een week of 5 later kwam ik er bij de huisarts achter dat ik zwanger was. Ik had toen wel gelijk door dat dit geen goede zwangerschap was en het heeft nog 1,5 week geduurd voor ik bij de gynaecoloog terecht kwam. Ik wist toen wel al dat het hoogstwaarschijnlijk een BBZ was, maar ik had goede hoop dat mijn lijf het zelf wel op zou lossen. Maar helaas, mijn HCG-waarde was veel te hoog, ze zagen vocht in mijn buik en er is toen besloten diezelfde dag nog te opereren. Het vocht was bloed, mijn eileider is waarschijnlijk al stuk gegaan bij die eerste keer buikpijn. Gelukkig dus niet ineens gescheurd, maar het lekte wel zeg maar. Helaas voor mij, omdat de eileider kapot was hebben ze die moeten verwijderen. Volgens de gyn maakt het weinig uit voor mijn vruchtbaarheid, de overgebleven eileider zou in principe eitjes uit de andere eierstok op kunnen vangen. We zullen zien...
Ik zie dat best veel van jullie ovulatietesten gebruiken. Is dat omdat jullie een onregelmatige cyclus hebben of is het gewoon voor het gemak? Ik gebruik ze zelf niet, volgens mij maak ik mezelf dan nog gekker dan dat ik nu al doe haha. Ik twijfel nu wel wanneer ik mijn eisprong heb. Er vanuit gaande dat mijn cyclus weer zoals normaal is verwacht ik hem vandaag of morgen, maar ik heb al een aantal dagen best veel slijm. In het weekend dacht ik rekbaar slijm te hebben, maar nu vanmorgen dacht ik het weer haha. Nou ja, voorlopig houden vriend en ik ons prima aan onze afspraak om maar gewoon veel seks te hebben, dus er ligt altijd wel een voorraadje klaar haha
Hey.... mijn banner doet het niet... Hoe krijg ik dat voor elkaar? Bij de gebruikersinstellingen staat ie er wel gewoon? Oh, hij doet het al
Hoi meiden, Hier een paar drukke dagen gehad dus niet gelukt om een update te typen. Ik temperatuur ook en gelukkig komt mijn temp overeen met de ovulatietesten en heb ik afgelopen zaterdag mijn ei gehad. Nu dus op het wachtbankje. Mijn NOD is hierdoor wel 1 dag vevroegd naar 9 november. Spannend hoor dit wachten!
Hoihoi ik meld me hier ook! Zit nu in vruchtbare dagen, zo te voelen vandaag mijn eisprong en dit weekend nog geklust, vanavond weer mijn lijf geeft signalen alsof het al raak is. Ik weet dat dit nog niet kan...maar tis wel verwarrend. Waarschijnlijk heb ik gewoon pijnlijke eisprong deze maand en is dat het. Heb ik wel vaker. Gelukkig veel werken deze week, leidt lekker af. Juffie2, 38 jaar, NOD 11 november, eerste ronde 3e kindje (eerste zoon vlak voor geboorte overleden in 2012, tweede zoon uit 2013)