NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (5) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje
    inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Suzanneke, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje

9. (2) :
    Joter, 38 jaar, ronde 2, 1e kindje
    Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje

10. (6) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Repeltje, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Ronnekes, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje

11. (3) :
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Juffie2, 38 jaar, ronde 1, 3e kindje

12. (11) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje
    Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    MJK, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Loenie, 27 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje

13. (5) :
    Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 ( stief) kinderen
    Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    TanteTrien, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje

14. (3) :
    Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje

Datumloos (1) :
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 36

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

2. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    de 12e wordt een drukke dag dames! :)

Joter ik ben jou op de 9e komen versterken ;)

3. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Gisteren kreeg ik onderbuikpijn van rechtse kant steken. En avond hadden we geklust.. mijn ovulatietest was nog niet knal positief maar duidelijk streepjes. Ik heb moment geen zin om ovulatietest doen, want ik was bijna 2 weken ziek. Nu gaat wel, maar ik ben vanmorgen naar bloedprik onderzoek voor mijn lichaam (was elke x vermoeiend, griep, niet meer rust enz). Nu afwachten tot overmotgen krijg ik uitslag.

Fijne dag

4. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden word al lekker druk hier !! Super gezellig :) ik lig heerlijk op het strand te genieten van het prachtige weer ik zit in Turkije volgens mij vroeg bo dat ...
    Hier doen we het regelmatig heb alleen geen idee wanneer mijn ei sprong was wel steken gehad maar nu niet meer dus verwacht het nog steeds op de 10e

5. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Wow wat een mega drukte op mn Nod. Ik heb me ook voorgenomen om tot 12 dpo niet te testen. Tenzij ik overduidelijke signalen heb. Vanochtend knaltest met ovu.. vanavond en morgen klussen, dan zit ik goed toch ?

Heftig verhaal zeg vd bbz. En je eileider. Hopelijk heb je snel meer geluk met het zwanger worden. Succes meid

Ik hou het deze mnd ook vol tot 12 dpo haha en kom.hier klagen bij testdrang haha !!

6. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik zou inderdaad vanavond en morgen gewoon nog even aan de bak gaan, doe ik het ook, oké:D

Ik wil zelf trouwens het liefst de 13e pas testen als ik de 12e niet ongesteld ben geworden. Vriend is dan jarig, zou toch een mooi cadeautje zijn:cool:

7. Suzanneke

Suzanneke Bekend lid

14 dec 2011
    525
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Dogs84, veel beterschap en succes met het afwachten van je bloedonderzoek, hopelijk zijn de uitslagen goed!

Ik weet echt nog niet wanneer ik ga testen. Ik dacht zondag mn ei gehad te hebben, nu voel ik elke dag mn bmm en vandaag was hij veel zachter als zondag dus heb geen idee wat dat wil zeggen.
    Iemand ervaringen???

Vanavond maar weer even klussen..

Eerst dacht ik 4-11 mn nod te hebben maar dat kan dus niet (want 21-10 was bbm nog dicht) maar wanneer dan?! Het is de eerste ronde dus weet niet zo goed hoe regelmatig ik ben. Voor de eerste zw keurig 28 dagen, heel erg afwachten dus maar..

Klussen jullie elke dag? Of zelfs 2x per dag? Ik had ergens gelezen dat om de dag het best was voor de zaadjes, vind het ook niet erg, zeker niet als ik niet wanneer mn ei is.. Maar maakt het niets uit denken jullie? Zoveel vragen.. Hoe moeilijk kan het zijn..?!!!

Ik ben mezelf nu al zo gek aan het maken, vanacht alleen maar gedroomd dat ik in verwachting raakte enzo. Hopelijk duurt het niet te lang..

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat heftig Loenie!
    Hopelijk volgende ronde een beebje op de goede plek.

Ik vraag me af of ik mijn knaller gemist heb?

9. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Suzanneke, ik heb deze keer ook bmm problemen. Ik dacht gisterenochtend dat hij wat harder en dichter was en was er bijna van overtuigd dat ik in het weekend mij ei had gehad, maar vanmorgen was hij echt weer zachter en meer open. Ook rekbaar slijm, dus dan komt mijn ei denk ik toch vandaag of morgen.

Ik weet ook niet wanneer je je NOD zou hebben. Als je dacht afgelopen zondag je ei te hebben dan zou je NOD pas de 9de zijn. Of later natuurlijk als je toch je ei nog niet gehad hebt.

Wij doen het nu gewoon zo vaak mogelijk. Ik wil een voorraadje klaar hebben liggen voor als mijn ei springt haha. Wij hebben het wo+do avond gedaan, vrijdag niet, za-avond, zo-ochtend en ma-avond. Vanavond waarschijnlijk weer en overmorgen denk ik ook nog wel;) En de dag daarna en daarna en daarna:D Ik weet niet wat het beste is, ik hoor ook overal dat om de dag beter is, maar zou dat echt veel uitmaken? Misschien zit er minder zaad in als je het dagelijks doet, maar ja, wel 1 keer vaker seks, dus misschien maakt het per saldo niet eens uit welke hoeveelheid op de plaats van bestemming komt?
    Ik hoorde laatst van iemand die netjes om de dag seks had en in de 5e ronde deden ze het een keer dagelijks rond de eisprong en dat was raak;)

Dus nou ja, ik denk eigenlijk dat het niet zoveel uitmaakt. Als je maar lol hebt samen:D

10. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Beeb, ik heb er geen verstand van hoor, maar die 2e 14de lijkt mij toch wel een knaller? Of een piek?

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Beeb87 de ene laatste is mijn inziens de knaller meis.

Wij hebben het de afgelopen wk 5x gedaan en nu vandaag en morgen weer.. dan 'zit het er weer op' ... hahaha...

Meiden wat is bmm ?? Ik voel mijn eisprong echt aankomen.. maar deze mnd al 3dgn ovu pijn. Echt heel vervelend. Mijn vriend is 12 nov. jarig. Dus 11 nov een positieve test zou dus een prachtig cadeau zijn..

Heerlijk in Turkije !! Hier is t echt koud.. en boa vista klinkt ook super hihi geniet er van !! En idd wie weet een reis met zn 3e !!
    Wat eem onzekerheid he suzanneke.. dit forum kan daar goed bij helpen !!

12. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Hallo..

Wat een gezelligheid op 12 nov zeg! Nu maar hopen dat we ook gewoon met zn allen op roze kunnen! En de andere dagen natuurlijk ook..

Ik heb mn nod wel op 12 nov maar verwacht eigenlijk mijn ei pas vrijdag of zaterdag.. Heb een lf van 10/11 dagen..

Dus wij klussen nu al om de dag, maar ovutesten laten zien dat het waarschijnlijk toch echt nog een paar dagen duurt voordat ik mn ei leg..

Maar voor degenen die nu al aan het broeden zijn, succes!!:D

13. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Hihihihi voordat ik mijn ei leg !! Hilarisch !!

14. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    bmm = baarmoedermond Bo

Haha Uil, een ei leggen en uitbroeden:D Nou ja, eigenlijk is dat plat gezegd wel hoe het gaat natuurlijk:cool:

15. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Bo, jouw vriend is een dagje eerder jarig dus, wat leuk! Het is voor mijn vriend echt wel even het mooiste cadeau wat ik hem kan geven. Dus hopen maar.

Dat 12 november voor iedereen maar roze mag kleuren. En de overige dagen natuurlijk ook!

16. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hoi dames,

Ik las laatst ergens iets van een gynaecoloog die schreef dat bij stellen waarbij de man verminderd vruchtbaar is het inderdaad het beste is om om de dag gemeenschap te hebben. Als de man niet verminderd vruchtbaar is zou het eigenlijk niet uitmaken hoe vaak je gemeenschap hebt.
    Misschien een fijn idee voor sommigen. ;)

Ik moet er zelfs niet aan denken om het vaker dan om de dag te doen. :D

Je BMM schijnt hoog te zitten en zacht aan te voelen tijdens eisprong. Daarna voelt hij weer wat harder en als je ongesteld gaat worden en je bent niet zwanger dan daalt hij. Maar 1 keer voelen zegt helaas weinig, je moet elke dag om dezelfde tijd voelen hoe je BMM aanvoelt en het liefst een paar cycli lang voordat je er wat over kunt zeggen.

Hier erg moe! Ging mee slapen met mijn kleine grote dreumes van 19 maanden. Gingen om 11.00 liggen en ik schrok om 14.30 wakker. Dacht even dat hij dood moest zijn.... :$ Hij slaapt normaal nooit zo lang en is erg verkouden. Maar gelukkig lag hij gewoon heerlijk te tukken. ;)

17. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Weer terug van een heerlijk weekend weg... lekker even batterij opgeladen!
    Wat is er veel gekletst de afgelopen dagen!!
    Bij mij niet veel veranderd... nog aan t wachten tot mijn eisprong.
    Deze maand voor t eerst aan t temperaturen, ben benieuwd hoe dat gaat.
    Ook deze maand weer evuluatietesten. Heeft iemand ooit die van de action gehad? En hoe vond je deze?
    Nog niet echt (tuur) streepjes gesignaleerd en als het goed is over ongeveer 2 dagen eisprong!
    Voor de dames rond de eisprong, klus ze:p
    En voor de dames op t wachtbankje succes, hopelijk een mooi roze lijst

Liefs

18. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Om 15u, ik ben benieuwd dat mijn ovulatietest komt knal positief of niet. Dus ja echt knal positief. :) gisterenavond hebben we wel geklust. Denk wel gelukt en hoeft niet elke x om dag klussen toch?

19. Minaatje

Minaatje Lid

29 sep 2014
    91
    0
    0
    Lerares
    Antwerpen
    Mag ik ook op de lijst? Mijn NOD is 8/11, ben 23 jaar, tweede ronde, eerste kindje!

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Dat is ook zo loenie.. ik duim voor je.

Jingle. Ik moet zeggen dat wij deze ronde echt veel geklust hebben. Hoop dat het zn (be)vruchting afwerpt haha. Want het is wel een beetje TE om elke dag te klussen met alleen gister een rustdag. Nog vandaag en morgen en dan zijn we er wel beetje klaar mee.

Moemi fijn dat je lekker bent bijgekomen meid !! Ik heb ovu testen vd action. Dit is mijn knaller vandaag.. paarser word ie bij mij niet. (De onderste).

Deel Deze Pagina