Goedemorgen, Ik was gisterenmiddag tot avond wel klacht van mijn onderbuik rechte steken. Denk ovulatie of middenpijn. Het lijkt wel op lichte kramp. We besloten dat gisterenavond hebben we geklust. Vanochtend, ik pak mijn ovulatietest en ja blijft nog steeds knalpositief. Daarom we doet t wel best klussen dag om dag. Fijne dag
@Juffie; het is voor mij voor het eerst dat ik echt op mijn lichaam 'let' en dan herken ik het inderdaad wel. Gevoelige borsten, maar niet overdreven erg... meer bij het indrukken en rennen/lopen bijvoorbeeld. Verder last van mijn ogen (ik heb geen bril/lenzen ofzo) en hele lichte steekjes links- en rechtsonder in mijn buik t.h.v. de liezen. Verder een beetje rare nasmaak bij alles wat ik eet. Verder een beetje beige afscheiding als ik naar het toilet geweest ben. Mijn cyclus is niet súper regelmatig, dus mijn NOD kan tussen de 4 en de 8 nov. liggen. Wanneer de eisprong heeft plaats gevonden weet ik echt niet (ovu testen nooit gedaan) maar wel bijna elke dag 'geklust' (moet elke x lachen om dat woordje) dus dat is het probleem niet... het kan alle kanten op! Maar goed; ik ben er al wel achter dat je jezelf helemaal gek kunt maken door het lezen van al de berichten hier.. dus ik maak me er niet al te druk over
Ik heb eigenlijk nooit echt last van (schijn)kwaaltjes. Bij allebei mijn zwangerschappen heb ik nooit ergens last van gehad, nooit gevoelige borsten, geen misselijkheid, helemaal niks haha. Ik merkte het alleen door het uitblijven van mijn menstruatie, dus ook zonder kwaaltjes is er hoop
Haha nee precies; daarom zeg ik ook dat je jezelf helemaal gek kunt laten maken en van alles denkt te voelen op gegeven moment...
Haha zelfs ik heb al klachten 1 dpo... hoezo het zit tussen je oren haha !! Al met al ben ik misselijk en heb menstruatie krampen... tis druk op t wachtbankje dames wel gezellig !! Suzanna, balen ! Succes volgende ronde !!
Ik heb ook last van mijn ogen. Meer dan normaal, heb namelijk lenzen. Maar veel betraande ogen nu. Heel erg moe, weinig actiefs komt er uit mij, rare steek gehad een paar dagen geleden bij m'n lies. Verder kan ik niet van m'n boobs op aan, omdat die een borstverkleining hebben ondergaan 12 jaar geleden. Gelige afscheiding gisteren en al rond 2 weken een draaierig gevoel zo af en toe (die ik écht niet kan verklaren 😕 Nog even geduld. Maandag wil ik testen als ik nog niet ongi ben geweest...
Ik heb echt heel veel afscheiding ladies... is dat n goed teken ?? Ik hoop zo op pijn in mn borsten of innestelingsbloed ofzo, das bij mij het goede teken. Ik heb vanavond last van scherpe steken in mn ..... heel apart. Heel vervelend ook. En mn darmen zijn van streek. Duim duim duim (nog maar 9 dagen tot ik mag testen, 10/11 dpo.) Hoe kom ik de tijd door... pff
Hee Bo wanneer hebben jullie het voor het laatst gedaan? Kan daar de afscheiding niet vandaag komen? Bij mij wel vaak iig.
Mijn temperatuur was vandaag van 37,2 naar 37 gegaan.. 5 dpo... Hopelijk geen menstruatie binnenkort... ofwel misschien een innesteling?
Lilliesleaf, die afscheiding ziet er altijd heel anders uit. Dit is anders.. wat witte melkachtige afscheiding (sorry vh vieze praatje) lees net op inet dat het wat dingen kan inhouden. 1 einde eisprong (lijkt mij niet want heb de pijn ruim 2dgn geleden gehad), candida (schimmelinfectie), bevruchte eicel of lage ph waarde. Laatste kan bij mij goed, door de pre seed bv. 1e x dat ik het gebruik... maar hoop natuurlijk de bevruchting... duimen
Ik weet het ook niet Bo, maar ik duim voor je! Hier nog nergens last van hoor, is ook nog te vroeg, ben alleen wel snotverkouden, bleh.
Hier nu ook al 2 dagen een ochtendtemp van 36,8 terwijl hij de dagen daarvoor op 37,0 en 36,9 zat... Zit op 6 dpo en hoop dan maar dat het met een innesteling te maken heeft en niet dat ik ineens een hele korte LF ga hebben. Sinds 2 dagen al wel ongikrampen en af en toe ook felle steken van onder... Bo: Hier ook melkachtige afscheiding (ga voorlopig geen melk meer drinken) en ik hoop natuurlijk ook dat het komt door een bevruchte eicel. Candida heb ik wel eens gehad maar dan rook het ook zuur (sorry!) en jeukte het ook enorm. Huhm kan er nog niet veel van maken. Moet minstens afwachten tot zondag met testen van mezelf!
Jeehh.. vanmorgen positieve ovulatietest.. EI IN ZICHT!! Dat wordt een zwaar weekend De meesten van jullie zitten al op het wachtbankje.. Succes daar, over ene paar dagen kom ik jullie ook stalken met al mijn kwaaltjes.. haha..
Hee meiden, Ik was even bang dat ik mn ei gemist had deze maand.. Omdat mn ovu testen zo licht waren, en mn bmm gister niet zo hoog zat.. Doe ik vandaag een nieuwe ovu test is die gewoon knal! Dus ik test nog even door, hebben het in elk geval gister leuk gehad Die bovenste paar testen zijn van vorige ronde dus daar niet na kijken, Maar die onderste 3 zijn van vandaag gister en eergister, en zoals je ziet, was er toch echt bijna geen streep te bekennen en vandaag opeens boemm
Tantetrien, duidelijke ovu !! Veel plezier !! Jingle, die heftige steken heb ik ook.. idd candida is een schimmelinfectie. Dat heb ik niet.. ik had vorige mnd ook deze afscheiding (weet nog steeds zeker dat dat een vroege miskraam is geweest). Eerdere maanden niet. Ik heb het overdag ff helemaal los kunnen laten ! En weekend werken dan is t alweer maandag yeahhh .. ( 6dpo pas haha). Hoeveel dpo is zondag voor jou ? Ben erg benieuwd naar je test meid !! Loenie ik duim voor jou ook meid. Hoeveel dpo zit jij nu ? Ik bedenk me dat ik by mn dochters zwangerschap helemaal geen kwalen had. Geen nestelingsbloed, geen pijn in borsten. By mn zoon wel.. zucht... help !! Haha maak mezelf gek hier mee.