NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Site er positief uit mommytobee

2. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Pfff stomme engelse autocorrect, Ziet er positief uit!

3. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ola! Al lekker veel dames op het wachtbankje zo te zien en de kwaaltjes dienen zich ook al goed aan😁

Ik was het niet van plan omdat het pas ronde 1 is en ik me niet gek wilde laten maken, maar ik kom toch ff meedoen:)

Afscheiding--> daar weet ik weinig vanaf, vind ik zon vage graadmeter... Vruchtbaar eiwitslijm begint bij altijd al een week voor mijn ei en gaat daarna ook nog ff door, melkig wit heb ik meestal aan begin van mijn cyclus, maar meer zinnigs kan ik er niet over zeggen

Mijn kwaaltjes--> mijn borsten doen echt enorm zeer, nou is dat geen betrouwbare kwaal, want kan ook gewoon betekenen dat mijn ongi eraan komt, maar ik heb het niet meer gehad sinds mijn zwangerschap... Verder heb ik al een paar dagen barstende hoofdpijn en dat had ik de vorige keer ook... Ik heb 2 testen in huis en hen enorme testdrang... Eigenlijk test ik principieel niet voor NOD maar ik ga het niet volhouden denk ik... Morgen pas 7 DPO.... pffff wachten duurt lang!

4. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Vanavond heerlijk gewerkt, moest er alleen even kort aan denken toen er een röntgenfoto werd gemaakt maar verder gelukkig nauwelijks. Tot het einde van mijn dienst, ik had zoveel ongikramp dat ik bijna dubbel gevouwen naar de auto ben gelopen... Nu ebt het langzaam weer weg. Hoop dat het een innesteling was en niks anders.
    Zondag is 8dpo, nog steeds veels te vroeg om te testen maar heb toch nog goedkope testen liggen voor de testdrang:D
    Tot morgen! Hopelijk iedereen lekker slapen en voor de tempers een mooie temp morgen!

5. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Hoe gaat 't met jullie? Hoop dat jouw ovulatietest komt wel positief worden. Dan veel succes met klussen! En jouw zwangerschapstest als wel positief dan alvast gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Wie heeft wel klachten van je kwaaltjes/symptomen?

Met mij gaat wel want opa van mijn man gaat heel erg slechter. Dus afwachten "jeweetwel". :( :( Maar mijn man en ik willen wel gewoon doorgaan voor 2e kindje maken. Nu is nog afwachten tot mijn nod!
    Maar ik sliep redelijk wel goed en helaas niet meer uitslapen. Blijft gewoon even vermoeiend! :( Ik weet 't niet zeker dat mijn lichaam lijkt wel op heel lichte misselijk, maar niet zeker!! En soort niet zo lekker in mijn vel. Ik doe gewoon afwachten tot mijn nod..

Ik wens jullie alvast fijne zaterdag!! ;)

6. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hi nonma, druk op het wachtbankje hier he !! Qua afscheiding is het ook lastig om conclusies aan te verbinden. Ik heb ook altijd rauw eiwit slijm 3 a 4 dgn voor de eisprong. Maar erna ben ik vaak zo goed als 'droog' tot mn ongi. Daarom valt deze afscheiding zo op. Ik vind dat bmm voelen maar niks maar na mn poging kreeg ik wel goed de kans om de afscheiding te zien/voelen. Heel apart dit (sorry vh praatje). Je borsten is ook weer zo vaag iets he.. ik voel niks op het moment.. maar had vannacht weer steekjes en ongi krampjes. Ook rare dromen en dikke koppijn :(

Zo werken van 11 tot 19..

Dogs84 ik duim ook voor jou meid. Wanneer was jou ovu test nou positief ?

Fijne dag ladies !!

7. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Mijn ovulatie was positief op 28 okt t/m 30 okt.

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ooo hier doet mijn lijf gemeen! Ongikrampen, zere tepels, rare geurtjes, koffie smaakt gek, moe, beetje afscheiding uit tepels. Het zou wat zijn, zeg! In eerste ronde gelijk weer raak! Ik ga vanmiddag even nieuw setje ovulatietesten en zwangerschapstest halen bij t kruidvat. Mocht t niet raak zijn, kan ik volgende ronde ei beter spotten en als te wel raak is, reageert ovulatietest bij mij vaak ook al heel pril ;)

9. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Spannend juffie !! Ik had vorige mnd ook afscheiding uit mn tepels... ik ben benieuwd !!

10. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zo'n mega/stressvolle week gehad dat ik weer een weekendje weg wil ;)
    ik heb ook Zo'n app die mijn eisprong berekend. Volgens de app zou die donderdag zijn geweet. Had de hoop stiekem al een beetje opgegeven. Niks gedaan natuurlijk. Mijn temp niet zo strikt bij gehouden als ik van plan was. De testen wel gebruikt maar een dag vergeten en de rest op ongelijke tijden en had steeds Zo'n. Tuurstreepje dat ik daar ook maar niet in geloofde. Gisteren en vanmorgen met mijn vriend de verloren afgelopen week 'ingehaald' doe ik net weer zo'n test krijg ik dit:$:$:$
    Mijn hoop js weer helemaal terug :D

Bijgevoegde bestanden:

11. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Pfff...stress slaat toe. Net ovulatietest gedaan en hij werd nog flink donker, terwijl eisprong al echt voorbij is. De vorige x dat ik dit had (met zelfde merk testen, kruidvat) was ik zwanger. Geloof niet dat deze test me nu rust gaat geven en een zwangerschapstest heeft nu nog geen zin. Voor t zelfde geld is ei toch later gesprongen dan de klachten aangaven....zucht....ook nog mega sjaggobsteeds tegen m'n vriend om niets en duizelig. Was t maar vast 11/11.....

12. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Moemi !!! Das een echte knaller meis. Misschien morgen nog ff ;) gezellig maken. En dan het wachtbankje...

Juffie, wat spannend hey. Ik ben ook steeds op zoek naar ruzie om niks 😳 echt lullig hoor.... die hormonen soms .. bah !! Succes met wachten he.. ik ga toch maar op dpo 10 testen ipv 12.. haha. Dat zal dan nu nog een klein weekje wachten worden. Pff hellup.

13. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Haha, ja he!!! En ik maar denken die action tests werken niet ;)
    Dit weekend toch nog maar voor een paar gezellige momentjes zorgen en dan het wachtbankje weer op :p

14. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Juffie & Bo, haha, jullie ook humeurig? Ik ben ook echt megachagrijnig, gelukkig was vriend vanmiddag weg, anders was hij echt de sigaar geweest ben ik bang:$

Moemi, wow, die knalt er vanaf zeg! Veel plezier dit weekend:D

Ik heb nergens last van, heb alleen maar last van verkoudheid, maar dat is geen symptoom haha. Had vanmiddag wel ineens uit het niets zo'n momentje waarop ik zeker wist dat het raak zou zijn:$ Nou ja, laat ik daar maar niet teveel vanuit gaan...

15. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ik had eens een vraag he,
    Kijk ik heb het gister en eergister gezellig gehad...
    En heb gister en vandaag goeie ovu testen,
    Ene kant wil ik vandaag en morgen ook nog ff:);)
    Gewoon om de periode goed te benutten haha,
    Maar lees en zie overal dat om de dag beter is voor het kwaliteit, dus stel ik sla vandaag over en probeer het morgen weer dan is er toch nog wel genoeg slagingskans?;)
    En hoe doen jullie dat dan doen jullie het tijdens positieve ovu testen elke dag of ook gewoon om de dag, sorry hoor als het te intieme vraag is ma ben gewoon benieuwd,
    Wil nou eindelijk weleens in de roos schieten na 13 rondes:)

16. Joter

Joter Lid

5 okt 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb twee dagen na een positieve ovu test pas een eisprong.
    De dagen vanaf de positieve test doen we het dagelijks.
    Geen idee of het nu gewerkt heeft.

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Juffie, stik chaggo ben ik .. en ik zoek confrontaties op. Onbewust hoor. Erg he !! Arme mannen hihi....

Tantetrien, ik begreep dat om de dag aanbevolen word bij verminderd vruchtbare mannen. By 'gewoon' vruchtbare mannen weegt dat niet zo zwaar. Wij hebben het op dag 9,11,13 gedaan. Dag 14 positieve ovu test. Dus dag 14,15 in de avond en dag 16 ook nog in ochtend. Ik heb dit x geen dag gemist daarom denk ik dat ik ernstiger teleurgesteld ben dan anders... alle omstandigheden waren dit x ideaal incl pree seed haha.

18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Mag ik er ook bij op de lijst?

Mcw, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje, NOD 10 november

Ik heb al een jaar een superregelmatige cyclus van 31 dagen, dus dacht dat het innestelingsbloed was toen ik de vorige ronde op cyclusdag 17 wat licht bloedverlies had wat 4 dagen aanhield. Helaas blijven de zwangerschapstesten tot nu toe negatief, dus had ik blijkbaar even een korte cyclus tussendoor en was ik alweer bijna aan het ovuleren in plaats van overtijd..

19. DoubleU

DoubleU Lid

28 sep 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, mijn positieve ovulatietest had ik op 28-10. Daarna liep hij weer naar beneden en sinds vandaag weer wit.
    Dagen voor/tijdens de ovulatie wat stekende pijn rechts, dus goed gevoeld.
    Twee dagen na de ovulatie had ik weer steken maar toen middenin mijn baarmoeder.
    Nu heb ik sinds vandaag af en toe menstruatiepijn en witte vloed!
    Normaal word ik altijd snel ongesteld na witte vloed.
    Zou het een teken kunnen zijn van bevruchting? Soms lees ik het wel op Internet...
    Iemand ervaring???
    Pfff wachten duurt lang..
    Nod 10 november....

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    De witte vloed heb ik ook. Hele aparte afscheiding. Melkachtig creme achtig als ik het 'voel'. Ik heb gelezen er over en het kan heel veel zijn... maar kan zeker teken van bevruchting zijn ! Spannend meis.

Ik heb echt af en aan wat lichte krampjes, soms een scherpe steek en mn darmen zijn van streek. Mn koppijn is weer terug ook. Bluhh. Nog 6 dagen voor ik van mezelf mag testen. Zit dan 10 dpo. Testdrang is er nu al.. haha terwijl ik pas 4 of 5 dpo zit haha !!

Jingle, al getest ? Je zou vandaag kijken toch ?

Deel Deze Pagina