Morning! Hebben jullie een lekker weekend? Wij wel! Heerlijk aan het genieten van mijn lieve mannetje. Verder ben ik gisteren gezwicht voor de testdrang... Omowit natuurlijk, het was een actiontest maar ik zat pas 7 dpo dus veel te vroeg... Nu is het weer uit mijn systeem en kan ik weer normaal doen... Ik verwacht eerlijk gezegd geen positief resultaat, ik het idee dat ik gewoon ongi word woensdag of donderdag... Nou ja, we zien wel! Hoe is het hier? Andere dames al een testje gewaagd? En hoe gaat het met de klussers??
Hier vanochtend ook getest. Het resultaat was een tuurstreepje op de ultragevoelige van zw&k. Die schijnen dat wel vaker te geven helaas en een omowitte kv 2v5 test, maar die had ik wel iets later gedaan met iets minder geconcentreerde urine. Dus weet nu nog niks haha! Ga er maar vanuit dat het negatief is voorlopig en dan morgenochtend weer een testje er tegen aan! Die wachtdagen duren lang he Bo! Gelukkig begint het bij jou ook al op te lopen. 4 a 5 DPO is beter dan 1 En gelukkig nog werken vandaag en morgen ben je alweer 5 a 6 DPO! Nonma: balen ook nog omowit ik duim dat we allebei een roze 2e streepje krijgen!
Jingle hoop dat ie alsnog positief wordt voor je En de rest van de meiden ook natuurlijk!!! Maaar ik heb iets wat gewoon bijna niet kan kloppen!! Ik voel elke dag meerder keren per dag mn bmm Na het plassen natuurlijk anders kan de blaas de bmm na beneden drukken 26,27,28,29 okt was mn bmm hoog! Met doorzichtig slijm, niet veel maar het was er wel, 30 okt was ie was lager en hebben het toen leuk gehad, Dus ik dacht miss mn ei geweest en gemist, Echter heb ik 29,30 okt getest en bijna geen streep.. 31okt weer getest duidelijke streep donkerder dan test lijn dus weer gezellig gehad en bmm hoog en waterige afscheiding Gister weer hele duidelijke test en bmm hoog en waterige afscheiding niet geklust.. Ga nu net weer na de wc weer duidelijke test, en bmm hoog Maar met dikkere afscheiding, ga sowieso vandaag nog proberen gezellig te maken maar met dikkere afscheiding kan je tog niet zo'n test hebben? Ik zit nu echt ff te twijfelen hoor, kloppen mn ovu testen wel, Geven ze echt mn vruchtbare dagen aan? Of reageren ze bij mij pas na mn ei
Vreemd Tantetrien... Ik zou geen verklaring hebben, ik ken deze testen niet echt, misschien zijn ze extreem gevoelig en reageren ze op alles wat maar op LH lijkt?? ik zeg maar wat hoor... ik heb ervaring met cb kruidvat en action, maar ik stop altijd met testen als ik een streep heb die net zo dik is als de controlestreep... om te voorkomen dat ik mezelf gekker maak dan absoluut noodzakelijk
Eerlijk gezegd ken ik deze testen ook niet hoor Heb ze van mn zus gehad want die is helaas in de mmm beland Dus ze had ze niet meer nodig, Ik doe er morgen nog 1 en dan zijn ze op, Bij de eerste keer toen ik met ovu testen ging gebruikte ik van zwanger en kids.. Hoop in elk geval echt dat deze ronde lukt mja afwachteh he Die foto zijn al mn ovu testen tot nu toe.. Maar daar heb je weinig aan denk
Irritant he tantetrien? Wie weet ben je zwanger! En reageert test daar op. Ik word nu alleen maar zenuwachtig van ovulatietesten heb ik gemerkt. Vandaag weer duidelijke lijn, net als gister, terwijl ik vanaf vorige week donderdag t/m afgelopen dinsdag duidelijk signalen had dat eisprong plaatsvond. Slijmafscheiding, steek aan een kant ter hoogte van eierstok, etc. Heb enorm regelmatige cyclus, dus lijkt me sterk dat ik nu pas eisprong heb gehad terwijl ik 11/11 nod heb. maar ja, dat zou dan betekenen dat ik misschien zwanger ben. Gezien kwaaltjes niet onlogisch, maar durf er niet op te hopen. Wanneer zou ik voor t eerst gevoelige zstest kunnen doen denken jullie?
Nou weetje, het is indd zeeeeeeeeeeeeeeeer irritant Ging indd ook ff denken of het miss geen zw. Is Want vorige ronde was ook zo raar.. Ben niet echt ongesteld geworden zeg maar.. Alleen 3dagen een miniscul beetje lichtroze Met veel slijm.. Als zou ik toen een inlegkruisje aangehouden hebben zonder te vervangen zou de plek misschien zo groot zijn als 50 cent... Heb toen een zw test gedaan en die was negatief, en die noem het nu ff bloeding was 9dpo.. Had 2 testen gedaan, een van kv en een van action ma allebij negatief.. Ben trouwens wel al een week om de have klap misselijk.. En veel plassen en best pijn in me borsten maar gezien de test negatief was ga ik nergens vanuit vandaar... Heb wel 2 testen van de kv liggen maar die wil ik liever bewaren voor het einde van deze ronde Trouwens denk niet dat ie reageert hoor op een zwangerschap mn ovu testen anders waren die van de 29,30 okt nooooooit zo licht.. Ps, als je een zeer gevoelige test wil doen kan je volgends mij over 3 dagen, want die zijn voor 6 dagen voor nod te gebruiken toch?
Oe dat klinkt wel heel spannend ja. En verwarrend ook. Wie weet! Dan zouden de ovulatietesten toch vanaf nu positief moeten blijven? Dus als je die overmorgen nog x doet....?! Althans, dat ben ik van plan. Niet heel betrouwbaar natuurlijk, maar een zstest is nog uberhaupt te vroeg.oke ik maak mezelf (en anderen wellicht) gek....kan maar beter zorgen voor veel afleiding komende week mag van mezelf niet voor donderdag testje er op wagen...
Eerlijk ik heb geen idee of ze vanaf nu positief zouden moeten blijven dan de ovu testen Ennn voor die zwangerschapstest probeer het nog ff vol te houden! Als die negatief is is het ook zo een teleurstelling voor je, Je heb mij wel in een lastig pakket gebracht hoor, heb kv 2v5 2 stuks hier liggen, stiekem ben ik nu best nieuwsgierig hahaha
TanteTrien: Haha als ik jouw verhaal zo lees had ik er allang een kruidvat testje tegen aan gegooid.. Ze zijn uiteindelijk maar 2,50 per stuk dus in het ergste geval koop je morgen 2 nieuwe. (maar ik ben wel een beetje testgek ) Als ie wel omowit blijft dan zou ik inderdaad vandaag toch even gezellig maken want wie weet heb je dan toch je ei? Hij is wel overduidelijk positief...
Haha ja was al een beetje gaan na denken en moet best heeel nodig naar de wc maar ben een uur geleden al geweest, dus als ik nu al zou gaan is het niet zo geconcentreerd Ik probeer het nog even een uurtje ofzo op te houden en dan trek ik mn stoute schoenen aan haha Is die negatief dan wordt het vanavond zekers gezellig, Is die positief dan wordt het alsnog gezellig haha En indd mn ovu test is wel duidelijk positief, maar samen met de dikkere afscheiding weet ik het dus allemaal niet meer zo, arrhhhgg vrouwen en lichamen
Nou ik heb getest hoor, Na mijn idee negatief, tenzij jullie er wat uit kunnen halen hahaha Als k met een fel lampje erop schijn zie ik wel heel licht wat maar dat zal wel een voorgedrukt streepje ofzo zijn
Wauw de eerste testen verschijnen al!!! Spannend Ik zit nog te klunzen met mijn ei... gisteren zeer positieve test en vandaag geen eens een echt streepje Voor de experts onder ons... is dat normaal? En is mijn ei nu al geweest? Geen enkel pijntje/symptoom gehad?
Het kan prima zijn dat je je ei heb gehad, je hoeft namelijk geen pijntjes enz te ervaren Heb je je andere ovu testen nog? Moet je ze ff op een rijtje leggen van dag tot dag, dan kunnen we kijken en vergelijken en zien of je een positieve ovu had
Ik heb alleen de test van gisteren op foto en de rest heb ik niet meer, maar waren allemaal hetzelfde als die van vandaag
Zo te zien is die ene wel positief!! Nu voor je hopen op net zulke mooie strepen maar dan op een zw. Test Maar je heb dus maar 1dag 2 van die knal strepen gehad?? Vraag het omdat ik zelf altijd meerdere dagen 2 knal strepen heb..
Je hebt me aangestoken tantetrien! Heb ook testje gewaagd. Veeeel te vroeg natuurlijk en dus omowit. Nou ja..... Als ik bij bepaald licht keek, leek ik heeeeeel vaag wat te zien, maar dat moet inbeelding zijn geweest. Ik zie ip jou test zo niets, maar kan me goed voorstellen dat jij wel wat ienieminie vaags ziet. Hopelijk wordt t komende dagen duidelijker wat het is....eisprong of zwangerschap.
Ik ben pas sinds vorige maand aan t testen en vorige maand wel 2 dagen een knaltest en ook mooi oplopend de dagen er voor en deze maand dus niet... ik ben ook een echte leek hierin, dus weet nu ook niet, met de testen van deze maand, wanneer ik mijn eisprong heb en wanneer ik 1dpo ben... help Haha
Haha erg zijn we ook eigenlijk he Ja ach ik wacht nu gewoon tot sowieso de 13e en als ik dan niet ongesteld ben, dan doe ik weer testen Ik had ook precies zoals jij zegt als je m op een bepaalde manier ziet zie je een streep, maar ik denk echt dat dat niks is dus, want als ik al zwanger zou zijn dan zou ik al zker weet ik veel hoeveel weken ofzo dan moeten zijn.. Gezien op mn laaste ronde.. Dus hoop gewoon dat het nu wel raak gaat zijn en einde van deze rit een positieve zwangerschapstest in mn handen mag hebben
Eigenlijk zou je de volgende x even je testen in een schriftje ofzo moeten plakken met de datums erbij, want je gebruikt nu action testen toch? Misschien kan je bij zwanger en kids ovu testen bestellen kosten daar ook geen drol, en dan kan je goed zien wanneer de donkerder worden en weer lichter , denk dat dat vooor jezelf ook wat overzichtelijker is En dan kan je ook wat beter zien wanneer je ei springt.. Neem voor nu die van gister dan springt je ei tussen 24/36 uur, dus denk dan vandaag je ei springt, dus dan zou morgen 1dpo voor je zijn??