♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (0) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 9. (0) : 10. (1) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje, 11. (1) : mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (0) : 13. (0) : 14. (2) : Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (0) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Buiten de lijst (0): Totaal: 10 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Zo, lijst weer bijgewerkt. Het wordt druk op de 11e! @Louloute, dank voor je tempuitleg! Ik denk dat ik het maar bij ovulatietesten houd. Tempen klinkt alsof ik er gestructureerd en gedisciplineerd voor moet zijn, dat ben ik niet zo erg. Dan gaat het alleen maar voor verwarring zorgen. @moielle Ja als ik die zie ga ik denk ik ook voor de schandelijk dure CB. Maar ik zit echt niet te wachten op vage twijfeltests, dus beter zo.... Hopen dat t ons helpt! OF (denk ik nu) ga ik toch voor de goedkope versie? Misschien zijn ze toch wel duidelijk genoeg en dan bespaar ik me 15 Euro. Keuzes, keuzes... @dogs84 welkom! @zograagnog1 Het blijft een spannend verhaal hè! Hopelijk snel een brief van de gynaecoloog.
Het verhaal is ten einde ik kreeg vanmorgen te horen dat we pas in december een afspraak krijgen... En net verloor ik wat en had er foto van gemaakt en bij zwanger worden gezet of dit een vroege miskraam was. Maar de meiden/vrouwen zeiden daar van niet er was 1 iemand bij die zei dat ze dit bij ongesteldheid verloor weefsel noemde ze het. Dus ik ben gewoon ongesteld? Mijn huisarts is een week op vakantie maar ik neem aan dat ik gewoon de nieuwe ronde in kan. Ga ff rekenen nu wanneer ik misschien mijn nod kan hebben maar blijf wel hier op datumloos. Wel een opluchting hoor!!! En krijg rust over mij heen.
Ik meld me hier weer aan. Babybanjo, 40+ , 11e poging na miskraam. Derde kindje. Aangezien mijn vorige cyclus echter maar 24 dagen was, kan het ook zijn dat mijn NOD veel eerder is...
Heb ovulatietesten besteld (50st) van zwanger en kids. Ze hebben ze al verzonden dus denk morgen of overmorgen in huis. Kijken of ik mijn ei kan opsporen.
Hoi dames, ik kom me hier ook aanmelden! 32 jaar, 2e kindje, NOD 12e, 2e ronde na MA Ik denk dat ik een paar ovu testen koop maar dan pas over anderhalve week ofzo.. de vorige keer was mijn cyclus erg onduidelijk vanwege miskraam en toen veel geld uitgegeven en een hoop onduidelijkheid rijker.. plus.. waren ze net op voor ik volgens mij een knaller had hihi.. maar om eerlijk te zijn.. ik denk dat ik er alleen maar zenuwachtig van wordt wat echt niet bijdraagt aan een relaxed ei
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (3) : MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 16 kindje 9. (0) : 10. (1) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje, 11. (4) : mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 12. (1) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje 13. (0) : 14. (2) : Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos (2) : Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*) Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 13 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Welkom Hommel, Babybanjo en BellaDS. Ik lees dat jullie alledrie al je eigen teleurstellingen hebben gehad in het proberen een kindje te krijgen, hoop dat het deze ronde raak is voor jullie!
Wow 30 is idd super veel geld! Ik ga het nu met m'n Chinese testen proberen. Al komt er niks uit ga ik misschien toch voor de duidelijke smileys maar nu eerst gewoon even kijken hoe het werkt enzo Ik heb ook een berg gewone zwstesten gekocht..van alles wat eigenlijk. En 1 cb digitaal voor als ik || zie met die andere testen..hoop ze zsm te zien die || en dan + en 1-2 of + en 2-3 hihi Testen zat in huis dus. Dat geeft me toch een soort van rust ofzo.. Ik kan zo vaak testen als ik wil nu Maar nu eerst afwachten. Soms ben ik jaloers op de meiden met kortere cycli. Ik moet echt zo lang wachten op m'n ei!
Hallo dames, Mag ik ook meeschrijven? Nod: 10-11-14 Naam: adriana2008 Leeftijd: 29 Ronde: 2 3e Kindje Voor het eerst weer actief hier op de site.. Lijkt me leuk om mee te kletsen! Ik heb al 2 kids (2010&2012) maar nu dus de wens voor een derde.. Zou voor mij de 5e zwangerschap worden heb 2 miskramen gehad voordat ik zwanger raakte van mijn jongste. Bij de andere 2 steeds binnen de 1e ronde raak deze keer dus niet het geval.. benieuwd hoelang het dit keer gaat duren...
Dat zei ik gisteren tegen ml Louloute! Eerst moet mijn og weg gaan kan ik beginnen met testen met de ovu testen en dan kan de zoektocht beginnen naar mijn ei. Als het goed is komen vandaag alvast de ovu testen binnen en gisteren is mijn og gehalveerd.
Is ook een hoop geld die 31,94 euro, maar volgens mij kan ik er wel 3 maanden mee doen of 2, dan is het 15 euro of met 3 maanden 10 euro nog iets per maand, dan is het niet zo veel geld he? Wauw jij bent ook wel fanatiek bezig met al die testen. Ja ik voel me ook erg prettig gerust ook nu die testen eraan komen.
Heb hier de ovulatietesten van zwanger & Kids gekocht. Ga vanaf donderdag beginnen denk ik. Heb er toch 40 en wil mijn ei niet missen! Ben benieuwd. Mothermary: Over het tempen trouwens, dit deed ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet elke ochtend om dezelfde tijd (werk onregelmatig) maar wel direct nadat ik wakker was rectaal. Kwam toch een mooi kaartje uit waar duidelijk mijn ei op te zien was. Had geen speciale thermometer. Toen overigens ook in combi met ovulatietesten van zw&k. Louloutte als het deze ronde niet lukt bestel ik ook Chinese! Echt geen geld. Benieuwd hoe snel je ze binnen hebt! En Moielle, 31 euro voor hoeveel testen dan? Wel een hoop geld maar wel gelijk duidelijkheid inderdaad. Ik zie ook meiden die eerst gewone ovulatietesten doen en dan als ze denken dat het lijntje even donker is dan een CB test doen. P.s. Wil iemand mij misschien op de lijst zetten? NOD 10 november ,29 jaar, 2e ronde, 2e kindje. Alvast bedankt!
Zograagnog1: dat is snel toch? Je zit nu op Cd 2 toch? Ben benieuwd of dat 2e lijntje snel donker wordt.