Hoi meiden, ik wil ook wel op de lijst. Mijn NOD is 8 of 9 november, maak er maar 9 november van Ik ben 31 jaar, het is ronde 4 voor 1 ste kindje (ronde 3 na miskraam) Spannend! Hopelijk is het raak deze maand
Ik ga ook niet voor mn NOD testen. De ronde na mijn miskraam wist ik zeker dat ik weer zwanger was, toen ik toen zo'n vroege test deed was deze positief en vervolgens brak mijn ongesteldheid een week later alsnog door geen vroege testen meer voor mij, als ik het niet had gedaan, was me opnieuw een teleurstelling bespaard gebleven. Ik ga nu proberen pas een paar dagen na mn NOD te testen, al is dat miscchien dapperder dan ik ben haha de nieuwsgierigheid wint het wellicht eerder
Nou ik ken jou nog wel hoor! Wij waren NOD datum-buddy's 😊 Maar wat ongelooflijk veel testen 😰 hihi Ik hoop dat je ze niet allemaal nodig hebt! Xxx
Hey, Wie heeft er weleens rekbaar slijm gehad, 1á 2 dagen voor NOD? Ik heb 5/11/2014 mijn nod. Nu wil het zo zijn, dat ik een bloeding heb gehad 5 dagen na mijn eisprong. Deze duurde 3 á 4 dagen. Het was bruin bloed en daarna weer roze en ook rood. Hierbij had ik geen kramp of steken. Nu is dat alweer een tijdje afgelopen en heb ik overal in mijn lichaam lichte steken. Ook ben ik gister enorm verkouden geweest, samenhangend met keelpijn, hoofdpijn en hoesten. Dit heeft 1 dag geduurd. Nu als ik naar de wc ga en ik veeg mijn urine af, zit er veel doorzichtbaar slijm aan mijn wc papier. Ik weet zeker dat de 21ste of de 22ste mijn eisprong was (ovulatietesten) aangezien ik de 20ste een posi test had, met sensitest en clearblue. Wie weet of doorzichtbaar rekbaar slijm normaal is een 1 á 2 dagen voor NOD? Edit: verkeerde forum
Ik wacht het het liefst ook een paar dagen af na NOD, maar dat kan eigenlijk niet meer... Moet toch zsm een afspraak maken met de gyn zodra ik zwanger ben. Dus ik ga voor 1 dag overtijd haha.
Hou je er ook rekening mee dat het stiekem toch een nieuwe ovulatie-in-aantocht kan zijn? Ik had mijn vorige cyclus ook licht bloedverlies op dag 19 van mijn cyclus. Dit duurde 4 dagen, veel lichter dan een normale menstruatie, en de week daarna vage klachten (buikkrampjes, misselijk etc). Tot ruim een week na mijn NOD heb ik nog hoop gehad dat het een innestelingsbloeding was, maar nu zijn we bijna 3 weken verder en ben niet ongesteld geworden en heb nog steeds negatieve testen. Het was dus blijkbaar toch een menstruatie geweest. vreemd, want ik was altijd erg regelmatig op 31 dagen, maar het kan blijkbaar.. nu weer op het wachtbankje, volgende week NOD voor de volgende ronde.. Als ik te lang was blijven hopen en testen had ik mogelijk mijn volgende ovulatie gemist, dus ik raad je aan voor de zekerheid een babydansje te doen..
Haha ja zou zeker kunnen. Ik had wel een verloskundige de vraag gesteld of de bloeding een innesteling was. Toen zei ze: het is iig geen menstruatie. Dat is niet mogelijk 5 dagen na je eisprong. assistente van de huisarts zei hetzelfde. Zelf betwijfel ik het. Mijn cyclusdagen waren ook altijd 36 dagen/ 32 of 29 .. en alles wat er tussen zit. Ik hoop het zo
Hallo dames misschien dat k helemaal in de verkeerde topic zit maar k had een vraagje waar jullie mij misschien mee kunnen helpen ik heb sinds een paar dagen enorm last van hoofd pijn heel veel wit vloed druppel bloed waarschijnlijk dag van innestelen met kramp pijnlijke tepels en het Gevoel dat ik zwanger ben Groetjes lisa
Hoi Lisakidda, Ik zag hier geen vraag staan, maar in je weblog wel. Het zou kunnen dat je zwanger bent hoor. Wanneer is je NOD? Maar het klinkt mij meer in de oren als een enorme wens om (snel) zwanger te worden 😊 Als je zo graag wil als jij, ga je op elk mini dingetje letten van je lichaam. Alles koppel je aan een zwangerschap; steekjes, afscheiding, dromen, gevoel. Het enige wat uitsluitsel kan geven is een zwangerschapstest. Xxx
Ik mag op rood, afgelopen donderdag ongesteld geworden, waarschijnlijk daarvoor een missed abortion gehad. Iedereen weer succes met alles!
Bedankt voor de reactie ja dat zou het inder daad ook nog kunnen zijn inderdaad maar het voelt anders als vorige maand.. Zo spannend allemaal en het wachten duurt zo lang Groetjes lisa
Oh meid, wat vreselijk! Jij ook succes met alles en hopelijk maak je binnenkort een gezonde zwangerschap door en houdt je je kindje in je armen. Xxx
He bah meid. Sterkte ! Hopelijk snel een plakker voor jullie !! En vandaag is alweer begonnen. Toch sneller dan ik dacht. Vandaag een invaldienst op de zeer intensieve zorg unit. Allemaal tbsers met een ster status. Vind ik beetje eng hoor pff, 1e x pas daar. Tijd zal wel snel gaan. Ik sta al 40 min in de file bluhh. Ik voel af en toe een steek of krampje .. pukkeltjes op mn kin (lijk wel n kiwi). Daarnaast komt er weer vloeistof uit mn tepels. Maar zijn niet gevoelig nog. Vandaag 6 of 7 dpo. Nu zou t innestelen gaan komen toch ? Ben zo nieuwschierig.. fijne dag ladies !!
O hetig bo, succes vandaag! Babybanio wat jammer! Hier die eindeloze testdrang, maar ja, veel te vroeg nog. Net wel testje gedaan en bij bepaald licht en flink turen lijk ik wat te zien. Maar zo op het oog een negatieve test. Afwachten dus maar. Kan ook zijn dat ik blaasontsteking heb ofzo...dat klachten daar vandaan komen. Kijk het nog even paar dagen aan! Tantetrien hoe is t bij jou?
Balen Babybanjo. Hopelijk snel een plakker voor jullie! Succes vanaag Bo, brrrr, lijkt me doodeng. Hier ook 6 of 7 dpo denk ik. Heb wel het idee dat mijn baarmoeder wat zwaar aanvoelt en heb af en toe een heel klein steekje in mijn borsten. Maar het is echt nauwelijks waarneembaar, dus het zou me niets verbazen als het allemaal tussen mijn oren zit
Vinden jullie het ook altijd zo spannend wanneer he nod er bijna aankomt? Ik moet er deze maand de hele tijd aan denken, vreselijk !
Jep, heb ik helaas ook last van shiltje Ik wil er helemaal niet aan denken, want je hebt er toch geen invloed op, maar het gaat vanzelf. Ik weet dat ik nu nog niets kan voelen en toch ben ik op zoek naar symptomen, grbl:x
Nou ik had gister nog weer een ovu test gedaan, en weer hartstikke positief terwijl ik gewoon dikke afscheiding heb.. Dus ik denk dat die ovu testen gewoon echt niet goed waren ofzo of het ligt aan mijn lichaam.. Gelukkig hou ik mn cervixslijm bij.. Waardoor we toch op de dagen met vruchtbaarslijm het leuk hebben gehad Mn ovu testen zijn nu op, dus ik kan niet kijken hoe en wat hoe het er vandaag voor staat, Maar nog 9 dagen dan mag ik testen, als ik het totdan volhou Hoop voor jou dat je test gaat oplopen!! Die laatste test is die van gister maar dat is wel duidelijk toch Weetje wat ook zo raar was, meestal komen die lijntjes op de ovu test toch wat langzamer tevoorschijn.. De laatste 3 dagen kwamen ze al tevoorschijn toen hij net aan het doorlopen was, deze foto was trouwens ook binnen 1-2min gemaakt
Goedemorgen, een uur geleden, ik kreeg even borsten pijn en ook jeuk.. Nu gaat wel even, hihi.. Ik wacht gewoon af tot mijn nod, pff!! Fijne dag