NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedenavond,

Ik was vanmiddag huishoudelijk gedaan. En voel me beetje onderbuik rechtse of linkse steken, pff.. Ik heb toch stiekem van mijn zwangerschapstest dipstick van Z&K. Ik vertrouw niet meer van gevoelige zwangerschapstest!

Volgens mij dat mijn zwangerschapstest dipstick is even indroogtest als heel erg vaag streepje??

2. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Oe spannend! Kan niet goed beoordelen of ik nu echt wat zie, maar wie weet dat je over twee dagen duidelijker test in handen hebt! Ik duim voor je!

3. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik zal morgen nog keer test doen. Misschien komt iets beetje duidelijk dan vandaag.

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Dogs die geven altijd zulke streepjes... ik vertrouw er niet op iig. Hoop snel een duidelijke test voor jou

5. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    @ dogs: Ik zie heel vraag streepje, maar heb geen ervaring met deze test!
    @ Bo: snap je gevoel helemaal hoor! Ik ga volgende maand echt meer afleiding zoeken! Kan mezelf zo gek maken ;)
    Ps. Ik heb ook droge ogen, dacht dat het door het weer kwam!

6. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

En weer een dag verder!
    Dogs heb je nog getest vanochtend??
    Tantetrien, hoe is t nu met jou?
    Nog even geduld allemaal...sterkte met de klachten en het wachten!

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Goedemorgen! Pffff, ik heb vreselijk slecht geslapen vannacht. Liggen zweten, veel wakker en als ik sliep lag ik heel druk te dromen. En toen moest ik er ook nog uit om te piesen:x

Verder nog steeds geen opvallende klachten, dus ik reken nog steeds nergens op.

8. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Vorige periode heel actief op t forum toen ik op t wachtbankje zat. Ik had toen ook alle symptomen die je je kunt bedenken en helaas kwam toen toch mijn rode duivel langs. Nu is mijn cyclus zo vreemd dat ik er echt in begin te geloven dat ik door naar ronde 6 ga. Vannacht gedroomd dat ik een positieve zwangerschapstest in handen had, werd er heel erg verdrietig van. Werd ook wakker in een zit houding met mijn hand onder mijn hoofd, alsof ik aan t lezen was :$
    Mijn apps raken helemaal van slag door mijn vreemde cyclus, mijn positieve ovu test was 4 dagen na gepland en mn temp en afscheiding wisselen per dag.... :(
    Nog 7 dagen tot mijn nod.... hoe langzaam vorige periode de tijd ging en hoe hard ik aan t aftellen was tot ik vanmezelf mocht testen, hoe snel de tijd nu gaat en nog geen enkele behoefte om te testen. Ook geen enkel symptoom te bekennen
    Wat zijn gevoelens toch vreemd!

9. Ronnekes

Ronnekes Actief lid

2 sep 2014
    109
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend een testje gewaagd. Zien jullie ook iets? Of is het eerder een indroogstreepje?

Bijgevoegde bestanden:

10. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Ik ben heel slecht in turen, maar hier zie ik toch echt wel wat in! Spannend! Hoop dat het mooi op gaat lopen:)

11. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik zie een streep! (Voorzichtig) gefeliciteerd!

12. Mommytobee

Mommytobee Actief lid

8 sep 2014
    103
    2
    18
    Ik moet nog even wachten heb wel onder in mijn buik meerdere malen per dag lichte steekjes herkenbaar bij iemand?? Spannend zeg.
    Over het streepje ik zie ook wel iets hoor! Hopelijk mag ik je snel echt feliciteren met een knaller!

13. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Ik zie de eerste echte roze! die is echt positief hoor Ronnie!

Ik mag nu echt op rood! het heeft nog niet helemaal doorgezet, maar gaat wel gebeuren vandaag... precies op mijn NOD ook, dus dat is prettig, we zaten wel goed met klussen, maar het bleef niet plakken dit keer:) ben er niet verdrietig om, was pas ronde 1, vrolijk door naar ronde 2! gaan het eens zonder ovutesten proberen:) en ben ook weer genezen van het vroegtesten:)

Succes allemaal! ik lees nog wel even mee om te zien of er meer roze komt!

14. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Hoei, het testfeest begint, mijn favo onderdeel van de maand. Ik zie 'm ook Ronnekes, hopen dat ie mooi oploopt!
    En veel roze gewenst aan iedereen op de lijst!!

Ik vermoed dat ik niet op roze ga. Heb niet meer kunnen klussen op de dagen dat het er echt toe deed, dus de kans is erg klein. Daarbij voel ik ook echt helemaal NIKS aan symptomen, in tegenstelling tot vorige maanden. Dus ik verwacht gewoon het rode monster volgende week. Kom maar op.

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @ronnekes voorzichtig gefeliciteerd spannend hoop dat de testen mooi oplopen !! Ik ga echt pas testen op mijn NOD de 10e voel wel van alles in mijn lijf maar sinds ik gestopt ben met de pil voel ik elke maand wat anders dus daar ga ik me niet meer blind op staren haha ik zie het wel

16. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @mommytobee ik herken dit heel erg
    .! Bij mijn ei sprong is het links en recht onderin en nu is het on het midden herken het ook niet moet ik eerlijk zeggen... maar zelf heb ik het idee dat ik gewoon ongesteld zal worden de 10e hoop het niet natuurlijk haha zou een mooi verjaardagscadeau zijn en n positieve test

17. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Ronnekes spannend ik zie zeker wat hoop dat ie mooi gaat oplopen voor je!!

Juffie2;
    Hier gaat het goed,
    Heb wel steeds steekjes onderin, en vooral lijkt wel in mn poes zelf.. Of nja zo voelt het:p
    Een voelen mn tieten heel lekker aan haha, heel zacht en lijken wel water ballonen:)
    Heb gister bij action 2doosjes met testen gehaald, en ga het proberen uit te houden tot sowieso zondag:p hoop zooo dat het raak is!
    Hoe is het bij jou dan?

Meiden veel succes met het verder wachten, ik wacht gezellig nog even mee:)

18. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik weet nou niet zo goed of ik steekjes voel of dat ik ze denk te voelen... Haha, zit mezelf weer lekker gek te maken;) Is het al 13 november?:D

19. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik zie hem ook! Lijkt me geen indroogstreepje hoor! Gefeliciteerd! :D

Hier gisteren weer negatieve test gehad en vandaag is mijn temp omlaag gekelderd dus verwacht vandaag of morgen ook mijn ongi..
    Nou ja dan maar weer vrolijk door naar ronde 3 :)

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Ik had dus ook zo'n streepje op 8dpo.. daarna niet meer helaas. Durf deze testen ook niet meer te vertrouwen. :(

Deel Deze Pagina