Je hebt helemaal gelijk, wat dom. Ben op het werk en keek even snel op mijn agenda. Mijn eisprong was een week eerder, dus 28 oktober... Bedankt voor je oplettendheid Bloed was vanmorgen maar 1x, zal wel niks bijzonders zijn geweest dan.
Ik vind het ook grijs blijf dit bizar vinden dat het zomaar kan ! Zulke streepjes krijgen ..... en dan gewoon ongi worden ben ik bang. Ik ben zo blij dat ik gewoon moet werken zo. Ff mn kop verzetten. Nooit gedacht dat ik zo obsessief kon worden.. ik moet me niet zo aanstellen. Ik ga er nu wel vanuit dat ik 9 dpo ben maar als mijn ei 48u na posi ovu sprong ben ik pas 8 dpo. En staat alles nog open. Precies wat jij zegt heb ik ook, liefste dag na eisprong al klachten dan dit haha !!
Bo, zie inderdaad ook heel licht (grijzig) streepje (vooral bovenin)... Zie dat we de berichtjes gelijk plaatsen en dat je nu wel erg onzeker bent... Valt ook niet mee om te wachten met testen, maar dit geeft misschien alleen maar meer onzekerheid. Lastig is het toch hé?
Oh haha Bloeding zou toch in theorie een innestelingsbloeding kunnen zijn dan? Weet het ook niet hoor... Voor testen zou ik toch gewoon je NOD aanhouden.
Bo, lieve schat, je maakt jezelf ook gek met dat vroege testen joh. Als je nu zwanger bent dan is de kans aanwezig dat je dat op je NOD ook nog bent. Nu heb je en teleurstelling en hoop tegelijk. Persoonlijk weet ik dan liever helemaal niets, ik heb echt geen zin in witte testen keer op keer.
Heb net nog een clearblue digital zwangerschapstest gedaan maar helaas gaf hij aan niet zwanger. Nog even afwachten .. 1 oktober ben ik voor het laatst ongesteld geweest toen was mijn cyclus 38 dagen De maand ervoor 50 dagen Pff ellende zo
Jullie hebben gelijk hoor dames. Echt 100% !! Ik wou dat ik niet zo obsessief was erin.... ik maak mezelf gestoord hiermee. En iedere x denk ik, ik ga pas 2 dgn voor NOD testen. En iedere x begin ik rond 8 dpo. Stom he
Meiden help, ik krijg de lijst niet gekopieerd om mezelf erbij te zetten. Wie kan het voor me doen? Mijn naam is Sheila, ik ben 31 en ga voor het 1ste kindje, ronde 4, ronde 3 na mk. Mijn NOD is 9 november. Thanks!
Haha ik weet ook niet of ik het uithoud tot maandag hoor! Morgen ben ik een dag over tijd dus prima om te testen. Maar hou er in mn achterhoofd ook rekening mee dat ik ook wel eens op dag 30 of 31 ongesteld wordt. En toch heb ik zomaar het vermoeden...
Hoi Sheila, welkom! Voor de vroege testers: De verleiding is heel groot om vroeg te testen. Heb van het programma 'babyboom' geleerd dat je inderdaad pas moet testen als je overtijd bent. Het gebeurt namelijk ook vaak dat een bevrucht eitje wel innestelt maar niet goed. Van de bevruchte eicellen nestelt maar 40-60% goed in geloof ik. Dan heb je dus een positieve test als je vroeg test maar wordt je toch ongesteld. Das een hoop spanning en teleurstelling voor niets helaas. Hier wordt t echt spannend, lijk echt al kwaaltjes te hebben, voel steeds mn baarmoeder, lijkt echt of daar 'gewerkt' wordt. Maar t kan ook naderende ongi zijn natuurlijk. Ga echt pas testen als ik overtijd ben. Mijn NOD is eigenlijk de 12e maar houd de 13e aan voor het testen. Succes allemaal! Hopelijk snel mensen op roze, vooral als je al in ronde 6 of verder zit!
Wauw wat een zelfdiscipline! Ik ben geen vroege tester maar als ik 1 dag overtijd zou zijn zat ik s morgens al heel vroeg met een test haha
Haha ja die test de dag na de eisprong zou idd leuk zijn en dan een innestelingsperiode van 12 uur, dan is dat ook geen angst meer...
Ik weet ook niet hoe ik me op de lijst moet zetten. Zou iemand dat kunnen doen Dionn, mijn NOD is 14 november. O Ronneke wat spannend! Bedoel je met oplopend dat je test donkerder wordt?
Appelboompje; ik weet niet hoevaak het moet, Doe het zelf 3x omdat ik dan goed kan checken of er veranderingen zijn of niet
Annemeis, dat is dus precies de reden dat ik wacht tot minstens 1 dag over tijd. Plus dat de kans dan een stuk groter is dat je gelijk een knaller hebt ipv een tuurtest. Ik zou ook niet blijven testen, zie hier meiden die nog een week door testen en helemaal in paniek raken als je test niet oploopt. Zwanger worden en zwanger zijn is al spannend genoeg
Niet echt Loenie. Inderdaad 2,5 dag menstruatiekrampen gehad, en die voel ik nu alleen nog heel erg licht en op de achtergrond. Wel al 10/12 dagen lichte steekjes bij de liezen en vaak plassen (ook 's nachts), gespannen borsten en 's avonds echt oververmoeid. Maar dat laatste link ik ook wel een beetje aan het feit dat ik net weer aan het werk ben na 3,5 week vakantie...