NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hallo dames !! Mag ik op de lijst ? Bo, 27jr, 3e kindje nod 12 nov.

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (3) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 16 kindje

9. (0) :

10. (3) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje

11. (4) :
    mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (2) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje

13. (0) :

14. (2) :
    Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

Datumloos (2) :
    Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*)
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 16

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

3. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Mag ik een off topic vraag stellen ? Wij zelf wonen in een vrij ruime flat maar de eventueel komende baby heeft nog geen eigen kamertje. Mijn 2 kids wel. We willen verhuizen in de toekomst maar moeten nog wachten tot mn vriend zijn huis is verkocht via de bank (en dan aanspraak op NHG). We mogen dan even niet verhuizen en zullen onze slaapkamer 'verdelen' in een stukje slaapkamer/babykamer. Mijn omgeving zal daar nogal wat over te klagen hebben. Hoe wonen jullie ? Ervaringen met bv 2 kindjes op 1 kamer ??

Hopelijk veel roze dames !!!!! Wie doet er ook aan ovu testen :)

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Welkom Adriana, Jingle en Bo!

@Zograagnog1, ik heb geen ervaring met ovulatietests, maar ik lees regelmatig dat die ook positief aangeven bij een zwangerschap. En aangezien jij pas nog streepjes op de zwangerschapstesten had, vroeg ik me af hoe betrouwbaar een streepje op je ovulatietest dan nu is... Ach, waarschijnlijk kom je daar het beste achter als je blijft testen. Ik weet het ook niet, maar dacht: ik zeg het even.

@Jingle, Dank voor je temp-tips. Zoals jij gedaan hebt, wilde ik het eigenlijk ook eens proberen. Elke dag direct bij wakker worden (ook al is dat niet persé op hetzelfde tijdstip) met een gewone thermometer. Begreep overal dat dat niet ging werken, maar als ik jou lees denk ik: toch maar een poging wagen.

@Bo87
    Wij wonen ook vrij klein. We hebben maar 2 slaapkamers. Ons zoontje heeft nu de grootste. Die willen we binnenkort verbouwen naar 2 kleine kamertjes: een nieuwe babykamer en een 'grote-jongens-kamer'. Die kamertjes worden dan echt wel klein, maar we willen hier gewoon niet weg. (Voorlopig dan ;) )
    onze buurt islam zo fijn en ons huis mooi en de ligging is zo tof en... nouja, de kinderen zullen er niet minder lekker om slapen als hun kamer wat kleiner is, toch?

Ik heb vanmiddag de ovulatietests van de kruidvat gehaald en een potje tarwekiemolie. Kan alle hulp wel gebruiken. ;) Ik heb toch maar niet de cb digital gehaald, vond ik toch te duur... ik probeer het eerst wel zo. Als het echt nodig is, kan ik die altijd nog halen.

5. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    #65 Jingle, 14 okt 2014
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
    MotherMary hier nog een voorbeeld van mijn tempkaartje toen ik zwanger was van nummer 1. Haha ik was vergeten dat ik toen ook zoveel had getest, kon het niet geloven. Hopelijk voor ons allemaal deze ronde weer.
    Uhhh komt er aan krijg alleen mijn huidige kaartje geupload..
    Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com
    Ik hoop dat hij het doet!

Zograagnog1: Dat heb ik ook wel eens gehoord van die positieve ovulatietesten bij zwangerschap. Je hebt niet voor niets allemaal van die streepjes gehad toch? Wel balen dat je niet eerder terecht kunt bij de gyn :(

6. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Denk trouwens dat er een foutje op de lijst staat bij BellaDS.. Volgens mij heeft ze nog geen 15 kindjes ;)

7. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Hahaha! Ach, het zou kunnen! Zou ze supervruchtbaar zijn... ik pas het aan!

En dankjewel voor je tempkaartje! Weet nog niet precies hoe ik mijn aflezen moet, maar dat ga ik nu dus leren.

8. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (3) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje

9. (0) :

10. (3) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje

11. (4) :
    mamaliev, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (2) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje

13. (0) :

14. (2) :
    Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

Datumloos (2) :
    Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*)
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 16

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

9. Louloute

Louloute Niet meer actief

Waar was tarwekiemolie ook alweer voor? Was dat niet om je cyclus te verkorten? Of is dat weer iets anders?

10. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Teunisbloemolie is voor je cyclus, tarwekiemolie zou moeten helpen bij de innesteling. Worth a try...

11. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hey meiden mag ik erbij jezzebel88 25 jaar 4e ronde eerste kindje NOD 10 november

12. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Ik heb lang gebloed wel 14 dagen dus zou dit cd 2 zijn? Kan ik dat aannemen?

Ik ben ook benieuwd of dat tweede lijntje snel donker wordt, even kijken vanmiddag om 15.00 uur. Hou 15.00 uur aan ivm dat de post gisteren er rondom die tijd was.

Ben klaar met menstruatie gisteren eigenlijk al, weet iemand op welke cd ik zit hier?

13. Zograagnog1

Bo heb ook 2 kindjes tijdelijk op een kamer gehad hoor, helemaal geen probleem. Ik woonde toen op een flat en had een kamer nodig voor een hobby/werk eigenlijk.
    Toen waren ze wat groter dan babies maar mijn tante had er ook 3 op 1 grote kamer en ging ook goed.
    Nu heb ik een groot huis en hebben zat ruimte, zo wonen wij nu.

Ik doe aan ovu testen Bo.

14. Zograagnog1

Mothermary, ja maar ik had ook nu paar dagen negatieve testen en ze zeiden bij mij topic de meiden dat ik geen vruchtje had verloren maar een stukje uit de baarmoeder dus dat betekend dat ik niet zwanger was en gewoon ongesteld. Er zat een licht duidelijk streepje even breed gisteren op de ovulatie test dus misschien wordt ie wel binnenkort donkerder... zou wel toppie zijn. En een eitje moet toch 2 weken rijpen voordat ie kan springen dus het zou best kunnen daar ik 2 weken heb gebloed. En een eitje rijpen en zwanger gaan niet samen. Wat denk jij hierover Mothermary?

15. Zograagnog1

Hoi Jingle, ja ik heb er ook over gehoord maar lees mijn reactie maar bij Mothermary.

16. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Ohja sorry dat was ik even vergeten. ;)
    Als je ervan uit gaat dat je nu gewoon ongesteld bent geweest dan zou ik van de eerste dag uitgaan waarbij je redelijk wat bloed verloor dus dan zit je nu op CD 14 of 15? Dan kan je ei inderdaad wel bijna komen. :D
    Dan schuift je NOD lekker naar voren en hoef je niet meer op datumloos!
    Ik duim voor je!

17. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Hier denk ik er ook over om de 2e bij de oudste op de kamer te leggen. Eigenlijk willen we nog verhuizen maar wie weet hoe een en ander allemaal loopt. De oudste heeft sowieso nog een half jaar bij ons op de kamer geslapen voordat hij naar zijn eigen kamer ging. dus 9 maanden + 6 maanden is weer 15 maanden verder ;)

18. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Welkom Jezzebel88! succes deze ronde!

19. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik heb ook streepjes getest en werd ma ongesteld. Nu woensdag geen spoor meer van bloed.. heeeel raar ik bloed altijd 5dgn. Ik verloor een soort stolsel, best vies. Hopelijk later vandaag weer meer bloed... wil mn cyclus graag normaal hebben ..

Zograagnog1, we treffen elkaar weer hier !! Leuk !! Oke .. dus dat kan prima ? Mensen klagen vaak he, mijn familie vind t zoiezo raar dat ik een 3e kindje wil. Mijn oudste heeft pddnos en ze zeiden letterlijk dat ik tevreden moet zijn zo en dat hy daar onder zou lijden.. dat heeft me ruim 6mnd laten nadenken of dit wel echt was wat we wilde... mijn partner zei dat hy keuze aan mij liet.. ik denk altijd teveel na over wat mn familie vinden (vader&moeder). Heb na veel gesprekjes met mn vriend em een vriendin besloten toch ervoor te gaan.. onze wens. Zou raar zijn als ik over 10jr denk.. ik heb mn wens laten varen omdat mn ouders het ermee oneens zijn...

Zograagnog1.. welke ovu testen ?? En wanneer mag je nd gyn ?

20. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    In mijn geval ook zo. Ik zou denk ik zeker het eerste jaar de kleine by ons houden.. dan misschien zo n mooi groot steigerhout stapelbedje maken voor ze.. ben zoiezo nog niet zwanger.. dus zeker nog 10mnd + een jaar. Miss kiezen we er wel voor om tijdelijk te huren. We zien t wel...

Deel Deze Pagina