Nou meiden ik heb Vandaag vast testen gekocht! Buiten die 2 dagen steekjes een klachten. Herkent iemand die steekjes laag in de buik? Zwangeren gefeliciteerd!!! Bo87 ik ga duimen voor je!!!! Morgen ochtend hopelijk een duidelijke test!
Meiden, ik mag op roze! Ik ben zwanger! Vandaag 12dpo. Voor die ook al positief getest hebben, gefeliciteerd! Hopelijk volgen er snel meer!
Jaaah gefeliciteerd zwangeren whoop whoop dat de lijstijd maar super roze mag worden ik wacht nog steeds tot maandag
@SusannaC; oehhhh dat ziet er goed uit. Ik hoop dat ie mooi blijft oplopen. @Bo; op het eerste foto'tje lijk ik heeeeeeeel erg in de verte een streepje te zien. Op de indroog niet. Ben benieuwd...spannend @Moemi; waardeloos. Ken het gevoel. Ben nu al 1,5 week onderweg. Ging langzaam beter, maar bleef daarin stil staan. Naar de huisarts geweest gisteren; ontstoken luchtwegen :-S Veel beterschap @SnoeppiSnoessi; he bah! Balen joh. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. @Minaatje; wil je niet de grond in praten, maar meestal als ik dat gevoel heb, dan komt het ook. Balen meid; dikke knuffel voor jou. En hoop heeeeeeeeel hard mee dat je NIET ongesteld gaat worden. @MJK; he bah meid! dat is echt niet leuk. Hopelijk volgende ronde wel raak. En bedankt voor je lieve woorden. Om eerlijk te zijn, ik gun het mezelf nu ook wel echt. Hoop nog steeds zo dat de MMM ons bespaard mag blijven. Maar om eerlijk te zijn verlies ik langzaam de hoop dat het op een natuurlijke manier nog gaat gebeuren. Veel geluk in de volgende ronde xx @Loenie; hopelijk een teken van innesteling. Ik zie dat over 4 dagen je NOD is, spannend!! @Repeltje; sorry ik zie ook niets. Maar hoop dat je vriend gelijk krijgt @Beeb87; zeker weten een streep!! Voorzichtig gefeliciteerd Ik word blij van berichten als die van jou. Hopelijk is jouw roze besmettelijk
dat hoop ik ook maar dat verwacht ik niet haha. Ik dacht dat ik al tuur ogen had maar hij ziet overal streepjes op
Beeb87, gefeliciteerd! Hopelijk blijft het plakken! Appelboompje, nou goed nieuws denk ik, mijn gevoel had het helemaal mis, ben helemaal niet ongesteld geworden vandaag.. En zo voelt het ook niet meer. Misschien morgen? Ik heb in ieder geval geen testjes in huis, dus ik zal sowieso tot maandag moeten wachten. Ik heb terug wat hoop gekregen maar mijn cyclus kan deze keer ook gwn wat langer zijn..
Tnx appelboompje. Ik gun het je zeker... hoop echt dat je snel roze mag in de lijst. Minaatje ... spannend !!!! Wanneer wil je testen ? Ik ben echt heel onzeker. De zeurende rugpijn is na anderhalve dag na de felle steek weer weg. Ik heb 4 kv testen met n tuurstreep en een negatieve early kv test. Ik geloof dat ik een beetje te vroeg gejuicht heb. Had echt ff het gevoel dat het raak was. Ben heel benieuwd of mn testen oplopen of dat ik gewoon (weer) valse strepen plas. Heb nog niet eerder op alle kv testen een tuurstreep geplast. Heb echt een off avond
Jaa indd, heel erg spannend! Ik denk maandag als ik niet ongesteld word. Het zal dan wel niet met ochtendurine zijn.. Of ik wacht tot dinsdagochtend, dan ben ik vier dagen overtijd. Ik heb altijd al een regelmatige cyclus gehad dus het zou wel heel uizonderlijk zijn dat mijn cyclus nu langer is. Kop op meid! Stop even met testen als het onduidelijk is, want die onzekerheid en onduidelijkheid is niet fijn..Als je zwanger bent zul je heus wel een duidelijke test krijgen, gwn een paar daagjes wachten.. Probeer dat althans want ik weet dat dat moeilijk is..
Ik zag nog een roze lijntje voorbij komen, maar ben de naam vergeten hihi! In ieder geval GEFELICITEERD! Ik kon inderdaad niet wachten tot maandag en was benieuwd of het streepje vandaag duidelijker zou zijn en zie het resultaat: