Mijn NOD was gisteren.. Omdat mijn cyclus altijd wel regelmatig is vind ik het vreemd. Heb mezelf voorgenomen om dinsdag te testen, dan ben ik vier dagen overtijd.. Spannend
Ik heb besloten de aankomende maand geen ovu testen te doen (ik ben toch zo regelmatig als een klokje en na 3 mnd monitoren begrijp ik mn cyclus best wel). Ik zal.minder op het forum zijn omdat ik er al door mee bezig ben.. en de maand duurt dan laaaaaang kan ik vertellen terwijl t maar 30 dgn zijn. Waar heb ik het over wat zijn nou 30 dagen op een jaar bv. Haha. Ook ga ik volgende maand echt pas testen op 13/14 dpo. Ik zal dat super lastig vinden en weet niet of ik het volhoud. Maar Tantetrien heeft gelijk. Ik heb al 2mnd op rij streepjes en duidelijk ook.. en het gaat gewoon mis.. ik weet het dan liever niet, ik zal dit bericht van mezelf nog weleens gaan terug lezen over 30 dagen hahaha !! Hou mij aan mn woord he dames die mee schuiven naar de volgende lijst ! Jingle, jou nod is nu al toch ? Of morgen ? Balen meid we schuiven gezellug door alle pendels zaten er naast haha. Miss de onderste niet ze zei Dec meisje. Ik ben benieuwd ! Dionn gelijk heb je hoor. Doen wat bij jou past !! Ik hoop mooi roze voor jou !! Renske.. ik heb t ook... ben ook stiekem jaloers.. schaam me ervoor hihi. Hoop snel roze te zien bij jou !! Minaatje, spannend he !! Ik ben ook altijd emo bij ongi...succes morgen hihi.
Snap t heel goed, Bo, sterkte en succes! Hier nog een keer een druppel bloed bij het plassen maar in inlegkruisje is t nog steeds schoon...vaaag...voelt alsof ik al mega ongesteld ben. Misschien morgen toch nog testje wagen als t bloeden niet doorzet vannacht...
Spannend meid! Dit had ik vorige maand dus ook, alleen maar een druppel en dat 3/4 dagen lang, geen echt bloed alleen roze en veel slijm, Inlegkruisje had ik makkelijk die paar dagen mee kunnen doen hij werd toch niet vies( heb wel nieuwe gedaan hoor haha) Hoop voor je dat je positief test!!
Alle zwangere dames gefeliciteerd!! Aan de niet zwangeren, wat vervelend maar koppie omhoog en op naar de volgende maand - ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is - Dionn en seuredebeure - heb ook mijn nod op de 14e en ga denk ik ook di-wo-do testen! Succes nog even aan jullie ook met de onzekerheid!
@Minaatje; jippie, dat is hoopvol nieuws @SusannaC; das een mooi duidelijke oploper, goed zeg Strooi je nog wat roze in de rondte @Moielle; das een duidelijk streepje! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat hij mooi blijft oplopen @Dogs84 balen zeg Hopelijk meer geluk in de volgende ronde @Loenie; he bah joh wat vervelend. Zou het iets te maken kunnen hebben nog met dat je lichaam hersteld van je BBZ? @Bo Niet leuk SOms moet je inderdaad jezelf een beetje beschermen. Ik ben ook een paar maanden wat minder actief geweest op het forum. Werd heel verdrietig van al die positieve testen, ook al gun je het iedereen, en zelf al zo lang met elke maand weer een teleurstelling te zitten. Het is soms goed om even een stapje terug te doen om jezelf te beschermen @Juffie2; wordt voor jou ineens zo wel heel spannend he?! @seurebeure; ik heb ook de 14e mijn NOD. Maar test pas vanaf de 15e, maar misschien dit keer zelfs de 16e, want twijfel een beetje of mijn eisprong een dag later is geweest. @Tunisiana, jammer zeg. Ben je ook al ongesteld geworden? @DoubleU; ik heb er niet echt heel veel verstand van, maar 19 dagen is echt wel kort ja. Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Het kan zijn dat je luteale fase heel kort is, of dat je rijping van de eicellen te kort is, ik zou in jou geval zeker even bellen naar de gynaecoloog. In elk geval wel echt balen joh. Veel geluk voor de volgende ronde. @Loveexx Veel geluk voor de volgende ronde Vandaag ook wel weer een emotionele dag gehad, vrienden lieten hun dochtertje opdragen in de kerk. Blij voor hun geluk, maar wel echt confronterend. Intussen vraag ik mij ook wel af of iedereen zoveel pijn in zijn buik heeft de laatste 2 weken van hun cyclus. Want dat is toch wel echt opvallend in mijn cyclus. Zo'n dag of 4 voor mijn eisprong begint het tot aan mijn NOD. Maakt dat je hoofd er ook niet echt los van komt he *zucht* Nog maar een weekje, dan zal het duidelijker zijn allemaal
Zijn er hier dames die trouwens al foliumzuur slikken? Ik lees hier dat je dat zelfs moet innemen als je zwanger wil worden, dus ook al ben je het nog niet?
Ben er pas weer mee begonnen. Schijnt dat foliumzuur even tijd nodig heeft om goed opgenomen te worden in het lichaam Gebruik zelf compleet mama van davitamon. Daar zitten naast foliumzuur nog meer vitamines in. Ik kom nogal snel vitamines te kort
Lastig ik testte me vorige maand helemaal scheel en zat hel dagen op t forum en toen ik uiteindelijk na daaaagen ongesteld werd! Gek werd ik van mezelf! Heb deze maand bewust niet bijgehouden in app wanneer ik heb geklust maar vraag me wel weer af of ik kan wachten tot nod ! Ik probeer t gewoon maar of t lukt.... Vandaag ben ik trouwens vreselijk naar en moest enorm huilen de hele tijd! En lekker de hele dag ruzie gemaakt met manlief ( arme vent ) en moe heeeel heeeel heeeeeel moe maar goed t zal mijn lijf wel zijn die me voor de gek aan t houden is!
Hai Dames. Beetje laat maar volgens my period tracker hoor ik ergens in deze dagen thuis. Cyclus totaal overhoop dus weet het niet precies. Volgens eigen berekening (cyclus van 28 dagen was mijn nod 7 nov.) Ik plaats mezelf op 13 november. spannend! 6de ronde 1ste kindje 25 jaar
Oh meid ! Herkenbaar !! Arme mannen van ons... wat kun je jezelf ook gek maken met die rottesten he.. super knap dat je het nog volhoud niet te testen !! Ik hoop dalijk een knaller te zien hier
Hihihi arme mannen ja!! Probeer niet te testen of t lukt is sterk de vraag!! Ik hoop en duim voor jou en iedereen op een boel knal testen!! DeZe emo muts gaat slapen!! Succes sllen!
Nou dames ik mag ook op rood.. ongi is net in alle hevigheid losgebarsten. Op naar 11 december! Succes iedereen.
Ik denk het.... Vind het wel stom, ben altijd zo regelmatig geweest. Moet mezelf echt weer even herpakken, ik weet dat een zwangerschap niet af te dwingen is, maar ik had het zo gehoopt. Heb gisteren ff heel hard zitten janken. Bah, zo ken ik mezelf helemaal niet
Ja, dat klopt, ze raden aan om het 4 tot 6 weken voor je zwanger wilt worden te gaan slikken zodat je een voorraadje op kan bouwen.
Wauw alweer zoveel roze! Straks ga ik alles op mn gemak bijlezen. Ik heb een vraag aan jullie, ik ben al 4 dagen grieperig, onwijs verkouden, hoofdpijn, duizelig, warm, koud, noem t maar op. Nu is volgens mijn app en de datum van mijn eisprong nu ongeveer de innesteling. Ik natuurlijk bang en ben gaan googlen, nu kom ik juist tegen dat dit soort verschijnselen kenmerken van een innesteling kunnen zijn??? Iemand hier meer ervaring in dan ik? Pffff hoop is een mooi, maar moeilijk iets