NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Annemeis, het kan een zwangerschapssymptoom zijn maar dat hoeft natuurlijk niet. Zou daar ook niet teveel aan vasthouden want het kan dus twee dingen zijn.
    Ik had een vanaf 5dpo een temperatuursdip en vanaf die tijd zo af en toe krampen en een beurs gevoel in de buik.
    Heb ook een dag of 2 steken gehad aan rechterkant van mijn baarmoeder.
    En kijk mijn banner :)

Minaatje, vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil ben ik met foliumzuur begonnen.
    We hebben het daarna nog wel 3 maanden veilig gedaan dus ik was ruim op tijd :)
    Zo'n potje kost ook bijna niks als je het huismerk koopt van de drogist en er zitten 150 tabletten in dus voor het geld hoef je het niet te laten.
    En het kan geen kwaad om het lang te gebruiken.
    Dus ik zou vandaag gewoon gaan beginnen :)

Moemi, ik denk niet dat jouw klachten horen bij een innesteling.
    Als je nu rond je innesteling zit en al 4 dagen grieperig bent dan ben je toch gewoon echt een beetje ziek helaas.
    Wat niet betekend dat de innesteling niet zou kunnen lukken ;)
    Duim voor je!

Voor alle meiden op roze gefeliciteerd!!
    Voor de meiden op rood ontzettend ballen! Hopelijk is de volgende ronde voor jullie!

2. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier op mijn NOD en mijn verjaardag en negatieve test helaas zal morgen dan wel ongesteld worden

3. Lilliesleaf

Lilliesleaf Actief lid

1 okt 2014
    253
    1
    18
    Balen Jezebel!

4. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jingle, balen meid !! Tot de volgende ronde he !! Ik wacht nu mn nod af. 12 nov

Moemi welke app gebruik jij ?? Beterschap meid.

Beeb87, prachtige knaller !!

Minaatje, al nd kruidvat gerent ? ;)

Jezzebel, balen he, op naar de december groep. Ik zie je daar weer :(

Loeni, wat klote, huilen is goed, ff alle emoties (en hormonen) eruit knallen en weer door. Je lichaam moet misschien gewoon even herstellen van alles. Succes in de Dec groep.

Ik kreeg in mijn eigen topic de tip tarwekiemolie te slikken na eisprong. Omdat ik al 2mnd op rij positief test en dan weer afbouw. Heeft iemand daar ervaring mee ?? Ik heb nu gevoelige borst links. En zit onder de pukkels (voel me daar btw echt enorm lelijk door). :( ik heb niet getest net, ben trots op mezelf haha. Ik test pas weer als ik woensdag niet ongesteld wordt. Ik heb toch niet het idee dat ik zwanger ben nu.

5. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemorgen,

Helaas, ik mag rood! :(
    Dames, gefeliciteerd met je zwangerschap!!
    Dames, Balen en hoop dat volgende ronde krijg je wel positief als ik.

6. inges

inges Actief lid

22 okt 2014
    129
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb een druk weekend gehad, dus even niet meegelezen, maar een hoop veranderd zie ik!

Het is me gelukt om nog niet te testen, goed hè! Ben nu 3 dagen overtijd en nog steeds geen teken van menstruatie. Weet dus voor 99,9% zeker dat ik zwanger ben :) Vanavond ga ik testen!!

Minaatje: Super! Gefeliciteerd! Grappig dat je ook 23 bent en eerste kindje :) Ik wordt in april 24.

Beeb: Gefeliciteerd ook!

Andere dames: balen... op naar de volgende ronde!

7. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

#867 Juffie2, 10 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2014
    Hoihoi, hier breekt ongesteldheid nu toch door lijkt het. Net prop bruin bloed verloren en veeg helder. Net testje gedaan en dat was zo tuurdetuur dat ik er geen hoop meer op heb. Zet mij dus ook maar op rood...op naar volgende ronde! En dan ga ik zeker niet weer zo vroeg testen...wat een stress heb ik mezelf bezorgd!!
    Sterkte meiden en de pril-zwangeren: geniet! Ik duim dat alles goed mag blijven gaan voor jullie!

8. MJK

MJK Actief lid

27 okt 2014
    194
    8
    18
    NULL
    NULL

Beeb87--> Wat een super nieuws, van harte gefeliciteerd!!

Bo87--> Je hebt groot gelijk, dan ben je misschien ook iets meer ontspannen ermee bezig (hoever mogelijk ;).

SusannaC--> haha dus toch niet kunnen wachten? Was mij ook niet gelukt denk ik. Nu helemaal gefeliciteerd, dit kan niet meer missen.

Voor de zwangeren onder ons, gefeliciteerd! Rest succes voor de volgende ronde (daar zal ik ook weer te zien zijn).

9. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (7) :
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje
    inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje
    Suzanneke, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    Minaatje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje
    SnoeppiSnoessi, ?

9. (2) :
    loveexx, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje
    shiltje, 31 jaar, ronde 4 (3e na mk), 1e kindje

10. (11) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Repeltje, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Ronnekes, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje
    Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje
    DoubleU, 26 jaar, 7e ronde, 2e kindje
    Tilly, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    AnoniemMeisje18, 19 jaar, ronde 12, 1e kindje
    Renske6, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje

11. (5) :
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje
    Juffie2, 38 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Joter, 36 jaar, ronde 2, 1e kindje
    SusannaC, 24 jaar, ronde 2, 3e kindje

12. (10) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje
    Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje
    Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje
    4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje
    Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje
    MJK, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje
    Loenie, 27 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje

13. (9) :
    Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 (stief)kinderen
    Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje
    Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje
    TanteTrien, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje
    MotherMary, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Tunisiana, 27 jaar, iui 1, 1e kindje
    CestMoi, ?
    MaBaD, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje

14. (6) :
    Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje
    Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje
    Kiwi1405, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje
    dionn, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Seurebeure, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje

Datumloos (1) :
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 51

Zwanger (4), Ongesteld (10), MMM (1), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR (liefst met een kleurtje!) : je naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje.
    Wil je zelf de lijst aanpassen, vergeet dan niet de wijzigingen (sinds de laatste lijst) van anderen ook in te vullen.
    Kopieer niet en vergeet de [ / QUOTE ] tekens niet te verwijderen!

10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Nu opgedroogd en door laten lopen met water...

11. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik zie wat.. denk wel.n valse streep. Ik haat de kv testen. Ze geven zo vaak onduidelijke lichte tuurstrepen :( je bent nu toch ongi ?

12. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Nee niet ongi nog. Alleen bruine prop verloren met veegje bloed. Heb nog nooit vals op kv gehad, eerdere kv-testen deze week waren ook omowit. Stiekem hou ik nog beetje hoop dus...

13. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    @beeb87 echt super een mooie oplopende test...gefeliciteerd:):):)
    Het vreemde dat ik echt nooit ziek ben, weleens een beetje verkouden als een van mijn kinderen ziek is. Nu bij de 4 dagen met kans op innesteling echt griep en nu vandaag alleen nog maar verkouden. Me vorige maand echt gek gemaakt, met symptomen en testen. Dat wilde ik deze maand niet, ik voelde me al zo zwanger en werd toen ongesteld. Mijn borsten waren echt serieus een cup maat gegroeid.
    Ik hoop maar dat het geen kwaad kan en anders volgende maand maar weer een nieuwe ronde ;)

14. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Ik begrijp het juffie2. Ik duim voor je !!

15. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    @bo87 wat raar al die testen van jou. Maar probeer jezelf niet gek te maken. Lekker makkelijk gezegd he;) Vorige maand in jou schoenen gestaan en bij mij met als resultaat dat ik ongesteld werd. Heb het echt moeilijk gehad en mezelf voor genomen, minder er mee bezig te zijn, wat op zich gelukt is tot deze dagen, nog 3 dagen en dan is mijn nod en toch echt wel aan het aftellen en aan t hopen op een positieve test.
    Ik hoop bij jou dat je test alsnog mooi oploopt deze maand!
    Ik heb 3 apps:$ haha. Doordat mijn vriend een vaso vasostomie heeft ondergaan wilde ik mijn lichaam beter leren kennen en dus met een app begonnen, mijn kalender, heel leuk, maar je kan er niet heel veel mee. Toen met testen begonnen en deze maand ook met temperaturen en toen begonnen met de ff app. Opzich wel een fijne app met een mooie grafiek, maar mijn engels is best prima, maar al die medische woorden die weet ik niet. Daarom ook maar de mama app geinstalleerd en die geeft dus ook eventuele innesteling dagen aan, maar verder is die niet bijzonder

16. moemi

moemi Actief lid

7 okt 2014
    149
    0
    0
    Ik word echt een beetje kriegel van alle symptomen die je kunt vinden op internet. Echt alles kan een symptoom zijn, maar alles kan ook iets anders zijn! Onwijs veel pijn in mijn onderrug sinds een uur. Wat denken jullie een symptoom?! Volgens internet zou het kunnen... wat internet niet weet is dat wij dit weekend. In anderhalve dag heel de woonkamer gepimpt hebben, eigen huis en tuin is er niks bij;) en met de griep van afgelopen dagen is rugpijn een heel normaal iets. Als dit tijdens andere dagen van mijn cyclus zou zijn zou niemand aan een symptoom denken, maar nu.... ach ja wie weet, maar gok toch eerder op teveel gedaan dit weekend... net als die stomme griep, is het innesteling, kan het negatief zijn voor mijn innesteling of ligt toch echt aan die stomme bacteriën die griep veroorzaken:(
    Soms mogen ze van mij google afschaffen, dan zou ik iig niet steeds hoop creëren die misschien reëel is maar waarschijnlijk hartstikke vals is.
    Volgens mij bij het vorige forum zei iemand kun je geen blauw schaam haar krijgen als symptoom? Nou ik zou er voor tekenen:p
    Sorry moest dit even kwijt!!!

17. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0

Hihi moet lachen om je post hierna over google ... ook daar moet ik mee kappen. Wat een irritante zoekmachine haha. Ik heb ruim 24u rugpijn gehad en was ineens over. Ik heb deze x al opgegeven al blijf ik uiteraard hopen. ik heb sinds vandaag weer pijn in mn borsten. Maar bewust niet getest. Lastig hoor maar ben juist bang vd uitslag. De innesteling kan volgens google idd de rugpijn veroorzaken maar het verbouwen vh weekend ligt meer voor de hand meid hihi. Al 2 maanden streepjes plassen en geen knaltest is behoorlijk klote :( en het is nog irritanter dat we deze mnd alle dagen die vruchtbaar waren, benut zijn. En preseed gebruikt. Nu volgende ronde weer zo door. En dan tarwekiemolie erbij.

Zoek afleiding komende dagen ! Het word vanzelf je NOD !! Ik duim voor jou meid.

Juffie, nog meer testen gedaan ? Ik hoop hard mee voor je

18. Jojo2010

Jojo2010 Niet meer actief

Ik zag helaas wat rood voorbij komen, succes in de volgende ronde dames!

Hier nog 1 rijtje van vandaag, ik deed vanochtend een test van de action die ik nog vond van de vorige ronde en schrok een beetje van het resultaat. Vandaar dat ik nog een kruidvat test deed en de clearblue. Gelukkig gaven die een positiever beeld dan die van de action. Apart he?

Bijgevoegde bestanden:

19. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Gekmakerij is het he? Hier voelde ik tot nu toe niet echt iets eigenlijk...

Heb sinds vorige week woensdag getempt en hij ging van laag naar hoog. Zit nu op 36,86. Heb nu wel een rommelige buik, en kokhals neigingen. Ik zit eigenlijk te wachten op de eerste bruine of rode afscheiding, tot nu toe elke maand gehad voor NOD.

We zullen het zien. As. vrijdag is denk ik 14 dagen na eisprong. Vind het wel spannend worden nu.

20. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Ben nu op m'n werk. Test, als ik niet ongesteld word vandaag, morgen pas weer. Dit was met ochtendurine dus heeft niet zoveel zin denk ik om nog te testen...dit is al zo tuuur....

Deel Deze Pagina