Gefeliciteerd!! Meiden die er bij zijn gekomen op roze Ik heb hier al de hele dag zo een gelukkig gevoel van binnen en kan ook echt niet stoppen met glimlachen, Heel veel mensen zeggen vandaag ook tegen me wat ben jij vrolijk en je lacht al de hele tijd, weet echt niet wat het is.. had vanmorgen heel ff rond 04.00 even 2 flinke krampen en daarna was het weg niet meer terug gekomen en sinds dien heb ik dat onwijs gelukkige gevoel, hihi misschien betekend het wel wat hoop het zo
Donderdag is mn nod, dus wil dan gaan testen als ik het volhou Maar heb wel een lf van 11dagen gemiddeld dus hoop dat er dan wat staat, of anders ongesteld ben
TsOke hier ben ik weer.... ik wil mezelf niet gek maken, ik wil mezelf niet gek maken, ik wil mezelf niet gek maken, ik wil mezelf niet gek maken.... Griep, over alleen nog snotterig Rugpijn, ik wordt er gek van, alleen met zitten voel ik het niet zo Plopjes in mijn buik, vooral als ik zit Misselijk, ook als ik zit, vooral als jk een beetje voorover zit. Conclusie.... griep die aan het overgegaan is+ verbouwing Of toch innesteling en hopelijk zwanger..... Of ik draai door Pfffff nog 3 dagen tot nod Nadeel van mijn cyclus is dat mijn lf rond de 11 dagen is... ik ben dus nu pas 8dpo, maar ook 3 dagen voor nod, vroeg testen heeft dus totaal geen zin voor mij Gelukkig mijn 3 kanjers alweer uit school en moeten zo naar paardrijden (leuk feitje, mijn dochter heeft na 2 jaar verliefd te zijn op een jongen uit haar klas, vandaag verkering aan hem gevraagd en hij heeft ja gezegd hahaha) de oudste mega aan het puberen vandaag (wie heeft er hele sterke behanglijm over? Ik heb zelf nog wel behang liggen) En vriend lief aan t werk tot vanavond... op naar morgen, 9dpo en 2 voor nod.... please laat deze dag snel voorbij zijn! @appelboompje, dat blauwe schaamhaar he, wat zou dat handig zijn op een moment als vandaag
Dit is de laatste week voor alle mensen met NOD toch? Vorige maanden had ik voor NOD al bruin- en roodverlies. Nu nog niets. Voel me vandaag ook goed eigenlijk. Geen zere buik gehad, (nog) geen zere rug (is bij mij meestal aankondiging van ongi), wel stemmingswisselingen... gisteren jankdag gehad. Op naar morgen!! :-D Geen idee of ik eerder ga testen. Probeer mezelf beetje te beschermen.
Gedurende dag toch meer bloed verloren. Niet veel en het zet ook nog niet door, maar toch denk ik dat test morgen negatief zal zijn..
Nou dames, heb net getest en de test is gewoon hartstikke negatief Ik heb wel een traantje gelaten, ook nog steeds niet ongesteld. Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld, mijn ongesteldheid begon al op mijn elfde. Elke maand heb ik ze, en nu plots niets? Oke het was middagurine maar als ik zwanger ben moet je dan toch al wat kunnen zien? Nou ja, gewoon wachten tot de stomme ongi komt
Ja is indd lastig zou betekenen donderdag mn nod maar zou dan pas zondag moeten kunnen testen als ik op dag 14 zit.. Waarbij misschien vandaag of morgen pas innesstelling zou kunnen zijn.. Uggh wou dat ik ook gewoon een lf van 14 had
Meiden; even wat met jullie delen. Ga ik naar de wc daarstraks. Geheel nietsvermoedend want ik had er niet zo op gerekend deze maand veeg ik dus gewoon bruin af. Ik ben vandaag denk ik 9DPO ipv 10DDPO. Dit heb ik al die 13 maanden dus nog nooit gehad. Heb echt zitten huilen. Ik hoop niet dat ik nu ineens ongesteld ga worden, want dat speelt er nu heel erg in mijn achterhoofd. En er kan natuurlijk als dit een innesteling was nog vanalles mis gaan. Maar even die hoop, die ik langzaam kwijt begon te raken. Ik hoop echt dat het zo mag zijn @LittleMeStphnie; lijkt me dat je daar heel onzeker van wordt. Hopelijk is het dit keer raak en blijft alles goed gaan @Seurebeure; ik zie ook een licht streepje hoor! @Tantietrien; ik hoop het zo voor je!!!!!!! @Moemi; nou echt he!! Wat heerlijk die kalverliefde van je dochter. Super leuk. Hoe oud is ze? @Juffie2; ik hoop het niet... @Minaatje; echt niet leuk .... Ik had zeker verwacht dat je nu wel wat had moeten kunnen zien. Snap ook wel heel goed dat je er even wat tranen voor hebt moeten laten, en dat is toch hartstikke logisch ook. Even een hele dikke cyberknuffel voor jou. Je kan hem goed gebruiken nu
Ik hoop het heel heel heeeeeeeel erg hard met je mee appelboompje. Gun het je zo Ik heb net gegeten en ben echt kotsmisselijk. Voruge zwangerschappen had ik savonds altijd last vd misselijkheid ipv s ochtends. Toch he, toch die hoop. of eerder wanhoop. Obsessieve doos die ik ben
Bah een dikke temperatuursdip vanochtend van 36,79 naar 36,41 maar nog niet ongesteld verwacht het vandaag nog wel te worden na De dip mijn hoop voor deze maand is voorbij
Hallo allemaal, Dit is de eerste keer dat ik reageer. Al veel reacties gelezen Na 12 jaar pil gebruik ben ik nu 5 weken gestopt met de pil en ik ben nu 7 dagen overtijd. Af gelopen week erg last gehad van pijnlijke tepels, vaak onderbuik krampjes en sinds een paar dagen meer honger vooral in de avond. Ook meer last gehad van mijn onderrug.. Na aandringen van moeders heb ik gister een test gedaan maar deze was negatief. Ik hoop dus ook gewoon dat mijn ongesteldheid komt of dat ik natuurlijk wel al zwanger ben. De verschijnselen die ik heb kan natuurlijk ook komen door het ontpillen.. Iedereen veel succes
Weet iemand trouwens of je menstruatie ook EERDER kan komen door de griep? Ik heb al wel eens gelezen dat je menstruatie uitgesteld kan worden maar iemand die weet of het ook eerder kan? Hoop natuurlijk nog steeds op die innesteling @Bo87; lief dank je wel. xx Hoop dat deze keer avond misselijk op een zwangerschap zal duiden. Ik hoop voor je mee. @Repeltje; niet leuk *knuffel* @kinderwens2014; het is niet ongebruikelijk dat je eerste cyclussen een beetje vreemd lopen na het stoppen met de pil. Het kan natuurlijk nog altijd zijn dat je zwanger bent. Ik hoop dat je gauw een beetje een reguliere cyclus hebt en het allemaal gauw wat duidelijker is