Shitdag. Ongesteld. Toch beetje verdrietig... Voel me haast schuldig, ik ben "nog maar" in ronde 4, dus mag eigenlijk niet klagen... Maar ik heb al 3 keer netjes aan de hand van ovulatietesten geklust... Dus ik weet zeker dat ik in ieder geval op de goede momenten zit. Kan het ook dan nog wel even duren voor je zwanger bent? Ookal weet je je eisprong en heb je seks op dat moment? Heb ff opbeurende woorden nodig hoor... Manlief snapt er ook niks van!
Geen idee appelboompje, ik heb daar iig nooit van gehoord. Weet wel dat met stress de ongesteldheid kan uitstellen.. En wat je zegt, voor mij is het zeker even afwachten
Hey bah wat balen Renske!! En ik vind dat je best verdrietig mag zijn. Je wilt het toch graag. Ik was ook al vaak verdrietig toen ik nog rond ronde 4 zat. En ik voelde me net als jij vaak schuldig. Maar eigenlijk (en vind nu dat ik dat best mag zeggen) maakt het toch niet uit in welke ronde je zit. Het is en blijft een teleurstelling. Ik gebruikte ook al vrij snel ovulatietesten (na ronde 3) ik wou dat ik opbeurende woorden voor je had, maar tot op heden niet zwanger (nou ja, nu twijfel ik even een beetje -zie berichtjes hierboven). Meid; ook een digitale knuffel voor jou, en verdrietig zijn mag best even hoor. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde
@ appelboompje, bruine afscheiding is bijna net als blauwschaamhaar als het niet doorzet in ongesteldheid. Ik hoop het echt zo voor je!!! Mijn vingers zijn gekruisd Mijn dochtertje is trouwens 9. ze weet al een jaar dat hij ook verliefd op haar is, maar vragen heeft ze tot vandaag niet gedurfd. Ze is in de laatste 2 jaar ook nog eens gegroeid, van een te stil en onzeker meisje, naar een gezellige, zeker en krachtig meisje. Super trots op haar, sowieso al, maar dit had ik niet verwacht haha. Zo lief ook ze straalt helemaal. Ik vroeg aan haar, wat doe je dan nu je echt vekering hebt? Niet meer dan nu, was haar antwoord, alleen kan ik het nu tegen iedereen vertellen. Ze zitten nl al een jaar naast elkaar handje in handje in de klas en fietsen samen naar huis.
Appelboompje; dankjewel ik hoop het ook!! Renske6; Doe jij ook je temp. Bij houden of cervix slijm?? Want dan kan je weten of je ovu testen wel of niet op het juiste moment bij je positief worden.. Want ik dacht dus ook bij mezelf ooo positieve ovu testen dus hatseklatsen Maar nu ben ik er dus achter gekomen dat bij mij de ovu testen dus niet goed werken en pas positief worden na ei! Dit hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn maar ik raad je aan om nog extra controlle bij jezelf te doen dmv temp of cervixslijm.. Verder is het natuurlijk hartstikke knudde dat je ongesteld ben geworden maar het komt wel goed Gewoon door oefenen
Hahaha Moemi, inderdaad ... dit zou als het niet doorzet zoiets zijn als blauw schaamhaar. Ik heb het altijd gehoopt dat het als ik zwanger zou mogen zijn dit zou komen, maar nu is het er en dan zit ik nog vol onzekerheden en vragen. 't Is ook nooit goed he Ach hoe schattig je dochtertje! <3 Heerlijk toch! Hoe dat op die leeftijd werkt. En wat fijn dat ze haar onzekerheid een beetje kwijt is, dan is het verkering vragen ook wel echt een overwinning voor haar geweest. Hopelijk kan ze dat vasthouden
Nou test is negaTief hoor.. niet raak deze maand. Gatver wat heb ik er die balen van. Erger dan andere keren dankzij die klote testen van zaterdag. Ik was zo blij zaterdag. Nu echt f heel verdrietig. 😢
Balen meid! Hoop voor je dat het snel raak is!! En laat je niet gek maken deze ronde door te vroeg gaan testen want zoals je ziet, het geeft je alleen maar verdriet
WHaaa, Seurebeure...., ik zie ook een streepje!! Gefeliciteerd! Wat spannend! We hebben dezelfde NOD datum. Zal ik morgen ook gaan testen? Ik voel alleen helemaal niets, lees overal dat iedereen wat voelt , bleh!
Bah niet leuk zeg. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. laat je maar even lekker verwennen vanavond. xx
Nooit gehad bruinverlies maar ijkt me idd ook wel heel speciaal! En die onzekerheden en vragen zullen pas over zijn als de 9 maanden voorbij zijn, en dan 18 jaar later, misschien nog wel langer wordt het minder. Eerst nu die positieve test voor jou! Duim... duim....duim... En over mijn dochtertje, ik hoop ook dat ze het vast houdt! Ze is ook zo leuk en lief, daar moet ze zelf ook in blijven geloven. Wij hebben samen een dagboek, doordat ze niet zo goed kon praten, kon ze beginnen door het naar mij te schrijven en dan schreef ik terug. Nu vinden we het allebei zo leuk, dat we het nog steeds hebben en bijna dagelijks schrijven. Daar schrijf ik ook vaak in hoe trots ik op haar ben en benadruk extra haar positieve punten! En dan idd die kalverliefde, ik wordt zelf helemaal blij van haar als ze weer vol kinderpassie aan het vertellen is! Heerlijk <3
Moemi wat ben je een leuke creatieve mama !! ♡ Tnx allemaal. Moet t echt even verwerken zeg. Maar morgen naar de sauna met manlief voor zn bday en erna lekker hapje eten. Ben vanmiddag bij de fysio geweest. Stijve nek en ontstoken schouderkapsel spieren.. nou moet ik een of andere dry needling ondergaan. Soort accupunctuur. Ik ***** 7 kleuren voor naalden pfff. Als dit niet helpt moet ik een spuit met pijnstilling. Help !! Word al naar als ik eraan denk. Maar dat is dus de oorzaak van mn vreselijk irritante dagelijks aanwezige hoofdpijn !! En daardoor ook het slechte slapen.. moet maandag terug (als ik durf) .....
Dankjewel bo! Lief dat je dat zegt! Ik zag mijn dochtertje toen echt verstikken in haar gevoel en dat moest eruit, vandaar dat ik het toen zo heb geprobeerd, maar het is echt een tip voor iedere ouder. Naast dat het goed voor je communicatie met je kind is, is het ook zo leuk! Nog een leuke tip is af en toe een briefje in broodtrommels, krijg je ook de liefste reacties op! Heerlijk kinderen <3 wel vervelend van die pijn, hopen dat het gaat helpen die.... naalden! Wel maandag gaan hoor!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥ 8. (7) : Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje inges, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Suzanneke, 22 jaar, 1e ronde, 2e kindje Minaatje, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Jingle, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje SnoeppiSnoessi, ? 9. (2) : loveexx, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje shiltje, 31 jaar, ronde 4 (3e na mk), 1e kindje 10. (11) : Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Repeltje, ? jaar, 1e ronde, 1e kindje Ronnekes, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Beeb87, 27 jaar, 2e ronde, 1e kindje DoubleU, 26 jaar, 7e ronde, 2e kindje Tilly, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje AnoniemMeisje18, 19 jaar, ronde 12, 1e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 4, 1e kindje 11. (5) : Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Juffie2, 38 jaar, ronde 1, 3e kindje Joter, 36 jaar, ronde 2, 1e kindje SusannaC, 24 jaar, ronde 2, 3e kindje 12. (10) : Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje Dubbeltje, 27 jaar, ronde 4 (1e na mk), 3e kindje 4dogs82, 32 jaar, ronde 33 (IUI 5), 1e kindje Hummingbird, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Uil85, 29 jaar, 6e ronde, 2e kindje MJK, 29 jaar, 1e ronde, 1e kindje Loenie, 27 jaar, 1e ronde na BBZ, 1e kindje 13. (9) : Moemi, 32 jaar, ronde 5, 1e liefdesbaby, 5 (stief)kinderen Mommytobee, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Annemeis, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Katrineke, 35 jaar, 1e ronde, 2e kindje TanteTrien, 22 jaar, ronde 13, 1e kindje MotherMary, 31 jaar, ronde 5, 2e kindje Tunisiana, 27 jaar, iui 1, 1e kindje CestMoi, ? MaBaD, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje 14. (6) : Zeedauw, 26 jaar, ronde 3, 1e kindje Lilliesleaf, 30 jaar, ronde 3, 1e kindje Appelboompje, 31 jaar, ronde 11, 1e kindje Kiwi1405, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje dionn, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje Seurebeure, 33 jaar, ronde 8, 1e kindje Datumloos (1) : Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 51 Zwanger (4), Ongesteld (11), MMM (1), Negatieve Test (6), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR (liefst met een kleurtje!) : je naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. Wil je zelf de lijst aanpassen, vergeet dan niet de wijzigingen (sinds de laatste lijst) van anderen ook in te vullen. Kopieer niet en vergeet de [ / QUOTE ] tekens niet te verwijderen!
Bedankt appelboompje! Ik zie jou berichtje staan, ik duim heel hard met je mee! Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is! Vast! 😊 Die paar reacties op mijn berichtje doen me toch goed hoor... Het is fijn om even van je af te schrijven en wat terug te lezen! Thanks! Wat betekenen de cyclusdagen die bij jou tussen haakjes staan als ik vragen mag? Veel succes de komende dagen! Knuffel!
Ik heb afgelopen maand voor het eerst temperaturen gedaan... Maar ik heb het niet secuur genoeg gedaan, want ik deed op verschillende tijdstippen 's ochtends (weekend later) en ik ging eerst van het bed naar de woonkamer op de bank... om daar te tempen. Maar ik begin dus morgen netjes in bed, direct als ik wakker word en zonder dat ik wat gedaan heb. En in het weekend om dezelfde tijd! 😊 We zullen zien... Cervixslijm herken ik ook inderdaad... Een paar dagen voor mijn positieve ovu-test super duidelijk!!!! Dankje! Welterusten!
Renske, balen, verdrietig zijn is logisch, ik heb helaas geen opbeurend eigen verhaal voor je, maar maak je nog niet teveel zorgen. Het duurt gemiddeld een jaar om zwanger te worden.. het is maar ongeveer 30% van alle vrouwen die in de eerste 3/4 maanden zwanger raakt, 80% binnen een jaar. Mijn gynaecoloog adviseerde trouwens om vanaf dat je ongesteldheid is afgelopen om de dag en vanaf een positieve ovulatietest 3 dagen achter elkaar te "klussen". Ik zou nog niet gaan temperaturen, iedereen moet dat natuurlijk zelf weten, maar ik heb het 1maand heel secuur moeten doen (toen we na 1jr bij de gynaecoloog terecht kwamen) en dat vond ik geen pretje, het legt zoveel druk op je.. tenminste dat is mijn ervaring Seurebeure, spannend hoor, ik heb je nu op "tuurtest" gezet, maar je bent ook nog wel vroeg met testen, dus over 2 dagen is die streep vast al een stuk duidelijker! Voorzichtig gefeliciteerd! Bo, beterschap met je schouder! Er was nog iemand ziekjes, beterschap ook! Succes met de onzekerheid dames!
Lief! Bedankt! En daar is het forum toch voor, elkaar er een beetje doorheen trekken en blij zijn en mee duimen voor elkaar. Wat betreft die cyclussen tussen haakjes. De eerste was wachten op mijn 1e menstruatie na het stoppen van de pil. Die overige tussen haakjes zijn rondes geweest waar ik voor mijn gevoel wat minder effectief heb kunnen klussen, bijvoorbeeld omdat we een loge kregen op de dag van mijn ovulatie en dus alleen ervoor hebben kunnen klussen. En een andere keer dat we met familie een weekendje weg gingen. Mocht ik toch ongesteld worden deze maand, zou die ook tussen haakjes komen, want was eigenlijk gewoon ziek op mijn eisprong dus hebben ook alleen maar ervoor kunnen klussen.