NOD lijst 8 t/m 14 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    #81 MotherMary, 15 okt 2014
    Laatst bewerkt: 15 okt 2014
    Ik kan het natuurlijk niet goed beoordelen van een afstand, maar ik denk (ongeacht de oorzaak) dat je cyclus een beetje in de war is... Zeker met zo'n lange bloeding. Ik denk dus ook dat die misschien even de tijd moet krijgen om tot rust te komen. En ik denk dat jij even tijd nodig hebt om weer goed zicht te krijgen op je cyclus en waar je precies zit. Dus als je het mij vraagt, zou ik niet meteen afgaan op deze ovulatietesten. Dat zaait denk ik alleen nog maar meer verwarring. Succes!

Overigens, je zegt zelf dat je op cd2 zit, maar cyclusdagen tel je vanaf de eerste dag van je menstruatie. Dus die 14 dagen bloeden zou je dan mee moeten tellen...
    * Edit: oh, dat zei Jingle ook al. ;) hihi. Niet goed opgelet...

2. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Dat van CD2 was mijn schuld denk ik. Was vergeten dat ze al eerder bloed had gehad. Sorry voor de verwarring!

3. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Hoe durf je Jingle!
    ;)
    Ach, dit hele proces van zwanger worden is toch een en al verwarring? Klein beetje meer of minder merken we niks van.

4. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    ♥ NOD lijst 8 t/m 14 november 2014 ♥

8. (3) :
    MotherMary, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje
    Nonma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje
    BellaDS, 30 jaar, ronde 16, 1e kindje

9. (0) :

10. (4) :
    Mamaneel, 21 jaar, ronde 2, 2e kindje
    adriana2008, 29 jaar, ronde 2, 3e kindje
    Jingle, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje
    jezzebel88, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje

11. (3) :
    Moielle, 35 jaar, ronde 3, 2e kindje
    dogs84, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje
    Monijari, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje

12. (3) :
    Hommel82, 32 jaar, ronde 2 na MA, 2e kindje
    Bo87, 27 jaar, ronde ?, 3e kindje
    Ik87, 27 jaar, ronde 21, 1e kindje

13. (0) :

14. (2) :
    Hummingbird 25 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Louloute, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje

Datumloos (2) :
    Zograagnog1, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje (waarvan 1*)
    Babybanjo, 40+, ronde 11 na mk, 3e kindje

Buiten de lijst (0):

Totaal: 17

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

5. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Mezelf op de lijst gezet. Zo raar om mijn nod op 12 november te zien, dan is het ook precies 2 jaar geleden dat we gestopt zijn met de pil.

Mamaliev van de lijst gehaald, aangezien die op pagina 1 heeft aangegeven dat ze naar ander nod-forum verschoven is.

Mothermary: wat het tempen betreft, ik ben deze ronde begonnen met later tempen. Eerder tempte ik altijd om 05:45 uur en deze ronde had ik vrijwel geen ochtenddiensten dus kon ik om 07.00 uur tempen. Ik zie dat mijn basale lichaamstemperatuur in de rondes dat ik om 5:45 uur tempte gemiddeld 36,40 was en nu ik om 7:00 uur temp is dit gemiddeld 36,65 graden. Er zit dus toch een verschil in het tijdstip. En dan heb ik maar 1 uur en 1 kwartier verschil.

Tarwekiemolie heb ik ook een tijdje geslikt, maar ik merkte dat mijn cyclus toen weer langer werd dus ben er snel weer mee gestopt.

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik vind reacties over tarwekiemolie maar verwarrend. De een zegt dat je het de hele cyclus door moet slikken, de ander alleen na je ei (omdat het je ei kan onderdrukken). Dan lees ik dat bij sommige meiden de cyclus korter wordt, bij anderen weer langer. Sommigen zien geen effect op de cyclus. Maaaaaar wat wél zo is: heel veel meiden zeggen dat ze direct zwanger zijn geworden met tarwekiemolie. Dus ik ben toch benieuwd :D meiden die het slikken - hoe doen jullie het?

7. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Ja, dat klopt, de reacties zijn inderdaad verwarrend! Maar regelmatig worden ook teunisbloemolie en tarwekiemolie door elkaar gehaald. Teunisbloemolie zou je cyclus moeten 'regelen' , tarwekiemolie bevordert de doorbloeding en zou daarmee helpen bij de innesteling. Misschien heeft het een ook wel wat invloed op het ander, dat weet ik nog niet... Ik ga het in elk geval proberen. Heb het vandaag voor het eerst genomen, vandaag ook voor het eerst getempt. Vanaf maandag (cd 11) ga ik de testen proberen.

8. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Spannend dat het wel eens sneller zou kunnen gaan met mijn ei en dan schuift inderdaad mijn NOD naar voren. Datumloos is inderdaad maar niets.
    Dank je voor je duimen ;)

9. Zograagnog1

Hey Boooooooooo hahaha ook hier!? Ik heb de ovu testen van zwanger en kids nu. Pas in december krijgen we de uitnodiging hoop ervoor al zwanger te zijn. Moet nog wel naar het ziekenhuis om mijn suikerziekte pillen om te ruilen voor insuline prikken. Krijg ik ook een afspraak voor nog.

Wat fijn Bo dat je er over uit bent en alsnog ervoor wilt gaan voor nog een wondertje. Ik heb ook mijn oudste dan meervoudig gehandicapt die is nu bijna 19 jaar, en mijn dochter bijna 17 jaar heeft lager i.q. al merk je dat niet gauw, en een "gezonde" dochter van 11 bijna 12 jaar.

Die zijn van andere vaders alle 3 behalve mijn doodgeboren kindje 1,5 week overtijd, die was van mijn ex man (2 dochters dus).
    Nu opnieuw getrouwd en ml heeft geen kinderen. En ik zou het nog wel een keer willen beleven :)

10. Zograagnog1

Welkom Jezzebell :)

11. Zograagnog1

Ik bloedde uit mezelf op 30 september (miss paar dagen later rekenen voor meer bloed dan) maar ging uit verwarring aan de pil op 3-6 oktober (bloedde toen nog) stopte ermee zag een posi kruidvat 2v5 test, weet dat ik op dag 3 dan weer ga bloeden vanwege stop pil ongeveer 5 dagen. Dus ik had al gerekend dat ik gisteren op vandaag moet stoppen met bloeden en dat klopte.

Zal misschien nu wel door de war zijn, ga gewoon testen en kijken en mee doen kan nooit kwaad :) en dan komende maanden bekijken hoe of wat mijn cyclus gaat doen. Hopelijk snel op orde maar.

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Dankjewel jingle en zograagnog1 blij om bekende te komen hier !!! Kan de lijst helaas niet bijwerken daar is mijn wifi te traag voor op me vakantie bestemming ...
    ik heb ook een hele lange menstruatie achter de rug .. normaal is bij mij 4 a 5 dagen nu 7 volle dagen ... maar wel net op tijd klaar voor mijn vakantie :)

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Zo, ik heb weer even bijgelegen hoe het met jullie gaat. Ik kon iig niet in deze week terecht die een laat ei. Hij lijkt weer vroeger te komen. Hier is het nog rustig. Bij de eerste week vliegen de ovulatietesten al over het forum. Wat spannend allemaal weer! Zitten jullie binnenkort ook weer in. Succes allemaal!

14. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ja nu is het nog rustig idd hihi.
    Straks zitten we weer vol hormonen! Jullie allemaal he. Ik niet.
    Neeeeee, deze ronde blijf ik heel rustig en rationeel. Dus...

15. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Oeh fijn dat het net over is voor je vakantie!

Geniet van je vakantie 😎
    Heel veel plezier! Heerlijk!

16. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Excuse me

17. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    (Wat een super lieve avatar!)

Jeetje, twee jaar al weer. Heel bizar dat je nod juist op 12 november valt zeg. Ik zag dat jullie tot januari zelf proberen. Ik hoop echt dat het deze ronde, met deze toch wel speciale datm gaat lukken! Zo enthausiast begonnen en bam, het is al weer twee jaar later. En nog niet gelukt 😟. Hoop dat jullie er deze ronde weer met hetzelfde gevoel ingaan, als twee jaar geleden.
    Xxx

18. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hihi 😆

Het is eigenlijk zelfs zo erg, dat ondanks dat ik heftig ongesteld ben, ik toch nog kan twijfelen. Zal ik misschien toch...
    Heel apart dit hoor haha.

19. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Dankje moielle ja ben super blij dat het op tijd over is het is hier bloedje heet dus kan nu optimaal genieten
    morgen maar even naar de spa denk ik en het heel gezellig maken hihi

@zograagnog1 leuk dat jullie het toch nog gaan proberen hoop zo dat het mag lukken voor jullie !

Hier geen ovulatie testen deze ronde even verstand op 0 ik zie het wel gewoon lees en schrijf wel lekker met jullie mee voel ik me super fijn bij maar verder wil ik er niet mee bezig zijn deze vakantie laat het maar gewoon gebeuren voelt ook wel eens lekker

20. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi Meiden,

Helaas mag ik mij bij jullie voegen. Vandaag negatief getest en vlak daarna bruine afscheiding. Zal morgen dan doorzetten, zoals altijd.

NOD 12 nov, Brondy, 29 jaar, ronde 12, 2e kindje

Deel Deze Pagina